Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/6749-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Gdynia: USŁUGI DRUKOWANIA DLA MORSKIEGO INSTYTUTU RYBACKIEGO W GDYNI Druk dwumiesięcznika Wiadomości Rybackie Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik B</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 6749 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Morski Instytut Rybacki w Gdyni , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, faks 058 7356110.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mir.gdynia.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Badawczo- Rozwojowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI DRUKOWANIA DLA MORSKIEGO INSTYTUTU RYBACKIEGO W GDYNI Druk dwumiesięcznika Wiadomości Rybackie Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik B.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> USŁUGI DRUKOWANIA DLA MORSKIEGO INSTYTUTU RYBACKIEGO W GDYNI Część 1 Wartość Przedmiotu Zamówienia: poniżej 14 000 euro. Druk dwumiesięcznika Wiadomości Rybackie Druk dwumiesięcznika Wiadomości Rybackie w roku 2009 Objętość: 32 strony Nakład - 600 egz. Format - A-4 Druk -offset Środek - offset 80 g Okładka - kolorowa, papier kreda 150 g Szycie zeszytowe Strony kolorowe - 16 stron + okładka Materiały - w formie plików PDF, dodatkowo zdjęcia i rysunki jako pliki graficzne Możliwość skorzystania z usług grafika - poprawa jakości zdjęć, rysunków i wykresów. Przekazanie materiałów do druku odbywa się w Gdyni, siedzibie Morskiego Instytutu Rybackiego, przy ul. Kołłątaja 1. Od chwili przekazania materiałów, numer sygnalny dwumiesięcznika, w formie drukowanej, należy dostarczyć do siedziby MIR w Gdyni, w ciągu 5 dni. Od chwili przekazania materiałów gotowy nakład należy dostarczyć do siedziby MIR w Gdyni w ciągu 8 dni. Po przekazaniu materiałów mogą pojawić się zmiany lub poprawki, które należy uwzględnić. W takim wypadku opóźnienie dostawy może wynosić najwyżej 2 dni. Rozlicza się usługę na bieżąco, wg faktury, po każdorazowym oddaniu nakładu, adekwatnie do liczby stron danego numeru. Stawka podatku VAT na usługi drukowania wynosi 22%.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Formularz oferty, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA parafowany, złożony na druku, stanowiącym załącznik B do SIWZ. 6) WZÓR UMOWY - parafowany i wypełniony stanowiący Załącznik C do SIWZ..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mir.gdynia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. 501 w godz. 10:00-12:00.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Morski Instytut Rybacki w Gdyni, ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia, Kancelaria MIR, pok. 404..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>