JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/2898-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA PRZEBUDOWĘ KOMPLEKSU ULIC W DZIELNICY MIEDZYŃ W BYDGOSZCZY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2898 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej , ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, faks 052 5822363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdmikp.bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA PRZEBUDOWĘ KOMPLEKSU ULIC W DZIELNICY MIEDZYŃ W BYDGOSZCZY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projektu jednostadiowego budowlanego i wielobranżowego wykonawczego wraz z przedmiarami robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacjami technicznymi), przebudowy następujących ulic w dzielnicy Miedzyń w Bydgoszczy: Osada na odcinku od schodów na skarpie do ul. Chłopskiej, Osada na odcinku od ul. Nakielskiej do ul. Botanicznej, Siewna na odcinku od skarpy do ul. Chłopskiej, Żniwna na odcinku od ul. Trentowskiego do ul. Zapłotek, Gromadzka, Pasieczna, Rzepakowa, Zapłotek na odcinku od ul. Widok do ul. Żniwnej, Chłopska, Orna na odcinku od ul. Gromadzkiej do ul. Zapłotek.
Projektowane ulice są zlokalizowane w obszarze, dla którego obowiązują ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego-112 - MPZP Miedzyń-Widok.
Nawierzchnie ulic w bardzo złym stanie technicznym, posiadają w przeważającej części nawierzchnię gruntową. W rejonie kilku posesji wykonane są wjazdy i chodniki z kostki betonowej.
Drogi uzbrojone są w sieci wodociągowe, kanalizację sanitarną, instalację gazową, teletechniczna, energetyczną i oświetleniową.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. uzyskania podkładu geodezyjnego do celów projektowych z naniesionymi rzędnymi istniejących wjazdów na teren posesji,
2.  wykonanie projektu budowlanego,
3.  wykonania projektów wykonawczych w zakresie:
     a)  robót drogowych,
     b)  kanalizacji deszczowej i odwodnienia nawierzchni
     c)  oświetlenia ulicznego
     d)  organizacji ruchu docelowego
     e)  szczegółowej inwentaryzacji zadrzewienia wraz z gospodarką drzewostanem
     f)  zieleni
     g)  opracowania geotechnicznych warunków posadowienia
     h)  wykonanie odkrywek nawierzchni
     i) ewentualnej przebudowy urządzeń nadziemnych i podziemnych (tj. wodociągu, kanalizacji sanitarnej, sieci energetycznej, gazowej, cieplnej i teletechnicznej) wynikających z kolizji i warunków gestorów urządzeń (uzbrojenia), zaakceptowanych przez ZDMiKP,
4. sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego,
5. sporządzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na podstawie aktualnie obowiązujących Ogólnych Specyfikacji Technicznych wydanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (dla asortymentów robót nieuwzględnionych w OST sporządzić opracowania indywidualnie),
6. wykonania planszy zbiorczej uzbrojenia istniejącego i projektowanego w kolorze,
7. wykonania wypisów z rejestru gruntów i wykazu działek zajmowanych pod inwestycję i sąsiadujących z nią wraz z naniesioną na mapę linią obrębową linią rozgraniczenia ulicy,
8. wykonania przedmiarów robót (w tym formularza przedmiaru robót do wyceny przez Wykonawców) oraz kosztorysu inwestorskiego - dla każdej ulicy oddzielnie,
9.  uzyskanie przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Projekt budowlany - (w tym projekt zagospodarowania terenu - 5 egz. i projekty architektoniczno - budowlane - 5 egz.),
2. Projekty wykonawcze - 5 egz. - dla każdej z ulic z osobna,
3. Przedmiary robót wg KNR - 2 egz. - dla każdej z ulic z osobna,
4. Formularz przedmiaru robót do wyceny - 5 egz. - dla każdej z ulic z osobna,
5. Specyfikacje techniczne - 5 egz. - dla każdej z ulic z osobna,
6. Kosztorys inwestorski - 2 egz. - dla każdej z ulic z osobna..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.:
1.dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. projektantami oraz projektantami sprawdzającymi rozwiązania projektowe posiadającymi: 
1) uprawnienia zawodowe do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w tym w specjalnościach: 
- drogowej, 
-  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
- telekomunikacyjnej,
wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83. poz. 578 z późn. zm.);
2) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
3) min. trzyletnie doświadczenie w projektowaniu w danej specjalności od daty uzyskania uprawnień projektowych.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług w zakresie sporządzenia dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę ulicy o długości minimum 200 m, której elementem była kanalizacja deszczowa i oświetlenie uliczne. 	
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
1) posiadają środki finansowe, lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty.
2.Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1. SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób:
1) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1.1., 10.1.2. i 10.1.3. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniają łącznie,
2) warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 10.1.4 SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać oddzielnie.
4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1 SIWZ spełnia Wykonawca..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia i dokumenty: 
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego)
2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (przedstawionego w pkt. 10.1.1. SIWZ):
1) uprawnienia zawodowe do projektowania, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane w specjalnościach:
- drogowej, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- telekomunikacyjnej;
2) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z obowiązującymi przepisami - osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia;
3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia);
4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.1.2.3) SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
3.na potwierdzenie warunku Nr 2 (przedstawionego w pkt. 10.1.2. SIWZ):
1) wykaz  min. dwóch wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunku udziału określonego w pkt 10.1.2. SIWZ z podaniem ich dat wykonania, przedmiotu i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego),
2) dokumenty potwierdzające - minimum dwa  (np.  dwie referencje), że usługi wykonane, przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 
4. na potwierdzenie warunku Nr 3 (przedstawionego w pkt. 10.1.3. SIWZ):
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego).
5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (przedstawionego w pkt. 10.1.4. SIWZ):
1) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (wg wzoru Zamawiającego);
2) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np.  konsorcjum, spółka cywilna) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczają oświadczenia lub dokumenty zgodnie z zasadami:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2) każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP wraz z wymaganymi dokumentami.
Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdmikp.bydgoszcz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> - Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz - Cena 10,- PLN; 
- bezpłatnie na stronie internetowej: www.zdmikp.bydgoszcz.pl..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pokój nr 02 (kancelaria/parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com