Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090119/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090119/5964-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Przykona: Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Olszówka</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 5964 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Przykona , ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona, woj. wielkopolskie, tel. 063 2791010, faks 063 2791022.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przykona.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Olszówka.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę kanalizacji sanitarnej - kolektor tłoczny Psary - Turek Projektowany zakres opracowania: - długość sieci kanalizacji sanitarnej : kolektor O 200 - 100 m, przykanaliki -O 160 - 100m Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia są prace projektowe obejmujące następujący zakres rzeczowy: 1. projekt budowlany - 5 egz. 2. przedmiar robót - 1 egz. 3. kosztorys inwestorski -1 egz. 4. specyfikacja techniczna - 1 egz. 5. podkłady geodezyjne - 1 ha Dokumentacja winna być sporządzona w wersji papierowej i elektronicznej (PDF i WORD)..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.22.00-3.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) wykonają zamówienie w terminie do 15 kwietnia 2009r. c) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 w/w ustawy e) spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy f) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (w zakresie prac projektowych dotyczących przedmiotu zamówienia) potwierdzone dokumentem stwierdzającym przynależność do właściwej organizacji zawodowej g) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia h) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia i) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia j) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem VI SIWZ według zasady spełnia/nie spełnia warunek..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów: a). koncesji, zezwolenia, uprawnień do projektowania lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia, uprawnień do projektowania lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, potwierdzone dokumentem stwierdzającym posiadanie aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. b). aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert c). zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Oświadczenie zgodnie art. 24 ust. 2 w/w ustawy - Załącznik Nr 3. 4. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ilości minimum 3 (trzy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5. b). wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień przez te osoby odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) - Załącznik Nr 6. b) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń - Załącznik Nr 7. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda, następujących dokumentów: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000 PLN. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy - Załącznik Nr 8. 6.Wykaz zakresu zamówienia, którego wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - Załącznik Nr 9. 7. Oferta cenowa. 8. Podpisany projekt umowy..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przykona.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Przykona, ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przykona, ul. Szkolna 7, 62-731 Przykona, punkt informacji.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>