Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/8321-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Opatów: Dostawa oleju opałowego na rok 2009 dla Gimnazjum w Opatowie</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 8321 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gimnazjum w Opatowie , ul. Szkolna 5, 42-152 Opatów, woj. śląskie, tel. 0-34 3196109, faks 0-34 3196109.</p> <ul class="kh_indent_1"> </ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa oleju opałowego na rok 2009 dla Gimnazjum w Opatowie.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju opałowego na rok 2009 dla Gimnazjum Opatowie w ilości 40 tysięcy litrów.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.51.00-5.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 26.01.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie 3 lat co najmniej dwóch podobnych dostaw z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania oraz zamawiających. e) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, f) referencje, zawierające opinię o zrealizowanych zamówieniach. Referencje winny być wystawione przez zamawiających. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.opatow.akcessnet.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gimnazjum w Opatowie ul. Szkolna 5; 42-152 Opatów; Tel/Fax (034) 319 61 09.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Gimnazjum w Opatowie ul. Szkolna 5; 42-152 Opatów.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>