Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/16183-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Kielce: Konserwacja i bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Kielce</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 16183 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Dróg w Kielcach , ul. Prendowskiej 7, 25-384 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3621569 (70) wew. 102,202, faks 041 3621680.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzd.kielce.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja i bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Kielce.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja i bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Kielce, obejmuje: prowadzenie prac przeglądowych, usuwanie z kratek wpustów ulicznych; liści, gałęzi, śniegu, lodu itp., oczyszczenie (odmulenie) wpustu ulicznego wraz z przykanalikiem, oczyszczenie zbieracza zanieczyszczeń, uzupełnienie wpustów, pokryw, krat, zakup i montaż urządzenia typu skorpion - zabezpieczającego przed kradzieżą, wymiana wpustu ulicznego wraz z odtworzeniem nawierzchni, wymiana kolumny wpustu z osadnikiem, wymiana komletnego włazu żeliwnego wraz z odtworzeniem nawierzchni, regulacja wysokościowa studni, regulacja wysokościowa wpustu ulicznego, zakup i montaż odwodnienia liniowego z rusztem żeliwnym, wymiana uszkodzonych przykanalików lub kanałów, oczyszczenie kanałów deszczowych, likwidacja włączeń do kanalizacji deszczowej, lokalizacja kamerą TV uszkodzeń, zakup i montaż zbieracza zanieczyszczeń - osadnika, likwidacja rys i miejscowych wycieków w kanałach przełazowych, oczyszczenie (odmulenie niedrożnego) odwodnienia liniowego wraz z przykanalikiem..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.30-2, 45.23.31.41-9, 90.47.00.00-2.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2010.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> 16 000,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1.Spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy; 2.Nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; - którzy wykażą: 3.Wykonanie (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót polegających na budowie lub remoncie systemu kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości brutto 500 000,00 PLN. 4.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - co najmniej: a)2 osobami posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci sanitarnych wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b)4 osobami przeszkolonymi w zakresie BHP przy pracach na sieci kanalizacyjnej. Osoby wymienione powyżej powinny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymienionym powyżej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5.Dysponowanie narzędziami i urządzeniami (w tym środkami transportu i bazą) niezbędnymi do wykonania zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ( w tym środków transportu i bazy), w tym co najmniej: - wyciągarka mechaniczna - minimum 1 szt.; - samochód dostawczy lub dostawczo- osobowy- minimum 2 szt.; - sprzęt BHP wymagany przy pracach na sieci kanalizacyjnej; - koparka - minimum 1 szt.; - agregat prądotwórczy- minimum 1 szt.; - przenośna pompa spalinowa- minimum 1 szt. - baza w odległości umożliwiającej podjęcie bezpośrednich działań interwencyjnych w czasie nie dłuższym niż 1 godz. 6. Średnioroczne przychody ( na podstawie pozycji z rachunku zysków i strat-Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) z ostatnich 2 lat obrotowych tj. z lat 2006 i 2007 (lub jeśli posiadają z lat 2007 i 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN. Zamawiający oceni spełnienie warunków: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej i w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. II. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku, o którym mowa w pkt. 6.2.1. (zgodnie z art. 23 Pzp), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Zgodnie z art. 141 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także musi spełniać wymogi o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (w zakresie pkt. 3 - 6 - łącznie)..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. oświadczenia i dokumenty należy złożyć zgodnie z wymaganiami SIWZ i w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. II. Oświadczenia i dokumeny, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych (zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót - wypełniony formularz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. 8.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia- wypełniony formularz wraz z załączeniem kopii uprawnień budowlanych dla występujących robót oraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ( w tym środków transportu i bazy), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ( w tym środków transportu i bazy) - wypełniony formularz . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. 10. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie dwa lata obrotowe tj. z lat 2006 i 2007 (lub jeśli posiadają z lat 2007 i 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. 11.Oświadczenie o dyspozycyjności przez całą dobę oraz w dni ustawowo wolne od pracy, niedziele i święta (wolna linia telefoniczna, faks) - wypełniony formularz. III. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć oświadczenia i dokumenty w sposób następujący: a/ pkt. 1,2,3,4,5,6 i 11 - mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oświadczenia i dokumenty winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, b/ pkt. 7,8,9 i 10 - potwierdzające łączne spełnienie warunków (dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunków). IV.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Pzp. 3.Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty o których mowa w pkt. 1. lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzd.kielce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, 25-384 Kielce, ul. Prendowskiej 7. Opłata 10,00 PLN. Odbiór po dokonaniu opłaty w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (+koszty przesyłki).</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, 25-384 Kielce, ul. Prendowskiej 7. Składanie ofert - lok. nr 26 (sekretariat). Otwarcie ofert - lok. nr 1 (sala konferencyjna) - godz. 10:00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.