Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/6497-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Zabierzów: Wycenę nieruchomości gruntowych oraz obliczenie wysokości opłaty (renty) planistycznej. W szczególności zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1) wykonanie wyceny 10 działek niezabudowanych, 2) obliczenie wysokości opłaty planistycznej w ilości 50 opracowań.</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 6497 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zabierzow.org.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wycenę nieruchomości gruntowych oraz obliczenie wysokości opłaty (renty) planistycznej. W szczególności zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1) wykonanie wyceny 10 działek niezabudowanych, 2) obliczenie wysokości opłaty planistycznej w ilości 50 opracowań..</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wycenę nieruchomości gruntowych oraz obliczenie wysokości opłaty (renty) planistycznej. W szczególności zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1) wykonanie wyceny 10 działek niezabudowanych, 2) obliczenie wysokości opłaty planistycznej w ilości 50 opracowań..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.19.00-6.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi mieć w dyspozycji rzeczoznawcę majątkowego posiadającego uprawnienia zawodowe do świadczenia powyższych usług. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych warunków, Wykonawca musi załączyć do ofert oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o świadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika (załączyć jeżeli dotyczy). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne (załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (załączyć jeżeli dotyczy). 7. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy. 8. Uprawnienia zawodowe do świadczenia przedmiotowego zamówienia W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w pkt 3 ,4, 5 i 6 musi spełniać każdy wykonawca..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabierzow.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można również uzyskać w siedzibie Zamawiajacego pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 10 zł)..</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów - Biuro Obsługi Interesanta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>